Skip to main content
27 Οκτωβρίου 2023 08:22

Action Global Communications: Έρευνα Media Navigator για τις τάσεις των social media

Untitled 1 105 7795f606

Η Action Global Communications,  η βραβευμένη εταιρεία επικοινωνίας και marketing, παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας νέας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε και η οποία τονίζει τις τάσεις στην χρήση μέσων ενημέρωσης, παραδοσιακών και ψηφιακών, καθώς και των social media. Μεταξύ άλλων, η έρευνα, που διενεργήθηκε από την συμβουλευτική εταιρεία 3GEM, αποκαλύπτει ότι το 74% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα είναι πιθανό να σχηματίσουν καλύτερη γνώμη για τα brands που προωθούν ενεργά κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στην επικοινωνία τους.

Μερικές από τις τάσεις που αναδεικνύει η έρευνα είναι ότι οι χρήστες είναι περισσότερο ενημερωμένοι από ποτέ, καθώς υιοθετούν πολλαπλά κανάλια για πρόσβαση σε περιεχόμενο, με διαφορετικό σκοπό το καθένα. Ως αποτέλεσμα, είναι καθοριστικό για τα brands να ακολουθούν μια ολιστική και ολοκληρωμένη προσέγγιση και να αξιοποιούν αποτελεσματικά κάθε κανάλι, είτε παραδοσιακό, είτε ψηφιακό. Επιπλέον, η γνώση για τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς παίζει σημαντικό ρόλο για το χτίσιμο και την υλοποίηση της κατάλληλης στρατηγικής. Από την άλλη τα social media παραμένουν ένα κυρίαρχο μέσο, και παρόλο που η αξιοπιστία τους βρίσκεται υπό συνεχή αξιολόγηση, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αποτελεσματικότητα του influencer marketing, που προάγει το χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με ένα brand. Τέλος, τα podcasts αυξάνουν σε δημοτικότητα και εξελίσσονται σε ένα δυνατό, νέο μέσο.

Η έρευνα «Media Navigator» καλύπτει επτά διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Κύπρου, της Ελλάδος, της Βουλγαρίας, του Καζακστάν, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, του Κατάρ και της Σαουδικής Αραβίας. Στόχος της είναι να προσφέρει σε brands και stakeholders γνώση ώστε να αναπτύξουν στοχευμένες στρατηγικές, να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους καταναλωτές και την αξιοπιστία τους και να προωθήσουν περαιτέρω την ανάπτυξή τους στις περιοχές αυτές. 

Όπως σημειώνει ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, η πρώτη έρευνα της Action έρχεται σε μια περίοδο όπου το τοπίο στα μέσα εξελίσσεται ταχύτατα και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πολλές διαφορετικές επιλογές στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο, τα brands, αλλά και μεταξύ τους. 

«Στο σύγχρονο, ταχέως εξελισσόμενο και δυναμικό περιβάλλον, είναι κρίσιμο για τα brands να προηγούνται των εξελίξεων και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες στις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις του κοινού τους,» δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου. «Η βαθύτερη γνώση για τις συνήθειες και τις αντιλήψεις των καταναλωτών σήμερα θα δώσει στους decision-makers στο marketing και την επικοινωνία τη δυνατότητα να σχεδιάσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να κατανέμουν σωστότερα το διαθέσιμο budget. Η πλήρης κατανόηση των διαφορών της κάθε αγοράς είναι εξίσου σημαντική, καθώς η συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να διαφοροποιείται σημαντικά ανά αγορά, όπως επιβεβαιώνει επίσης η έρευνά μας.»

Η Αγγελική Κιοφίρη, Country Manager της Action Global Communication Greece, δήλωσε επίσης: «Το τοπίο στα μέσα ενημέρωσης μεταβάλλεται συνεχώς και η συγκεκριμένη έρευνα μας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και τα εργαλεία για να κατανοήσουμε σε βάθος τον τρόπο που το κοινό επιλέγει να ενημερωθεί, τις διαφορές που υπάρχουν στην χρήση των μέσων ανά διαφορετική χώρα και τις τάσεις που κυριαρχούν το τελευταίο διάστημα στα media, και εν τέλει να ορίσουμε πιο αποτελεσματικά τη στρατηγική του κάθε brand.  Η ευθυγράμμιση των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας σύμφωνα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών βοηθά τα brands να συσχετίζονται πιο αποτελεσματικά με το κοινό, να αναβαθμίζουν την αξιοπιστία τους και να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την επιδραστικότητά τους.»

Κύρια Ευρήματα της Έρευνας Media Navigator για την Ελλάδα
Η έρευνα τονίζει τη σημασία της εις βάθους κατανόησης των κατά τόπους κοινών και των διαφορετικών media landscapes, ειδικά στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές όπου η Action διατηρεί ισχυρή παρουσία και η γνώση της αγοράς και των πολιτισμικών διαφορών είναι καίριες για την ενίσχυση της σχέσης με τους καταναλωτές.

  • Το 58% των ερωτηθέντων θεωρεί τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες ως την πιο αξιόπιστη πηγή ειδήσεων, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την τηλεόραση να έπονται.
  • Στο σύνολο των απαντήσεων το 69% δηλώνει ότι ο προτιμώμενος τρόπος συσχέτισης με τα brands είναι μέσω των social media, με το ποσοστό να αυξάνεται στο 75% στις ηλικιακές ομάδες 18-24 και 25-34.
  • 9 στους 10 ερωτηθέντες θεωρούν εξαιρετικά ή πολύ σημαντική την πρόσβαση σε ειδήσεις ή πληροφόρηση από πολλαπλές πηγές για να έχουν μια ολοκληρωμένη άποψη.
  • 80% των ερωτηθέντων δαπανούν από 30 λεπτά έως και 4 ώρες καθημερινά σε ιστοσελίδες, με το 14% να δαπανούν περισσότερες από 4 ώρες
  • Στην Ελλάδα ένα ποσοστό 57% έχει λάβει αποφάσεις  για κάποια αγορά ή έχει σχηματίσει άποψη βασισμένη σε προτάσεις από influencers.
  • Το 70% της ηλικιακής ομάδας 18-24 ετών δαπανά περισσότερο από 2 ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το 40% εξ αυτών να περνάει περισσότερες από 4 ώρες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
  • Ένα 68% των ερωτηθέντων απάντησε ότι ακούσει συχνά podcasts, και το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 76% στις ηλικίες 18-24 παραμένοντας εξίσου υψηλό στο 70% για τις ηλικίες 25-34.

Η πλήρης έρευνα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Action Global Communications: www.actionprgroup.com

Εδώ μπορείτε να δείτε το infographic για τα αποτελέσματα της έρευνας στην Ελλάδα: https://actionprgroup.com/infographic-of-greece/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Infomir MAG555
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει νέα παραλαβή του πρόσφατου μοντέλου της Infomir, του MAG555. Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη…
Ruijie-Reyee e-Lighten
Στη σημερινή ταχύτατη ψηφιακή εποχή, η αξιόπιστη και αδιάκοπη σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη τόσο για τα σπίτια, τα διαμερίσματα, τις πολυκατοικίες, όσο και για τις επιχειρήσεις, και, εφόσον…
IKUSI FLOW Smart Headend
εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομής τηλεοπτικών καναλιών, τόσο μέσω IP όσο και μέσω RF. Οι υπηρεσίες δ…
SatLink ST6988
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου οργάνου ST-6988 της SatLink. Πρόκειται για έναν φορητό μετρητή χειρός, που είναι συμβατός με DVB-S/S2/T/T2 και MPEG-2 H.265/HEVC (10 Bit). Με το σ…
Supervoice SVC-WBT41
Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί η ανάγκη για καθαρή επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων των επιχειρήσεων, αλλά σαφώς και με τους πελάτες των έκαστων εταιρειών. Είτε πρόκειται για κέντρο τηλεπικοινω…
TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L269
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
TP-Link Omada EAP772-Outdoor
Το νέο σημείο πρόσβασης EAP772-Outdoor από τη σειρά Omada της TP-Link παρέχει μια λύση δικτύου Wi-Fi που είναι ευέλικτη, στιβαρή, εύκολη στην ανάπτυξη και διαχειρίσιμη. Είναι σχεδιασμένο για εγκατάσ…
IKUSI by FAGOR IPolo TIT 402/422
Η σειρά IPolo TIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα TER to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή επίγειων ψηφιακών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μον…
Prolink PLT-288B
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI με βύσματα 24 επίχρυσων επαφών, τα οπο…
IKUSI by FAGOR STT 8000
Η IKUSI by FAGOR έχει παρουσιάσει 4 ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα Transmodulators της σειράς STT 8000, για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στην μπάντα 47-862 MHz. Τα μοντέλ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.