Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 958

10/09/2011

O Eutelsat λέει πως δεν μπορεί να σταματήσει τις μεταδόσεις του Γκαντάφι

Γράφτηκε από: Γιάννης-Φίλιππος Δημητριάδης
Ο διεθνής Οργανισμός Eutelsat δήλωσε πως δεν έχει το δικαίωμα να σταματήσει την αναμετάδοση Συριακού τηλεοπτικού σταθμού που μεταδίδει ηχητικά μηνύματα του Λίβιου έκπτωτου ηγέτη Μουαμάρ Γκαντάφι. Πρόκειται για το κανάλι Arrai TV που μετέδωσε πολλές φορές μηνύματα του Γκαντάφι μετά τις 23 Αυγούστου, οπότε και έχασε τον έλεγχο της Τρίπολης. Στα μηνύματα καλούσε τους οπαδούς του να συνεχίσουν την αντίσταση στις νέες αρχές.
Ο Eutelsat ειχε ενημερώσει νωρίτερα ότι ήρθε σε επικοινωνία με τον διανομέα Noorsat για να δει μήπως μπορεί να σταματήσει η μετάδοση του Arrai TV, καθώς και του αδερφού καναλιού Al Oruba, που επίσης μεταδίδει συχνά τα μηνύματα του Γκαντάφι. Και τα δύο κανάλια ανήκουν στον Mishan Jabouri, Ιρακινό που διέφυγε στην Συρία το 2003 μετά την πτώση του Σαντάμ Χουσείν.
Η εκπρόσωπος τύπου του Eutelsat Vanessa O’Connor δήλωσε: «Μιλήσαμε στην Noorsat και κατέβασε το κανάλι Al Oruba, όμως το Arrai συνεχίζει να εκπέμπει και δεν έχουμε δυνατότητα να κάνουμε περισσότερα. Ο Οργανισμός μας δεν μπορεί να ασκήσει λογοκρισία και δεν έχει το δικαίωμα για περισσότερες ενέργειες. Για να γίνει κάτι περισσότερο θα χρειαστεί επέμβαση …σε ανώτερο επίπεδο από το δικό μας».
Ο διεθνής Οργανισμός Eutelsat δήλωσε πως δεν έχει το δικαίωμα να σταματήσει την αναμετάδοση Συριακού τηλεοπτικού σταθμού που μεταδίδει ηχητικά μηνύματα του Λίβιου έκπτωτου ηγέτη Μουαμάρ Γκαντάφι. Πρόκειται για το κανάλι Arrai TV που μετέδωσε πολλές φορές μηνύματα του Γκαντάφι μετά τις 23 Αυγούστου, οπότε και έχασε τον έλεγχο της Τρίπολης. Στα μηνύματα καλούσε τους οπαδούς του να συνεχίσουν την αντίσταση στις νέες αρχές.
Ο Eutelsat ειχε ενημερώσει νωρίτερα ότι ήρθε σε επικοινωνία με τον διανομέα Noorsat για να δει μήπως μπορεί να σταματήσει η μετάδοση του Arrai TV, καθώς και του αδερφού καναλιού Al Oruba, που επίσης μεταδίδει συχνά τα μηνύματα του Γκαντάφι. Και τα δύο κανάλια ανήκουν στον Mishan Jabouri, Ιρακινό που διέφυγε στην Συρία το 2003 μετά την πτώση του Σαντάμ Χουσείν.
Η εκπρόσωπος τύπου του Eutelsat Vanessa O’Connor δήλωσε: «Μιλήσαμε στην Noorsat και κατέβασε το κανάλι Al Oruba, όμως το Arrai συνεχίζει να εκπέμπει και δεν έχουμε δυνατότητα να κάνουμε περισσότερα. Ο Οργανισμός μας δεν μπορεί να ασκήσει λογοκρισία και δεν έχει το δικαίωμα για περισσότερες ενέργειες. Για να γίνει κάτι περισσότερο θα χρειαστεί επέμβαση …σε ανώτερο επίπεδο από το δικό μας».
Κατηγορία News

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Libra Press © Copyright 2020 | All Rights Reserved
Dual Design
Κάντε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο μας για να λαμβάνετε τα νέα μας, τις αποκλειστικές ειδήσεις και τις καταπληκτικές προσφορές από το χώρο της ψηφιακής τηλεόρασης.