Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
“Δεν μπορούμε να διατηρήσουμε πια αυτά τα επίπεδα δαπανών για αθλητικά δικαιώματα” λέει στέλεχος της Cosmote TV
Δεν μπορούμε να διατηρήσουμε αυτά τα επίπεδα δαπανών για αθλητικά δικαιώματα” δηλώνει ο Δημήτρης Μιχαλάκης, εκτελεστικός διευθυντής της Cosmote TV και μέλος της Διοίκησης του Ομίλου ΟΤΕ.
Κατά τη διάρκεια κεντρικής ομιλίας της Deutsche Telekom στο πλαίσιο της New Europe Market (NEM) στο Ντουμπρόβνικ της Κροατίας, ο κ. Μιχαλάκης δήλωσε ότι η αύξηση των δαπανών για τα αθλητικά δικαιώματα “δεν αποφέρει χρήματα σε κανέναν”.
Εξήγησε ότι η αθλητική αγορά γίνεται όλο και πιο ακριβή λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού, με τους streamers να μπαίνουν επίσης στον αγώνα για τα αθλητικά δικαιώματα.
Σύμφωνα με το στέλεχος, “το θέμα είναι η ζήτηση, το πόσο το θέλεις σε αυτή την αγορά” όταν αποκτάς αθλητικά δικαιώματα.
Η Cosmote TV έχει επί του παρόντος τα δικαιώματα της ελληνικής Super league, του UEFA Champions League και του UEFA Europa League.
Ο ίδιος δήλωσε: “Νομίζω ότι τώρα που τα αθλητικά δικαιώματα έχουν φτάσει σε ιστορικά υψηλά και ταυτόχρονα διεξάγεται ο πόλεμος μεταξύ των streamers αλλά κυρίως σε μη αθλητικό περιεχόμενο ίσως έχουμε αλλαγή της τάσης αυτής … αλλά το πώς θα φτάσουμε σε ένα σημείο όπου θα είναι μια win win κατάσταση για όλους τους εμπλέκομενους και προφανώς τους πελάτες είναι πρόκληση ”.
Κατά τη διάρκεια της κεντρικής του ομιλίας, ο κ. Μιχαλάκης σημείωσε ακόμη, μη συμπεριλαμβάνοντας την αγορά FAST, ότι “η γραμμική τηλεόραση δεν είναι πλέον σχετική για τα νεότερα κοινά ” και ότι “συγκεκριμένα τα θεματικά κανάλια στη γραμμική τηλεόραση πεθαίνουν, καθώς δεν έχουν πια τηλεθέαση”.
Εξήγησε ότι το κοινό θέλει να παρακολουθεί live events δηλαδή αθλητικά, και ταινίες, σειρές και ντοκιμαντέρ τα οποία πλέον μπορεί να βρει σε υπηρεσίες κατά παραγγελία, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αυξανόμενη μείωση της γραμμικής τηλεθέασης με shift σε on demand στα ποιο δημοφιλή προγράμματα στα κανάλια αυτά.
Το στέλεχος πρόσθεσε: “Αυτό είναι κάτι που πρέπει να επεξεργαστούμε με τους συνεργάτες μας, πώς μπορούμε να εξακολουθήσουμε να έχουμε ουσιαστική μορφή γραμμικών καναλιών στην πλατφόρμα μας, προκειμένου να προσπαθήσουμε να δούμε πώς μπορούμε και οι δύο να αξιοποιήσουμε περισσότερο το περιεχόμενο κατά παραγγελία”.
“Η μεγάλη πρόκληση για εμάς στο μέλλον είναι πώς μπορούμε να μάθουμε να τοποθετούμαστε στον ολοένα και πιο ακριβό χώρο περιεχομένου”.