ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τ.161

NEWS >>> ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022 14 >>> Ο ανταγωνισμός του streaming αυξάνει τα έξοδα στους ομίλους μίντια Οι οκτώ μεγαλύτεροι όμιλοι μέ- σων ενημέρωσης των ΗΠΑ σχε- διάζουν να δαπανήσουν τουλά- χιστον 115 δισ. δολάρια για νέες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές το επόμενο έτος, για να ενισχύ- σουν τις υπηρεσίες video strea- ming που χάνουν χρήματα για τους περισσότερους από αυτούς. Οι τεράστιες επενδύσεις σε νέο περιεχόμενο έρ- χονται εν μέσω ανησυχιών ότι θα είναι πιο δύσκολο να προσελκυθούν νέοι πελάτες το 2022 μετά την ανάπτυξη του 2020 και του 2021 που τροφοδοτήθηκε από την παν- δημία. Στέλεχος του ψυχαγωγικού τομέα χαρακτήρισε τις προγραμματισμένες δαπάνες, τις οποίες οι Financial Times υπολόγισαν με βάση τις γνωστοποιήσεις των εται- ρειών και τις εκθέσεις αναλυτών, "εξωφρενικές". Συμπε- ριλαμβανομένων των αθλητικών δικαιωμάτων, η συνολική εκτίμηση των δαπανών ανέρχεται σε περίπου 140 δισ. δολάρια. Παράταση λειτουργίας του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού μέχρι το 2030 Σύμφωνα με ανακοίνωση του δι- οικητή της NASA, ο Λευκός Οίκος θα στηρίξει την λειτουργία του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας, ενώ όλα έδειχναν ότι ο ISS θα διέκοπτε τη λειτουργία του σε τρία χρόνια. Ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS) ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2000 ως μια διαστημική εγκατάσταση επιστημονικής έρευ- νας, στην οποία συμμετείχαν ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA), η NASA (ΗΠΑ) και οι διαστημικές υπη- ρεσίες της Ιαπωνίας, του Καναδά και της Ρωσίας. Την ορι- στική μορφή και έκταση του ο σταθμός την πήρε το 2011 με την τελευταία προσθήκη νέων μονάδων διαμονής και ερευνών. Η χρηματοδότηση από τις ΗΠΑ είναι εξασφαλι- σμένη για τον ISS μέχρι το 2024. Η NASA και η ESA κοιτά- ζοντας προς το μέλλον, έχουν ανακοινώσει τη δημιουργία ενός νέου διαστημικού σταθμού σε τροχιά αυτή τη φορά γύρω από τη Σελήνη, ενώ η NASA πρόσφατα ανακοίνωσε ότι δίνει μια σειρά από κίνητρα σε ιδιωτικές εταιρείες για να κατασκευάσουν και αυτές διαστημικούς σταθμούς, με την αμερικανική διαστημική υπηρεσία να δηλώνει ότι θα γίνει πελάτης τους. Για όλους αυτούς τους λόγους θεωρείτο σχεδόν βέβαιο ότι σε τρία χρόνια ο ISS θα έβαζε λουκέτο. Όμως ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποφάσισε να ζητήσει από το Κογκρέσο επέκταση της χρηματοδότησης για τον ISS ως το 2030. Sky Cinema 4K στον Sky Italia από τις 28 Ιανουαρίου Το Sky Cinema 4K, το πρώτο κανάλι στην Ιταλία που είναι αποκλειστικά αφιερωμένο σε ταινίες σε 4K HDR, θα ξεκινήσει στις 28 Ιανουαρίου. Το Sky Cinema 4K θα είναι διαθέσιμο στο κανάλι 313, επιπρόσθετα στα 11 κανάλια με την επωνυμία Sky Cinema, χωρίς πρόσθετο κόστος σε όλους τους πελάτες του Sky Cinema με Sky Q μέσω δο- ρυφόρου και με την επιλογή HD ή Ultra HD. Το κανάλι θα προσφέρει πάνω από 120 ταινίες κατά την έναρξη λειτουργίας του, συμπεριλαμβα- νομένων των ταινιών Fast & Furious 9, Return to Coccia di morte, The Father, The Amazing Spider-Man, The Croods 2: A New Age, Despicable Me 2, Men in Black, Ghostbusters και πολλές άλλες. Θα υπάρχει επίσης ένας αριθμός πρωτότυπων τίτλων του Sky. Όλες οι ταινίες που μεταδίδονται στο Sky Cinema 4K θα είναι επίσης διαθέσιμες on demand στο Sky Q μέσω δορυφόρου συνδεδεμένου στο διαδίκτυο. Το Starlink έχει 145.000 χρήστες Το ευρυζωνικό δορυφορικό σύστημα Starlink του Elon Musk έχει ήδη περίπου 145.000 χρήστες και προσθέτει πελάτες με ρυθμό περίπου 11.000 ανά μήνα, σύμφωνα με το CNBC. Η πελατειακή βάση κατανέμεται σε 25 χώρες, όπως αναφέρει το CNBC. Ωστόσο, η προσθήκη νέων συνδρομητών έχει επι- βραδυνθεί τους τελευταίους μήνες, και από τις αρχές Νοεμβρίου ο αριθμός τους έχουν αυξηθεί μόνο κατά 5.000. Το CNBC επικαλέστηκε τον μηχανικό της SpaceX Τζέσι Άντερσον, ο οποίος δήλωσε κατά την πρώτη εκτόξευση της εταιρείας φέτος ότι το Starlink έχει πλέον πε- ρισσότερους από 145.000 χρήστες σε 25 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το νούμερο αυτο είναι αυξημένο από τους 140.000 χρήστες στις αρχές Νοεμβρίου. Η Starlink δήλωσε ότι η παγκόσμια έλλειψη τσιπσέτ πυριτίου δεν βοηθά την ανάπτυξη. Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ Ταινία αυτοβιογραφία αποκλειστικά στο cinobo.com Για εγκυκλοπαιδικές λεπτομέρειες της ζωής του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ, υπάρχει το ίντερνετ. Για το πώς όμως αυτές θα μπορούσαν να αποδοθούν σε μια ταινία που έχει ως προτεραιότητα να μοιάζει με τις δικές του, υπάρχει το γενναίο αυτό φιλμ του Όσκαρ Ρέλερ, ένας αυθεντικός και αντισυμβατικός φόρος τιμής στο «τρομερό παιδί» του γερμανικού σινεμά, 40 χρόνια μετά τον θάνατό του. Μια ταινία- ωδή στον εμβληματικό σκηνοθέτη Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ. Με περίτεχνο χρώμα και αριστουργηματική φωτογραφία, ο σκηνοθέτης Όσκαρ Ρέλερ προσεγγίζει και καταφέρνει να μπει στο σύμπαν του “τρομερού παιδιού” του γερμανικού σινεμά. Παρουσιάζει με ξεχωριστό τρόπο τη ζωή και το έργο του, σε όλες του τις εκφάνσεις: από τη σκηνοθετική του ευφυΐα, στην απελπισμένη αναζήτηση της αγάπης, την τάση του για θυματοποίηση. Και για όλα αυτά μπορεί και βασίζεται απόλυτα στον χαρισματικό πρωταγωνιστή του: ο Όλιβερ Μασούτσι όχι μόνο υποδύεται τον μεγάλο σκηνοθέτη, αλλά γίνεται ένα με τον Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz