Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Έρευνα: Οι καταναλωτές έχουν φτάσει στο μέγιστο των τηλεοπτικών υπηρεσιών που επιθυμούν να ξοδέψουν χρήματα

Η εποχή της “peak TV” τελειώνει και οι πάροχοι αντιμετωπίζουν σημαντικές αντιξοότητες που ενδέχεται να περιορίσουν την αύξηση των συνδρομητών, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Hub Entertainment Research για τη νομισματοποίηση του βίντεο, η οποία δείχνει ότι οι περισσότεροι καταναλωτές βρίσκονται πλέον είτε στο μέγιστο αριθμό τηλεοπτικών πηγών είτε κοντά σε αυτόν και δεν επιθυμούν ενεργά να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για βιντεοψυχαγωγία.
Οι καταναλωτές φτάνουν στο όριό τους για τις πηγές βίντεο: Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες έχουν ήδη φτάσει στο μέγιστο, όπως υποστηρίζουν, που κατά μέσο όρο είναι επτά τηλεοπτικές πηγές. Και μεταξύ του ενός τρίτου των τηλεθεατών που δεν έχουν φτάσει ακόμη στο όριό τους, οι επτά είναι επίσης ο βέλτιστος αριθμός υπηρεσιών.
Τα καλά νέα για τους παρόχους είναι ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να ξοδεύουν περισσότερα: Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (44%) δηλώνουν ότι ξοδεύουν περισσότερα στην τηλεόραση από ό,τι πριν από ένα χρόνο, και αυτό είναι αυξημένο από το 34% που δήλωσε το ίδιο το 2020. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι η πραγματική μέση δαπάνη τους ύψους 85 δολαρίων (77,37 ευρώ) μηνιαίως είναι κατά 25 τοις εκατό μεγαλύτερη από αυτό που θεωρούν “λογικό” για υπηρεσίες βίντεο.
Τα κακά νέα είναι ότι οι άνθρωποι που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα είναι πιο πιθανό να μετακινηθούν: Όσο περισσότερες συνδρομές έχει ένα νοικοκυριό, τόσο πιο πιθανό είναι να ακυρώσει μια νέα συνδρομή εντός έξι μηνών από την απόκτησή της. Η πλειονότητα όσων έχουν τέσσερις ή περισσότερες συνδρομές δηλώνουν ότι ακύρωσαν μια νέα υπηρεσία εντός έξι μηνών.
Οι καταναλωτές αναζητούν αξία: Παρόλο που η χαμηλή τιμή είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που καθορίζει την αξία μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας βίντεο, δεν είναι το μόνο πράγμα που λαμβάνουν υπόψη τους οι καταναλωτές όταν εξετάζουν την αξία. Θέλουν επίσης σταθερότητα τιμών και μια υπηρεσία να διαθέτει μεγάλη βιβλιοθήκη περιεχομένου.
Η σύνδεση SVoD με συνδρομές MVPD παρέχει αξία: Μεταξύ του σημαντικού τμήματος των καταναλωτών που δεν έχουν συνδρομή MVPD, τα δύο τρίτα λένε ότι η ενσωμάτωση των SVoDs σε έναν αποκωδικοποιητή MVPD (δηλ. παραδοσιακή συνδρομητική τηλεόραση) θα έκανε μια υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης πιο πολύτιμη γι’ αυτούς (από 59% το 2022). Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από αποχώρηση συνδρομητών, τέτοιες δέσμες θα μπορούσαν να μειώσουν τις ακυρώσεις.
“Το οικοσύστημα βίντεο βρίσκεται σαφώς σε σημείο καμπής”, υποστηρίζει ο Mark Loughney, ανώτερος σύμβουλος της Hub. “Πάνε οι μέρες που οι πάροχοι μπορούσαν να υπολογίζουν αξιόπιστα στην αύξηση των εσόδων από νέους συνδρομητές. Αυτό οδηγεί σε ένα δίλημμα: πώς να παρέχουν τον όγκο περιεχομένου που είναι απαραίτητος για να κρατήσουν τους συνδρομητές πιστούς, ελέγχοντας ταυτόχρονα το κόστος παραγωγής. Η συμφιλίωση αυτού του διλήμματος θα είναι το κλειδί για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία στην αγορά βίντεο”.
Πηγή: advanced-television.com