ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 144

του Σωτήρη Χατζηστρατή NEWS > > > ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020 8 > > > Τα νέα της COSMOTE TV n Ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα για τον νέο κύκλο επεισοδίων της αστυνομικής σειράς «Έτερος Εγώ» σε παραγωγή COSMOTE TV. Η νέα σεζόν, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Σωτήρη Τσαφούλια, θα έχει τίτλο «Έτερος Εγώ- Κάθαρσις» και θα κάνει πρεμιέρα αποκλειστικά στην COSMOTE TV, το φθινόπωρο του 2020. Η τηλεοπτική ανθολογία του «Έτερος Εγώ» βασίζεται στο ομώνυμο βραβευμένο αστυνομικό θρίλερ του 2016. Στον κύκλο 8 επεισοδίων του «Έτερος εγώ-Κάθαρσις», μία νέα σειρά δολοφονιών με θύματα φοιτήτριες έρχεται να ταράξει τους Πανεπιστημιακούς κύκλους. Ο καθηγητής εγκληματολογίας Δημήτρης Λαϊνης έρχεται αντιμέτωπος με τις αστυνομικές αρχές, καθώς βασικός ύποπτος θεωρείται ο υποψήφιος Πρύτανης, συνεργάτης και φίλος του, Ηλίας Βελισσαράτος, τον οποίο υποδύεται ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης. Όσο η ιστορία εκτυλίσσεται, οι ανατροπές διαδέχονται η μια την άλλη και μία καλοστημένη πλεκτάνη που συνδέει όλες τις υποθέσεις αρχίζει να βγαίνει στην επιφάνεια. Το σενάριο είναι μία ιδέα του Σωτήρη Τσαφούλια, το οποίο υπογράφει μαζί με την Κατερίνα Φιλιώτου. Η σειρά «Έτερος Εγώ - Κάθαρσις» είναι μια παραγωγή της COSMOTE TV, ενώ η εκτέλεση παραγωγής γίνεται από την εταιρεία BLONDE. n Στην ανανέωση της συνεργα- σίας της με το κινηματογραφικό στούντιο Fremantle, προχώρησε η COSMOTE TV, εξασφαλίζοντας σε Α’ τηλεοπτική προβολή απο- κλειστικά για τους συνδρομητές της, νέους τίτλους σειρών, καθώς και τη συνέχεια δημοφιλών σειρών που διανέμει το στούντιο, όπως η Ιταλόφωνη δραματική σειρά «My Brilliant Friend» που αγα- πήθηκε από κοινό και κριτικούς, το «American Gods», και πολλά άλλα. n Τα Speedtest Awards, του ανε- ξάρτητου φορέα Ookla, ανέδειξαν νικήτρια την COSMOTE για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Σύμφωνα με την πρώτη εταιρεία παγκοσμίως σε μετρήσεις broadband και mobile internet, το δί- κτυο COSMOTE αναδείχθηκε ως «το πιο γρήγορο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα» πετυχαίνοντας σκορ ταχύτητας (Speed Score TM ) 44,38, πάνω από 40% υψηλότερο από εκείνο του δεύτερου παρόχου (2ος: 30,93 και 3ος: 25,63). Το βραβείο «Greece’s Fastest Mobile Network 2020» βασίστηκε σε περίπου 400.000 μετρήσεις που έγιναν από τους ίδιους τους χρήστες κινητών δικτύων, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Τα tests έγιναν μέσω της εφαρμογής Speedtest® σε πραγματικές συνθήκες, σε ολόκληρη τη χώρα, στα δίκτυα όλων των παρόχων κινητής, μέσω συσκευών iOS και Android. Panathinaikos TV, όλο το παρασκήνιο Ένα διαφορετικό στάτους στον αθλητικό, τηλεοπτικό χάρτη επιδιώκει να δημιουργήσει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός το φετινό καλοκαίρι, παίζοντας... μπάλα (από θέση ισχύος πλέον, με τη δημιουργία του Panathinaikos TV) και με τα δύο συνδρομητικά κανάλια, με στόχο το μέγιστο δυνατό οικονομικό όφελος. Οι «πράσινοι» συμφώνησαν να ενταχθεί το πρόγραμμα στο «μπουκέτο» της COSMOTE TV (με τρίμηνες ή ετήσιες συνδρομές), ενώ την ίδια ώρα διατηρούν ανοικτό δίαυλο και με τη Nova για την πώληση των δικαιωμάτων των αγώνων της ανδρικής πο- δοσφαιρικής ομάδας! Μία διπλή κίνηση, την οποία μελέτησαν βήμα προς βήμα οι άν- θρωποι του Παναθηναϊκού, θέλοντας να δημιουργήσουν συνθήκες που δεν θα τους εγκλώβιζαν σε διλήμματα και δεν θα τους... έσερναν σε διαπραγματεύσεις με τους τη- λεοπτικούς φορείς. Το πρώτο «βήμα» ήταν η συμφωνία με την COSMOTE για την είσοδο του Panathinaikos TV, που θα κάνει πρεμιέρα στις 26 Αυγούστου, στο φιλικό με τον ΟΦΗ στο ΟΑΚΑ. Το συνδρομητικό κανάλι θα συμπεριλάβει στο «μπουκέτο» του την πλατφόρμα, έχοντας εκπομπές και συνεντεύξεις για όλα τα σπορ του Παναθηναϊκού, μεταδόσεις των αγώνων της Κ-19, μεταδόσεις αγώνων του Ερασιτέχνη και τα καλοκαιρινά φιλικά της ανδρικής ποδοσφαιρικής ομάδας. Μέσα στις επόμενες μέρες θα ξεκαθαρίσει αν θα μπουν και οι αγώνες της ανδρικής ομάδας στη Super League 1, καθότι τα τηλεοπτικά δικαιώματά της παραμένουν προς... πώληση, με τη Nova να μην έχει βγει από το παιχνίδι. Το κανάλι της Κάντζας δεν θέλει να χάσει τη δεύτερη εμπορικότερη ομάδα του, όπως φάνηκε κι από τις πρώτες συζητήσεις που έγιναν. Εκεί, η Nova πρόσφερε ένα ποσό, μεγαλύτερο απ’ τα 5,2 εκατ. ευρώ που πήραν για την περσινή αγωνιστική περίοδο. Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν το επόμενο 48ωρο κι αν τα ματς της ποδοσφαιρικής ομάδας πάνε στη Nova, θα είναι το μοναδικό προϊόν που δεν θα μπει στο «πακέτο» του Panathinaikos TV, με τους «πράσινους» να είναι... διπλά κερδισμένοι. Στην τελική ευθεία του μπαίνει πλέον το σχέδιο του Γιάννη Αλαφούζου για την υλοποίηση του Panathinaikos TV, καθώς έχουν αρχίσει οι επαφές για τη στελέχωσή του. Ηταν μια ιδέα του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, της οποίας η «ρίζα» είναι το PAOK TV, συγκριτικά με το οποίο όμως ο Αλαφούζος θεωρεί ότι το πράσινο κανάλι θα έχει πολύ περισσότερα εμπορικά έσοδα (χορηγούς, διαφημίσεις), λόγω και του know how από τον ΣΚΑΪ. Η απόφαση που οδήγησε τον Αλαφούζο σ' αυτή την επιλογή ήταν η βούλησή του να μην «εξαρτάται» ο Παναθηναϊκός από κανένα κανάλι κάθε καλοκαίρι για το τηλεοπτικό συμβόλαιο του «τριφυλλιού». Βεβαίως παραμένει μεγάλο ερωτηματικό αν ο Παναθηναϊκός θα έχει τελικά τα ίδια έσοδα από το Panathinaikos TV συγκριτικά με ένα «κλειστό» τηλεοπτικό συμβόλαιο (με τη Nova ή με την ΕΡΤ ή με οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό πάροχο). Αυτό θα εξαρτηθεί ως έναν βαθμό από τα εμπορικά έσοδα και σε μεγαλύτερο βαθμό από την πορεία της ομάδας. Σε κάθε περίπτωση το... ταμείο θα γίνει στο τέλος της σεζόν. Το Vodafone TV διαθέσιμο πάνω από όλα τα δίκτυα Το Vodafone TV παρουσιάζει το επόμενο βήμα στην παροχή πε- ριεχομένου και από την Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020 προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους Έλληνες καταναλωτές να απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σόου και εκπομπές χωρίς αποκωδικοποιητή και δέ- σμευση συμβολαίου, όποια στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή θέλουν, με μόλις 6,90 ευρώ ανά μήνα και με τον πρώτο μήνα δωρεάν! Συγκεκριμένα, η εμπορική διάθεση του Vodafone TV προς όλους τους καταναλωτές γίνεται πλέον ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών, άμεσα, σε λίγα μόλις λεπτά μέσα από τη ιστοσελίδα της υπη- ρεσίας www.vodafone.gr/tv. Έχοντας ήδη εξασφαλίσει για την Ελλάδα τα αποκλειστικά δικαιώματα της HBO, η Vodafone επιτρέπει πλέον σε πελάτες όλων των δικτύων τηλε- πικοινωνιών της Ελλάδας να απολαμβάνουν το ανανεωμένο Vodafone TV και να βλέπουν περιεχόμενο που συναρπάζει, όποτε θέλουν, όπου κι αν βρίσκονται και από όποια συσκευή επιθυμούν, αφού η κάθε συνδρομή εξασφαλίζει θέαση σε έως και 5 συσκευές, από τις οποίες μπορούν να ‘βλέπουν’ ταυτόχρονα 3 διαφορετικές.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz