Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η streaming υπηρεσία Discovery+ έρχεται στην Ελλάδα μέσω της Vodafone
Η αμερικανική εταιρία Discovery υπέγραψε μία πολυετή συμφωνία με τη Vodafone για τη διάθεση της streaming υπηρεσίας Discovery+ σε όλη την Ευρώπη. Η συμφωνία περιλαμβάνει 12 αγορές, στις οποίες το περιεχόμενο του Discovery θα διατίθεται στους πελάτες της Vodafone. Οι χώρες που περιλαμβάνει η συμφωνία, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα…
Η συμφωνία περιλαμβάνει 12 αγορές, στις οποίες το περιεχόμενο του Discovery θα διατίθεται στους πελάτες της Vodafone. Οι χώρες που περιλαμβάνει η συμφωνία, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, είναι:
- Ηνωμένο Βασίλειο
- Γερμανία
- Τουρκία
- Ιταλία
- Ισπανία
- Ρουμανία
- Πορτογαλία
- Ελλάδα
- Τσεχία
- Ουγγαρία
- Ιρλανδία
- Ισλανδία
Οι πελάτες των παραπάνω χωρών θα έχουν επίσης πρόσβαση και στο Discovery+, με εξαίρεση το Ηνωμένο Βασίλειο και την Τουρκία. Το Discovery+ κυκλοφορεί ήδη στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω του Sky, χάρη σε μια συμφωνία που υπεγράφη πέρυσι. Όσον αφορά εκτός Ευρώπης, το Discovery+ είναι ήδη διαθέσιμο στις ΗΠΑ από τη Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2021.
Η συνεργασία με τη Vodafone θα δώσει πρόσβαση στο περιεχόμενο του Discovery σε περίπου 100 εκατομμύρια συνδρομητές σε ολόκληρη την Ευρώπη, με την κυκλοφορία να γίνεται εντός των επόμενων δύο χρόνων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Discovery, David Zaslav, δήλωσε: Οι τεράστιες σχέσεις που έχει αναπτύξει η Vodafone με τους καταναλωτές θα προσφέρουν στο Discovery+ μία ισχυρή εκκίνηση, καθώς μαζί φέρνουμε τον απόλυτο προορισμό για την πραγματική ψυχαγωγία στους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη. Η υβριδική μας συμφωνία με τη Vodafone προάγει την ευρύτερη στρατηγική μας για την επέκταση και τη διανομή του δημοφιλούς περιεχόμενού μας στους καταναλωτές σε περισσότερες πλατφόρμες και συσκευές.
Πηγή: insomnia.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 8/1/2021)