ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 139

NEWS > > > ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020 14 > > > Το YouTube έχει μεγαλύτερα έσοδα από τα τηλεοπτικά κανάλια στις ΗΠΑ Η Alphabet, μητρική της Google, δημο- σίευσε τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου του 2019. Μεταξύ άλλων, αποκάλυψε τα έσοδα που είχε από τις διαφημίσεις στη δημοφιλή πλατφόρμα φιλοξενίας βίντεο περιεχομένου της, το YouTube. Καθώς το YouTube μεγαλώνει εκθετικά με τα χρόνια αντίστοιχο ρυθμό έχουν και τα έσοδα της εταιρείας από τις δια- φημίσεις που προβάλλονται στην πλατφόρμα. Τα συνολικά έσοδα της Alphabet ανήλθαν στα 162 δισ. δολάρια, και το 9,4% αυτών προέρχονται από διαφημίσεις. Τα έσοδα από τις διαφημίσεις στο YouTube το 2017 ήταν 8,15 δισ. δολάρια, το 2018 ανέβηκαν στα 11,16 δισ. δολάρια και το 2019 άγγιξαν τα 15,15 δισ. δολάρια. Ητοι, παρουσίασαν ετήσια αύξηση 36%. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη άνοδο που έχουμε δει, σε σύγκριση με άλλες εταιρείες της Alphabet. Για παράδειγμά, τα έσοδα από τις διαφημίσεις της Google παρου- σίασαν ετήσια αύξηση μόνο 16%. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι τα έσοδα του YouTube από τις διαφημίσεις είναι πολύ υψηλότερα από αυτά των επιχειρήσεων καλωδιακής τηλεόρασης στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με το PCMag, το 2018 το NBC δήλωσε 7 δισ. δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις. Αντίστοιχα, το CBS είχε 6 δισ. δολάρια και το Fox μόλις 5 δισ. δολάρια! Η SpaceX ετοιμάζεται για την κατασκευή νέου πυραυλικού συστήματος Η SpaceX εξασφάλισε την Τρίτη 25/2 τελική έγκριση για την κατασκευή μιας βιομηχανικής μονάδας έρευνας και παραγωγής για το πρό- γραμμα (deep-space Starship) σε μία έκταση που βρίσκεται στο Λιμάνι του Λος Άντζελες. Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης του Λος Άντζελες έδωσε τη σχετική άδεια για την βιο- μηχανική, ανοίγοντας τον δρόμο για τον Μασκ, ιδρυτή της βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla Inc, να προχωρήσει με την ταχεία ανάπτυξη ενός νέου διαστημοπλοίου και πυραυλικού συστήματος, που σχεδιάστηκε για την μεταφορά αστροναυτών στο φεγγάρι αλλά και τον Άρη. World League Ποδηλασίας Πίστας από UCI και Discovery Μετά τη δημιουργία ενός νέου circuit για την ποδηλασία πίστας από τη Διεθνή πο- δηλατική ομοσπονδία (UCI) στις 26 Σε- πτεμβρίου 2019, η UCI και η Discovery παρουσίασαν το νέο World League Πο- δηλασίας Πίστας (UCI Track CyclingWorld League), το οποίο θα κάνει πρεμιέρα τη σεζόν 2021-22. Με την εμβάθυνση της μακροχρόνιας σχέσης με την UCI, η Discovery θα αξιοποιήσει την παγκόσμια εμβέλειά της, τις εκτεταμένες πλατφόρμες μέσων ενημέ- ρωσης και την τεχνογνωσία προώθησης για να βοηθήσει στην προ- ώθηση της ποδηλασίας σε όλο τον κόσμο. Βάσει της συμφωνίας που υπογράφηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας Πίστας του Βερολίνου το 2020, η διοίκηση, η παραγωγή και η διανομή της νέας UCI Series θα ανατεθούν στο Global Cycling Network (GCN) σε συ- νεργασία με το τμήμα προώθησης εκδηλώσεων του Eurosport, Eu- rosport Events, για αρχική περίοδο οκτώ ετών. Η συνεργασία θα εξασφαλίσει εκτεταμένη διεθνή προβολή για το νέο UCI Track Cycling World League μέσω των καναλιών Discovery και των πλατφορμών, όπως το Eurosport, τον νούμερο ένα αθλητικό προορισμό στην Ευ- ρώπη, και το GCN, νούμερο ένα στον κόσμο. Το πρόγραμμα της νέας λίγκας της UCI προβλέπει τέσσερις αγώνες Ανδρών και Γυναικών: ατομικό σπριντ, κεϊρίν, αγώνας αποκλεισμού και σκρατς. Η 1η σεζόν θα διαρκέσει από τον Νοέμβριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022, αμέσως μετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας Πίστας του 2021 και θα αποτελείται από 6 γύρους, με διάρκεια περίπου δύο ωρών ο καθένας. Το 74% των καταναλωτών σχεδιάζει να ακυρώσει την συνδρομή σε υπηρεσίες pay-tv μέσα σε 5 χρόνια Σχεδόν τα τρία τέταρτα των πελατών υπηρε- σιών συνδρομητικής τηλεόρασης σχεδιάζουν να σταματήσουν να πληρώνουν για τις υπη- ρεσίες αυτές μέσα σε πέντε χρόνια, σύμφωνα με μελέτη της Grabyo. Η έκθεση "Value of Video Report 2020: The Consumer Strikes Back" χρησιμοποίησε στοιχεία από 13.000 κα- ταναλωτές από 11 περιοχές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, των ΗΠΑ, της Βραζιλίας, της Αργεντινής, της Ταϊλάνδης, της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας. Οι ερευνητές ρώτησαν τους καταναλωτές σχετικά με τις συνήθειες που αφορούν τις δαπάνες για τις τηλεοπτικές και βίντεο υπηρεσίες, τον τρόπο με τον οποίο εκτιμούν τις συνδρομές τους και τα μελλοντικά τους σχέδια για πληρωμένες υπηρεσίες βίντεο. Καθώς ο πόλεμος για το streaming συνεχίζει να διαμορφώνεται το 2020, η παγκόσμια διείσδυση του online streaming έφτασε στο 55% των κα- ταναλωτών, υπερβαίνοντας τη χρήση της συνδρομητικής τηλεόρασης που φτάνει στο 50%. Από τους καταναλωτές που σκοπεύουν να στα- ματήσουν να πληρώνουν για τη συνδρομητική τηλεόραση ή την έχουν ήδη διακόψει, το 26% ανέφερε ότι ο νούμερο ένα λόγος ήταν η τιμή των υπηρεσιών. Το streaming είναι πιο προσιτό και ελκυστικό. Η Mitsubishi ολοκλήρωσε ένα νέο εργοστάσιο κατασκευής δορυφόρων Η ιαπωνική τεχνολογική εταιρία Mitsubishi Electric Corp ολοκλήρωσε τις εργασίες κατα- σκευής ενός νέου εργοστασίου παραγωγής δορυφόρων στην Kamakura της Ιαπωνίας. Η Mitsubishi αναφέρει ότι οι νέες εγκαταστάσεις θα επιτρέψουν την αύξηση της παραγωγής σε περίπου 18 δορυφόρους ετησίως, από πε- ρίπου 10 σήμερα. Η εταιρεία λέει ότι η αυξημένη παραγωγή θα ικα- νοποιήσει την τοπική ζήτηση και τις εμπορικές τηλεπικοινωνιακές παραγγελίες για τους διεθνείς πελάτες της. Επιπλέον, το νέο εργοστάσιο θα βελτιώσει την αποδοτικότητα της παραγωγής, θα μειώσει το κόστος και θα βελτιώσει την ποιότητα.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz