ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τ.154

NEWS > > > ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΙΟΥΛΙΟΣ 2021 8 > > > Τα νέα της Nova n Το σχεδιασμό τους για τη νέα εποχή της Nova, θα μοιραστούν μέσα από μια ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους των τύ- που, οι επικεφαλής της United Group και της Forthnet/Nova. Θα μοιραστούν το όραμά τους για τον κλάδο των τηλεπικοι- νωνιών και των μέσων ενημέρωσης στην ελληνική αγορά, καθώς επίσης θα παρουσιάσουν και τις ενέργειες που έχουν υλοποιήσει έως σήμερα για να μεταμορφώσουν την Forthnet/Nova σε μια εταιρεία που προσφέρει σε πε- λάτες και επιχειρήσεις, νέες τεχνολογίες, μοναδικά προϊόντα, συναρπαστικό περιεχόμενο και αξεπέραστη εμπειρία. Δεν περνά απαρατήρητη φυσικά και η νέα εταιρική ταυτότητα της Nova, με επανασχεδιασμένο λογότυπο, χρώματα και γραμματοσειρές. Ήδη όπως μαθαίνουμε και κάποια εταιρικά καταστήματα έχουν ήδη ανανεωθεί, περνώντας στη νέα εποχή …Nova. n Η Nova και η Alpha Δορυφο- ρική Τηλεόραση ΑΕ., ανακοίνω- σαν την έναρξη της συνεργασίας όσον αφορά τη μετάδοση του καναλιού ALPHA από τη δορυ- φορική και OTT πλατφόρμα της Nova. Στην πλατφόρμα της Nova επιστρέφει επίσης και το STAR HD, μετά την συμφωνία με την Νέα Τηλεόραση Α.Ε.. Relativity Space: Νέος «παίκτης» με 3D printed πυραύλους στην «κούρσα» του διαστήματος Η Relativity Space, που εξειδικεύεται στον κλάδο του 3D-printing, συγκέντρωσε χρηματοδότηση 650 εκατ. δολαρίων για να εντείνει τις εργασίες της πάνω σε έναν πλήρως επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο, που θα επι- χειρήσει να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τη SpaceX του Έλον Μασκ μέσα σε διάστημα μικρότερο των τριών ετών. Ο Τιμ Έλις, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, είπε στο CNBC ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει αυτά τα χρήματα για να επιταχύνει τμήματα της διαδικασίας παραγωγής και γενικότερα τους ρυθμούς εκτοξεύσεων, καθώς «υπάρχει σίγουρα ζήτηση». Η Relativity κα- τασκευάζει την πρώτη έκδοση του πυραύλου Terran 1 και έχει φτιάξει ήδη το 85% του πυραύλου για την παρθενική εκτόξευση. Χρησιμοποιεί πολλαπλούς 3D εκτυπωτές, όλους δικής της ανάπτυξης, για τον πύραυλο αυτόν, και θα κάνει το ίδιο και για τον Terran R. Ο Terran 1 είναι σχεδιασμένος για μεταφορά φορτίου 1.250 κιλών σε χαμηλή τροχιά, ενώ ο Terran R προορίζεται να έχει δυνατότητα μεταφοράς άνω των 20.000 κιλών, με διαστάσεις αντίστοιχες αυτών του Falcon 9 της SpaceX. H πρώτη εκτόξευση του Terran R προ- γραμματίζεται για το 2024 από το Ακρωτήριο Κανάβεραλ- από όπου είναι να φύγουν και οι πρώτες αποστολές του Terran 1. Η WIND εντάσσει την τεχνολογία NarrowBand Internet of Things (NB-IoT) στο δίκτυο της H WIND Ελλάς μέσα από το δίκτυο της NarrowBand Internet of Things (NB-IoT), μπορεί πλέον να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις σε όλους τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις που θέλουν να υλοποιήσουν άμεσα τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους υποστηρίζοντας το οικο- σύστημα εφαρμογών και υπηρεσιών που δημιουργούνται για τις έξυπνες πόλεις. Η τεχνολογία NB-IoT είναι εξειδικευμένη για εφαρμογές Internet of Things και παρέχει σημαντικά τεχνικά και οικονομικά οφέλη ώστε οι εφαρμογές αυτές να επιτύχουν σημαντικές οικονομίες κλίμακας. Η Amazon εξαγοράζει τα στούντιο της MGM Η Amazon θα εξαγοράσει το διάσημο στούν- τιο του Χόλιγουντ MGM, παραγωγό των ταινιών τουΤζέιμς Μποντ έναντι 8,45 δισεκ. δολαρίων, ανακοίνωσε σήμερα ο αμερικανικός κολοσσός διαδι- κτυακού εμπορίου, ο οποίος με τον τρόπο αυτό θα έχει πρόσβαση σε έναν τεράστιο κατάλογο προκειμένου να συνεχίσει να υλοποιεί τις φιλοδοξίες του στον τομέα της μετάδοσης συνεχούς ροής (streaming). Τα δύο μέρη "κατέληξαν σε μια συμφωνία οριστικής συγχώνευσης, χάρη στην οποία η Amazon θα αποκτήσει την MGM έναντι τιμής αγοράς 8,45 δισεκ. δολαρίων", ανέφερε η Amazon. Πρόκειται για τη δεύτερη πιο ακριβή εξαγορά στην ιστορία της Amazon μετά την εξαγορά των αμερι- κανικών σουπερμάρκετ Whole Foods έναντι 13,7 δισεκ. δολαρίων το 2017. Η συμφωνία ενισχύει την Amazon Prime Video, που είναι ανταγωνίστρια του Netflix και άλλων σε μια αγορά που αναπτύσσεται ραγδαία, με πε- ρίπου 4.000 ταινίες, εκ των οποίων αυτές του Τζέιμς Μποντ, και 17.000 τηλεοπτικές εκπομπές. Στην Amazon τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Ligue 1 στην επόμενη τριετία Αίσιο τέλος είχε η αναζήτηση τηλεοπτικής "στέγης" για τη Ligue 1, ύστερα από το φιάσκο της περασμένης σεζόν και το "σπάσιμο" της νέας συμφωνίας που προ- κάλεσε κίνδυνο ακόμα και για χρεοκοπία συλλόγων. Η Amazon υπέγραψε συμφωνία με τη διοργανώτρια αρχή για τη μετάδοση 8 απ' τα 10 παιχνίδια κάθε αγωνιστικής, με τα υπόλοιπα να τα αναλαμβάνει το Canal+, που παραδοσιακά είχε τα δικαιώματα (το τελευταίο διάστημα με το BeIN Sports), πριν αναμιχθεί πέρυσι η MediaPro. Ο αμερικανικός "κολοσσός", που γίνεται η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα που γίνεται κύριος κάτοχος τη- λεοπτικών δικαιωμάτων κορυφαίου ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος, θα δίνει 250.000.000 ευρώ το χρόνο, ενώ με ακόμη 9.000.000 ετησίως θα δείχνει και 8 παιχνίδια της Ligue 2. Το Canal+ θα δίνει 322.000.000 το χρόνο για τα υπόλοιπα 2 παιχνίδια κάθε αγωνιστικής, ωστόσο θα έχει την πρώτη επιλογή στις 28 από τις 38 αγωνιστικές της σεζόν, την τρίτη επιλογή σε 10 αγωνιστικές και την τέταρτη σε όλες τις αγωνιστικές.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz