Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η ANGA COM 2023 δημοσιεύει το πρόγραμμα του συνεδρίου για τις οπτικές ίνες και μέσων ενημέρωσης

Η ANGA COM, η έκθεση και το συνέδριο για την ευρυζωνικότητα, την τηλεόραση και το διαδίκτυο που θα διεξαχθεί από τις 23 έως τις 25 Μαΐου 2023 στην Κολωνία της Γερμανία, έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το πρόγραμμα στρατηγικής της. Τα κυριότερα σημεία των 26 πάνελ με περισσότερους από 100 ομιλητές είναι η νέα Διεθνής Σύνοδος Κορυφής FTTH, η Σύνοδος Κορυφής Ψηφιοποίησης, η Σύνοδος Κορυφής Media, η Σύνοδος Κορυφής Gigabit και η Σύνοδος Κορυφής Περιεχομένου.
Η φετινή Σύνοδος Κορυφής για την Ψηφιοποίηση με θέμα “Πώς να επιτύχουμε το τέλειο μείγμα ιδιωτικής και δημόσιας δράσης;” περιλαμβάνει ένα ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου μείγμα διευθύνοντων συμβούλων και πολιτικών: Srini Gopalan (μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Deutsche Telekom / Εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου, Telekom Deutschland), Silke Krebs (υφυπουργός, Υπουργείο Οικονομίας, Βιομηχανίας, Προστασίας του Κλίματος και Ενέργειας του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας), Timo von Lepel (διευθύνων σύμβουλος, NetCologne), Andreas Pfisterer (διευθύνων σύμβουλος, Deutsche Glasfaser), Philippe Rogge (διευθύνων σύμβουλος, Vodafone Deutschland), Stefan Schnorr (υφυπουργός, Ομοσπονδιακό Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών) και Bernd Thielk (διευθύνων σύμβουλος, willy.tel).
Η νέα Διεθνής Σύνοδος Κορυφής FTTH ξεκινά με μια υψηλού επιπέδου συζήτηση στο βήμα με διεθνείς προμηθευτές. Δεύτερο μέρος αυτού του στοιχείου του προγράμματος είναι ενημερωμένες παρουσιάσεις σχετικά με την επέκταση των οπτικών ινών στην Ευρώπη από προμηθευτές και φορείς εκμετάλλευσης δικτύων με ιδιαίτερα πρακτικό τρόπο. Η ANGA COM υπογραμμίζει έτσι τον διεθνή προσανατολισμό της με εκθέτες από 35 χώρες και περίπου 40 % διεθνείς συμμετέχοντες.
Η Σύνοδος Κορυφής για τα ΜΜΕ αντιμετωπίζει το βασικό ερώτημα “Πώς δημιουργούμε νέα ανάπτυξη στην τηλεόραση και το βίντεο;” σε κορυφαίο επίπεδο: Sabine Anger (SVP, Streaming, Central & Northern Europe, Paramount), Matthias Dang (Co-CEO RTL Deutschland, CEO Ad Alliance), Katja Hofem (VP Content DACH, Netflix), Daniel Rosemann (General Manager, ProSieben και SAT.1) και Dr. Christoph Schneider (Managing Director, Amazon Prime Video).
Σύνοδος κορυφής Gigabit: Πώς θα εξελιχθούν οι δομές δικτύων και φορέων εκμετάλλευσης έως το 2025; με τους Jan Georg Budden (CEO και συνιδρυτής, Deutsche GigaNetz), Nelson Killius (CEO, M-net), Klaus Müller (Director Fiber, Telekom Deutschland), Markus Oswald (CEO, Tele Columbus) και Jens Prautzsch (CEO, Unsere Grüne Glasfaser).
Σύνοδος Κορυφής Περιεχομένου: Free vs. Pay – How is the Competition evolving? με τους Nicole Agudo Berbel (Managing Director & Chief Distribution Officer, Seven.One Entertainment Group), Michael Bracher (SVP Production & Editorial DACH, DAZN), Arnim Butzen (SVP Business Unit TV & Entertainment, Telekom Deutschland), Frank Hoffmann (Managing Director WELTN24) και Tanja Hüther (Head of ARD Distribution Board, ARD).
Οι σύνοδοι κορυφής στη γερμανική γλώσσα, καθώς και τα περισσότερα από τα άλλα πάνελ στρατηγικής, θα μεταφραστούν ταυτόχρονα (γερμανικά/αγγλικά).
Τα τακτικά πάνελ στρατηγικής ασχολούνται, μεταξύ άλλων, με τα ακόλουθα θέματα του κλάδου της ευρυζωνικότητας και των μέσων ενημέρωσης:
Σύνοδος κορυφής για τη βιωσιμότητα: (σε συνεργασία με την Ένωση VATM)
Εξάπλωση οπτικών ινών: Συνεργασία και ανοικτή πρόσβαση: Μοντέλα συνεργασίας και ανοικτή πρόσβαση
Επικαιροποίηση της στρατηγικής Gigabit: Δημόσια χρηματοδότηση, μέθοδοι εγκατάστασης και ανθεκτικότητα
Quo vadis τηλεοπτική λήψη: Ποιος κερδίζει τη μάχη για τον πελάτη;
Νέες τάσεις στην τηλεόραση, τη ροή και το OTT
Δίκαιο μερίδιο: Ενημέρωση για τη συζήτηση σχετικά με τη συμμετοχή της Μεγάλης Τεχνολογίας στο κόστος του δικτύου
Διεπαφές χρήστη: Πώς θα είναι η οθόνη έναρξης και η τηλεοπτική κατανάλωση του αύριο;
Ρύθμιση των πλατφορμών: Ευρεσιμότητα και δημόσια αξία
Ενημέρωση για τα πνευματικά δικαιώματα και την αναμετάδοση
Τεχνικές στρατηγικές για την ανακάλυψη περιεχομένου (σε συνεργασία με τη γερμανική τηλεοπτική πλατφόρμα)
Για πρώτη φορά, μέρος του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί στη νέα Σκηνή Καινοτομίας απευθείας στους εκθεσιακούς χώρους. Το Innovation Stage αποτελεί μέρος του ειδικού τομέα διανομής μέσων ενημέρωσης με το Streaming & OTT Hub στην αίθουσα 7.
Ο εκθεσιακός χώρος στις δύο αίθουσες θα αυξηθεί σε πάνω από 25.000 τ.μ. για περισσότερους από 450 εκθέτες από 35 χώρες. Πρόκειται για σημαντικά μεγαλύτερο χώρο από ό,τι πριν από την πανδημία. Τα σχέδια των χώρων είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.