Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 958

18/10/2013

Το Al Jazeera ετοιμάζεται να μηνύσει την αιγυπτιακή τηλεόραση ERTU

Γράφτηκε από: Σ.Χ.
To Al Jazeera κατηγορεί τη δημόσια αιγυπτιακή τηλεόραση ERTU ότι έκλεψε τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης που είχε για τη μετάδοση του ποδοσφαιρικού αγώνα της Αιγύπτου με την Γκάνα. Η ένταση ανάμεσα στο τηλεοπτικό δίκτυο του Κατάρ και της Αιγύπτου βρίσκεται ήδη ψηλά εξαιτίας διάφορων συλλήψεων και την επίσημη εκδίωξη των δημοσιόγραφων του Al Jazeera από την Αίγυπτο.

Το Al Jazeera Sports ανακοίνωσε σε εκπομπή του ότι θα μηνύσει την αιγυπτιακή τηλεόραση για καταπάτηση των δικαιωμάτων του. Κατά τη διάρκεια του αγώνα το Al Jazeera Sports μετέδιδε επανειλημμένα ένα μήνυμα που δήλωνε ότι η αιγυπτιακή τηλεόραση δεν έχει το δικαίωμα μετάδοσης του. Ο Essam El-Amir, επικεφαλής της ERTU, δήλωσε στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα Al-Ahram ότι η απόφαση για μετάδοση του αγώνα ήταν “η σωστή” και ότι η αιγυπτιακή τηλεόραση θα μεταδίδει όσους αγώνες θέλει.

Επιπλέον ο επικεφαλής της ERTU είπε ότι θα χρεώσει το Al Jazeera News με το εντυπωσιακό ποσό των 200 εκατομμυρίων αιγυπτιακών λιρών (περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια), επειδή το Al Jazeera News χρησιμοποιούσε το σήμα της ERTU για τη καταγραφή των πρόσφατων διαμαρτυριών εναντίον ή υπέρ του προέδρου Μόρσι. Οι αιγυπτιακές αρχές πρόσφατα έκλεισαν τα γραφεία του Al Jazeera στο Κάιρο και συνέλαβαν αρκετά άτομα από το προσωπικό του, με τη κατηγορία των παραβιάσεων της άδειας. Επιπρόσθετα, τον Σεπτέμβριο δικαστήριο του Καΐρου διέταξε τη διακοπή λειτουργίας του καναλιού Mubasher Misr, τοπική έκδοση του Al Jazeera στην Αίγυπτο. Παρόλα αυτά το κανάλι συνεχίζει τις εκπομπές του.

Πηγή: advanced-television.com


To Al Jazeera κατηγορεί τη δημόσια αιγυπτιακή τηλεόραση ERTU ότι έκλεψε τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης που είχε για τη μετάδοση του ποδοσφαιρικού αγώνα της Αιγύπτου με την Γκάνα. Η ένταση ανάμεσα στο τηλεοπτικό δίκτυο του Κατάρ και της Αιγύπτου βρίσκεται ήδη ψηλά εξαιτίας διάφορων συλλήψεων και την επίσημη εκδίωξη των δημοσιόγραφων του Al Jazeera από την Αίγυπτο.

Το Al Jazeera Sports ανακοίνωσε σε εκπομπή του ότι θα μηνύσει την αιγυπτιακή τηλεόραση για καταπάτηση των δικαιωμάτων του. Κατά τη διάρκεια του αγώνα το Al Jazeera Sports μετέδιδε επανειλημμένα ένα μήνυμα που δήλωνε ότι η αιγυπτιακή τηλεόραση δεν έχει το δικαίωμα μετάδοσης του. Ο Essam El-Amir, επικεφαλής της ERTU, δήλωσε στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα Al-Ahram ότι η απόφαση για μετάδοση του αγώνα ήταν “η σωστή” και ότι η αιγυπτιακή τηλεόραση θα μεταδίδει όσους αγώνες θέλει.

Επιπλέον ο επικεφαλής της ERTU είπε ότι θα χρεώσει το Al Jazeera News με το εντυπωσιακό ποσό των 200 εκατομμυρίων αιγυπτιακών λιρών (περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια), επειδή το Al Jazeera News χρησιμοποιούσε το σήμα της ERTU για τη καταγραφή των πρόσφατων διαμαρτυριών εναντίον ή υπέρ του προέδρου Μόρσι. Οι αιγυπτιακές αρχές πρόσφατα έκλεισαν τα γραφεία του Al Jazeera στο Κάιρο και συνέλαβαν αρκετά άτομα από το προσωπικό του, με τη κατηγορία των παραβιάσεων της άδειας. Επιπρόσθετα, τον Σεπτέμβριο δικαστήριο του Καΐρου διέταξε τη διακοπή λειτουργίας του καναλιού Mubasher Misr, τοπική έκδοση του Al Jazeera στην Αίγυπτο. Παρόλα αυτά το κανάλι συνεχίζει τις εκπομπές του.

Πηγή: advanced-television.com


Κατηγορία Sport+

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Libra Press © Copyright 2020 | All Rights Reserved
Dual Design
Κάντε εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο μας για να λαμβάνετε τα νέα μας, τις αποκλειστικές ειδήσεις και τις καταπληκτικές προσφορές από το χώρο της ψηφιακής τηλεόρασης.