Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μεγαλύτερες διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράλειψης έρχονται στην έκδοση του YouTube για τηλεοράσεις

Το YouTube προσθέτει στην πλατφόρμα του μεγαλύτερες διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράλειψης για τους χρήστες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία σε μεγάλη οθόνη.
Στην εκδήλωση YouTube Brandcast που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία έκανε δύο σημαντικές ανακοινώσεις που θα επηρεάσουν όσους παρακολουθούν βίντεο στο YouTube σε έξυπνες τηλεοράσεις.
Αρχικά, το YouTube θα προσθέσει διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράλειψης (unskippable) στο περιεχόμενο των βίντεο με τις καλύτερες επιδόσεις. Η πλατφόρμα κατηγοριοποιεί αυτά τα βίντεο κάτω από την κατηγορία YouTube Select η οποία απευθύνεται σε διαφημιστές.
“Το 70% των διαφημίσεων που προβάλλονται σε μεγάλες οθόνες περνάει μέσα από το YouTube Select οπότε σας διευκολύνουμε να χρησιμοποιείτε τα υπάρχοντα δεδομένα (assets) που έχετε προκειμένου να τα χρησιμοποιήσετε στο πιο δημοφιλές περιεχόμενο που υπάρχει εκείνη τη στιγμή στην υπηρεσία”, ανέφερε το YouTube στους διαφημιστές.
Αυτό το format εντάσσεται επίσης άψογα σε αυτό που οι θεατές ήδη περιμένουν και βιώνουν στη μεγάλη οθόνη. Έτσι αντί να βλέπουν δύο διαδοχικές διαφημίσεις των 15 δευτερολέπτων, θα βλέπουν μία των 30 την οποία δεν θα μπορούν να την κάνουν skip.
Δεύτερον, η πλατφόρμα φέρνει επίσης τις Pause ads (διαφημίσεις παύσης) στις διάφορες εφαρμογές του YouTube για τις έξυπνες τηλεοράσεις. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις θα εμφανίζονται όταν οι θεατές διακόπτουν στη μέση την αναπαραγωγή ενός βίντεο. Το βίντεο που παρακολουθείτε θα μικραίνει σε μέγεθος και δίπλα του θα εμφανίζεται μια διαφήμιση.
Όπως όλα δείχνουν, ο μόνος τρόπος για να αποφύγει κάποιος τους νέους τύπους διαφημίσεων στο YouTube για τις έξυπνες τηλεοράσεις είναι να αποκτήσει συνδρομή YouTube Premium με κόστος 8,49 €/μήνα, και δωρεάν χρήση τις 30 πρώτες μέρες. Υπενθυμίζουμε ότι το YouTube πιθανόν να επεκτείνει το πείραμα που πραγματοποιεί με μια μικρή μερίδα χρηστών, οι οποίοι για να δουν οποιοδήποτε βίντεο στην υπηρεσία του θα πρέπει να απενεργοποιήσουν τους Ad blockers τους
Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 22/5/2023)