Ψηφιακή Τηλεόραση - Τεύχος 117

NEWS > > > ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΙΟΥΝΙΟΣ 2018 16 > > > Ο κροατικός τηλεπικοινωνιακός οργανισμός Hrvatski Telekom (HT) μετέδωσε το κορυφαίο ποδοσφαιρικό ντέρμπι της χώρας Hadjuk Split εναντίον Dinamo Zagreb σε 4K. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή ήταν η πρώτη φορά που το ντέρμπι παρουσιάστηκε σε ανάλυση 4K, προσθέτοντας ότι ήταν επίσης διαθέσιμο στους θεατές σε SD και HD. Το ντέρμπι προβλήθηκε στο κανάλι Arena Sport 3 στην υπηρεσία MAXtv της HT. Οι συνδρομητές της HT μπορούν να παρακολουθήσουν επί του παρόντος κανάλια 4K, συμπεριλαμβανομένου του Fashion TV, αγοράζοντας το πακέτο 4K και ένα Android STB. Η λήψη γίνεται μέσω της υπηρεσίας Gigabit της HT, η οποία βασίζεται στην τεχνολογία TeraStream. Πρεμιέρα 4Κ για την Hrvatski Telekom Σχεδόν 12 εκατομμύρια δέκτες DAB πωλήθηκαν το 2017 στην Ευρώπη και στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνι- κού, που αποτελεί ένα νέο ρεκόρ για ετήσιες πωλήσεις. Σχεδόν το ήμισυ (5,9 εκατ.) των πωλήσεων αυ- τών αφορούσε συσκευές αυτοκι- νήτου, ενώ οι βασικές αγορές ση- μείωσαν σημαντική αύξηση στον αριθμό των αυτοκινήτων που πω- λήθηκαν με δέκτη DAB στον βασικό εξοπλισμό. Οι αθροιστικές πωλήσεις για δέκτες DAB έχουν πλέον φθάσει τα 65 εκατομμύρια για τις καλυπτό- μενες αγορές: Αυστραλία, Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Νορβηγία, Ελβετία και Ηνω- μένο Βασίλειο. Το Ηνωμένο Βασίλειο (36 εκατομμύρια), η Γερμανία (σχε- δόν 10 εκατομμύρια) και η Νορβηγία (σχεδόν 6 εκατομμύρια) έχουν τη μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση δεκτών. Έχει σημειωθεί έντονη αύ- ξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκι- νήτων με DAB και τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα σε Νορβηγία (98%), Ηνωμένο Βασίλειο (89%) και Ελβετία (85%) έρχονται τώρα με DAB στον βασικό εξοπλισμό. Η Ιτα- λία μετά από αρκετές σημαντικές ανακοινώσεις τους τελευταίους μή- νες, σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις των δεκτών σχεδόν κατά ένα εκα- τομμύριο, φτάνοντας τα 3 εκατομ- μύρια στο τέλος του 2017. Πέρυσι σημειώθηκε επίσης σημαντική αύ- ξηση της κάλυψης των οδών από 75% σε 92%. Έτος-ρεκόρ για τις πωλήσεις δεκτών DAB Ο πολωνικός δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός Telewizja Polska (TVP) σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα κανάλι 4K με την ευκαιρία του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου στη Ρωσία. Σύμφωνα με την Wirtualne Media, ο Maciej Stanecki, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της TVP, δήλωσε ότι ζήτησε άδεια από το Πολωνικό Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (KRRiT) και αναμένει το ντεμπούτο του TVP 4K να πραγματοποιηθεί στα μέσα Ιουνίου, όταν ξεκινά η ποδοσφαιρική διοργάνωση. Η TVP έχει εξασφαλίσει δάνειο ύψους 800 εκατ. PLN (190 εκατ. Ευρώ) από το Εθνικό Ταμείο το περασμένο έτος. Παρεχόμενο σε δόσεις, τα μισά από τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την τεχνολογική ανάπτυξη των υπηρεσιών της, οι οποίες περιλαμβάνουν πλέον μια πλατφόρμα OTT. Η πολωνική TVP λανσάρει κανάλι 4Κ Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Netflix, Reed Hastings, μιλώντας στο φεστιβάλ και συνέδριο Series Mania στη Λιλ της Γαλλίας, δήλωσε ότι θα δαπανήσει φέτος ένα δισεκατομμύριο ευρώ για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής παραγωγής, και για την έναρξη ικανοποίησης της προβλεπόμενης ευρωπαϊκής ποσόστωσης 30% για την παραγωγή τοπικού περιεχομένου. Η απόφαση της ΕΕ μπαίνει σε ισχύ σε τρία χρόνια από τώρα. Ο Hastings είπε στους εκπροσώπους της διάσκεψης ότι η ποσόστωση ευρωπαϊκών παραγωγών της Netflix είχε ήδη φτάσει περίπου στο 20%, και παρόλο που ο στόχος του 30% ήταν "λίγο σκληρός" ανέφερε δύο συγκεκριμένες διεθνείς επιτυχίες του ΟΤΤ τηλεοπτικού φορέα: La Casa de Papel ("Money Heist", το ξενόγλωσσο πρόγραμμα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση που προ- βλήθηκε ποτέ από την Netflix, αρχική παραγωγή του ισπανικού τηλεοπτικού σταθμού Antena 3) και την συμπαραγωγή The End of the F *** ing World με το βρετανικό Channel 4, που έφτασαν στην κορυφή της λίστας δημοτικότητας. Ο Hastings δήλωσε ότι θα επικεν- τρωθεί στις παραγωγές stand-up κωμωδίας, σειρών factual ντοκιμαντέρ και δραματικών σειρών, επειδή "υπάρχουν τόσα πολλά που μπορούμε να κάνουμε χωρίς να διαταράξουμε την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών", προσθέτοντας ότι η Netflix κινείται γρήγορα προς την κατεύθυνση ικανοποίησης της ποσόστωσης. Η Netflix δαπανά 1 δισ. δολάρια για να ικανοποιήσει τις ευρωπαϊκές ποσοστώσεις Στις 15 Μαΐου, η γαλλική συνδρομητική πλατφόρμα Canal+ πραγματοποίησε το λανσάρισμα του νέου καναλιού 4K UHD Evénement. Το νέο αυτό κανάλι προσφέρεται στη θέση 88 του δορυφορικού πακέτου Canal+, και θα συνοδεύει την άφιξη ενός επιπλέον καναλιού, του Deutsche Grammophon+. Ξεκίνησε το νέο κανάλι 4Κ του ομίλου Canal+

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz