ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 147

του Νίκου Μποζιονέλου SPORT+ > > > ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2020 6 > > > Μπάσιμο της Nova Τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Κυπέλλου Ελλάδος, όπως και πέρυσι, βρίσκονται στον… αέρα. Δεν έχουν κλείσει κάπου, εξ ου και η ΕΠΟ έχει προκηρύξει σχετικό διαγωνισμό, ψάχνοντας προσφορές. Εδώ και χρόνια, το ενδιαφέρον ήταν μονό- πλευρο: η Cosmote TV, η οποία μετά την τριετία 2016-19, πήρε και πέρυσι τα δι- καιώματα, αλλά από τα μέσα της σεζόν και μετά, και με πολύ χαμηλότερο ποσό. Ωστόσο, μετά τις αλλαγές στο ιδιοκτησιακό status quo αλλά και με τα νέα της, πολύ πιο καλύτερα, οικονομικά δεδομένα, η Nova δείχνει έτοιμη να κάνει μπάσιμο για το Κύπελλο Ελλάδος, καταθέτοντας «δυνατή», ως μάθαμε, προσφορά, και με στόχο να τα έχει… όλα εν Ελλάδι. Καραντίνα… με τη Ζωή Το τερπνόν μετά του ωφελίμου, αφού θα δοθεί η ευκαιρία στους τηλεθεατές να βγουν και… κερδισμένοι κατά την περίοδο της καραντίνας. Η γνωστή, από την πρώτη καραντίνα, εκπομπή γυμναστικής πήρε εκ νέου θέση στο πρόγραμμα του Mega με σκοπό να πάρουν θέση κι οι τηλεθεατές… εκμεταλλευόμενοι τον εγκλωβι- σμό προς όφελός τους. Και να ακολουθήσουν τις συμβουλές, τις οδηγίες και τις ασκή- σεις της Ζωής Δημητράκου για να κάνουν «Γυμναστική… από σπίτι». Αγωνία στη Serie A Ο αγώνας για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Serie A ξεκινά... Στις αρχές Δεκεμβρίου έχει προβλεφθεί μια ενημέρωση μεταξύ των προέδρων των συλλόγων σχετικά με τις διαπραγματεύσεις με την κοινοπραξία CVC, ADVENT και FSI για την πώληση μει- οψηφικού μεριδίου, στο οποίο θα συγκλίνουν τα δικαιώματα των κορυφαίων αγώ- νων του πρωταθλήματος. Η προσφορά παρέχει ένα ετήσιο ποσό που θα διανέμεται στους συλλόγους κατά την περίοδο 2021-24, ίσο με 1,08 δισ. ευρώ, αν και γίνεται μια διαπραγμάτευση για αύξηση. Ποια…φανέλα; Τα τηλεοπτικά! Ποιος Μέσι, ποια Μπαρτσελόνα, ποια αγάπη και ποια… φανέλα; Και οι πρόσφατες αποκαλύψεις του Χαβιέ Τέμπας επιβεβαίωσαν του λόγου το αληθές. Ποιο; Ότι την περίοδο των σεναρίων της αποχώρησης του Λιονέλ Μέσι, οι τηλεοπτικοί πάροχοι είχαν εγκαίρως κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου, ακόμη και στον ίδιο. Η Λίγκα είχε ήδη πουλήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ισπανικού πρωταθλήματος για τα επό- μενα τέσσερα χρόνια, αλλά είχε… προειδοποιηθεί σχετικά. «Δεν έχετε πλέον Ρο- νάλντο, αν φύγει και ο Μέσι θα υπάρξουν μειώσεις συμβολαίων». Γύρισαν την πλάτη στην TV! Προσπαθώντας να καπηλευτεί τη... στέρηση του κόσμου από την αγαπημένη του ομάδα, η Premier League σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά δίκτυα ξεκίνησε υπηρεσία pay per view για τα μη τηλεοπτικά ματς της μεγάλης κατηγορίας του αγγλικού πο- δοσφαίρου, με την τιμή στις 15 λίρες, ήτοι 16,5 ευρώ ανά αγώνα! Η τιμή προκάλεσε αντιδράσεις, σε μια περίοδο που η ανεργία έχει εκτοξευτεί. Αρκετοί ποδοσφαιρόφι- λοι ξέσπασαν στα social media και δημιούργησαν το hashtag #BoycottPPV, με τους οπαδούς της Νιούκαστλ να το πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα, καλώντας τον κόσμο να συνεισφέρει σε τρόφιμα για τους άπορους, αντί να δώσει τις 15 λίρες, ως και έγινε! Έκλεισε (και) Βέλγιο η Nova Μετά από (όλη) τη Super League, αλλά και τα πρωταθλήματα Γαλλίας, Ιταλίας και Ολ- λανδίας, η Nova εμπλούτισε το πρόγραμμά της και με το Βέλγιο, αποκτώντας τα δι- καιώματα από πρωτάθλημα, Κύπελλο και Super Cup. Η Jupiler Pro League, όπως είναι η επίσημη ονομασία του βελγικού πρωταθλήματος, προσφέρει κάθε εβδομάδα ανα- τροπές κι εκπλήξεις με παραδοσιακές ομάδες, όπως η πρωταθλήτρια Κλαμπ Μπριζ, η φημισμένη Άντερλεχτ (34 πρωταθλήματα), η άλλοτε κραταιά Σταντάρ Λιέγης, η ομάδα-έκπληξη της Σαρλερουά και άλλες.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz