Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ο κλάδος της συνδροµητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα
Ο κλάδος της συνδροµητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα είναι αρκετά δηµοφιλής από το τηλεοπτικό κοινό. Οι πλατφόρµες που παρέχουν τη δυνατότητα για θέαση επιπλέον τηλεοπτικών σταθµών πέραν των ελεύθερων καναλιών ολοένα αυξάνονται δηµιουργώντας µια δυναµική αγορά γύρω από την δορυφορική τηλεόραση.
Ο κλάδος της συνδροµητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα είναι αρκετά δηµοφιλής από το τηλεοπτικό κοινό. Οι πλατφόρµες που παρέχουν τη δυνατότητα για θέαση επιπλέον τηλεοπτικών σταθµών πέραν των ελεύθερων καναλιών ολοένα αυξάνονται δηµιουργώντας µια δυναµική αγορά γύρω από την δορυφορική τηλεόραση. Η διείσδυση της συνδροµητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα βρίσκεται έως και σήµερα αρκετά χαµηλά σε σχέση µε την αντίστοιχη σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Το ποσοστό διείσδυσης στην Ελλάδα είναι µόλις 25%, όταν ο µέσος όρος στην Ευρώπη είναι άνω του 60%. Η πρώτη απόπειρα για τη δηµιουργία πλατφόρµας συνδροµητικής τηλεόρασης έγινε από τη Filmnet. Την εν λόγω πλατφόρµα υποστήριξε σχεδόν ένας στους τέσσερεις τηλεθεατές στην Ελλάδα, γεγονός που δηµιούργησε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την ενασχόληση µε τη συνδροµητική τηλεόραση και από άλλους παρόχους. Από εκείνη την πρώτη απόπειρα της Filmnet έως και σήµερα έχουν πραγµατοποιηθεί πολλές προσπάθειες και έχουν δηµιουργηθεί πολλές πλατφόρµες συνδροµητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.
Εξαιτίας του αυξηµένου πλέον ανταγωνισµού στον κλάδο της συνδροµητικής τηλεόρασης, η εξέλιξη του κλάδου οδεύει προς την συνεχιζόµενη ανανέωση του περιεχοµένου ώστε συνεχώς να συναρπάζει τον τηλεθεατή και να ικανοποιεί τις ανάγκες του για ενηµέρωση και ψυχαγωγία. Οι πλατφόρµες που ανταγωνίζονται στην ελληνική αγορά της συνδροµητικής τηλεόρασης είναι η NOVA, η COSMOTE TV, η VODAFONE TV, η WIND VISION και το Netflix. Η συνδροµητική τηλεόραση της πλατφόρµας ΝOVA, αποτελεί την εξέλιξη της πρωτοεµφανιζόµενης πλατφόρµας Filmnet.
Το Netflix αποτελεί την κορυφαία πλατφόρµα συνδροµητικής τηλεόρασης σε όλο τον κόσµο. Τα τελευταία δυο χρόνια οι υπηρεσίες της επεκτάθηκαν και στην Ελλάδα. Η µοναδική απαίτηση για την παρακολούθηση των τηλεοπτικών καναλιών του Netflix εκτός βέβαια της πληρωµής του είναι ο χρήστης να διαθέτει internet και smart tv. Έτσι, οι τηλεθεατές είναι σε θέση να απολαύσουν στο πλούσιο περιεχόµενο των καναλιών του Netflix, µε νέες ταινίες, ντοκιµαντέρ, παιδικό πρόγραµµα και άλλα κανάλια ψυχαγωγίας. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα για παρακολούθηση του τηλεοπτικού προγράµµατος και από οποιαδήποτε άλλη τεχνολογικά εξελιγµένη συσκευή όπως ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και το κινητό τηλέφωνο.
Στην ανάγκη των ανθρώπων για ψυχαγωγία εκτός της τηλεόρασης σημαντικό μέρος παίζει και το διαδικτυακό παιχνίδι. Υπάρχουν άπειρα παιχνίδια που μπορούν οι χρήστες να παίξουν μέσα από το διαδίκτυο. Πολλά από αυτά τα παιχνίδια μπορούν να αποφέρουν και χρηματικές απολαβές στους παίκτες τους. Δεν είναι άλλα από τα τυχερά παιχνίδια που μπορεί κάποιος να παίξει σε ένα διαδικτυακό καζίνο όπως ρουλέτα, πόκερ, κουλοχέρηδες και πολλά άλλα. Ειδικά τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση που εμφανίζεται σε πολλές χώρες το παιχνίδι σε τυχερά παιχνίδια αποτελεί και ένα μέσο να ονειρεύεται κανείς για οικονομική ανεξαρτησία με λίγο κόπο. Έτσι βλέπουμε σήμερα να παίζουν πολλά εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
Ένα διαδικτυακό καζίνο που αποτελεί ένα από τα πρώτα που φτιάχτηκαν ποτέ το 1998 συγκεκριμένα είναι το JackpotCity casino online. Με πάνω από 430 παιχνίδια και μεγάλα μπόνους εγγραφής και χρηματικά κίνητρα και έπαθλα στους παίκτες είναι σήμερα από τα πιο δημοφιλή στο χώρο.