Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Έρευνα: Το 46% των τηλεθεατών της ΕΕ απογοητεύονται από την εύρεση νέου τηλεοπτικού περιεχομένου
Η Comcast Advertising και η FreeWheel δημοσίευσαν την έκθεση με τίτλο, Content Discovery in a Multiscreen TV World: Surfing and Scrolling in a Sea of Content. Αυτή η παγκόσμια έκθεση αναλύει τις τάσεις του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές πλοηγούνται και ανακαλύπτουν τηλεοπτικό περιεχόμενο σε παραδοσιακά και streaming μέσα στις ΗΠΑ και σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Ιταλία).
Τα ευρήματα έρχονται σε ένα κομβικό σημείο για τον κλάδο, καθώς το κοινό αναζητά σε πολλαπλές εφαρμογές και υπηρεσίες, ενώ μόνο το 25% των τηλεθεατών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι όλο το περιεχόμενό τους είναι προσβάσιμο σε ένα μέρος. Οι εξατομικευμένες γνώσεις και οι πρακτικά εφαρμόσιμες εκτιμήσεις της έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις πλατφόρμες και τους ιδιοκτήτες περιεχομένου να ενισχύσουν τις προσφορές τους και να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την έκθεση, τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων τηλεθεατών ξοδεύουν περισσότερα από έξι λεπτά αναζητώντας κάτι για να παρακολουθήσουν – με το 46% να δηλώνει ότι η δυσκολία εύρεσης νέου περιεχομένου μπορεί να γίνει απογοητευτική.
«Ο όγκος του περιεχομένου στο οποίο έχουν πρόσβαση τα ακροατήρια σήμερα είναι φαινομενικά απεριόριστος και καθώς κατακερματίζεται σε περισσότερες πλατφόρμες και συσκευές, οι καταναλωτές είναι σαφώς συγκλονισμένοι με το πώς να επιλέξουν», δήλωσε ο Emmanuel Josserand, Senior Director, Brand, Agency, & Industry Relations στο FreeWheel. «Δεδομένου ότι η ανακάλυψη παίζει μεγάλο ρόλο στην εμπειρία του χρήστη, τα ευρήματα αυτά προσφέρουν ανεκτίμητες πληροφορίες για το πώς οι πάροχοι μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία πλοήγησης. Αυτό με τη σειρά του θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες ευκαιρίες για την εμπλοκή των θεατών με σχετικές διαφημίσεις και την οικοδόμηση του συναισθήματος της μάρκας».
Άλλα ευρήματα της έρευνας:
- Οι κοινωνικοί κύκλοι παίζουν μεγάλο ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι θεατές μαθαίνουν για το νέο περιεχόμενο: Το 51% των Ευρωπαίων (έναντι 55% των Αμερικανών) τηλεθεατών δήλωσε ότι λαμβάνει συστάσεις από φίλους, οικογένεια και συναδέλφους.
- Οι επιλογές των θεατών επηρεάζονται από παράγοντες που σχετίζονται με την κατάσταση, αλλά το είδος είναι θεμελιώδες: το 75% των Ευρωπαίων θεατών δήλωσε ότι το είδος είναι βασικός παράγοντας για την επιλογή του τι θα παρακολουθήσει.
- Η περιήγηση στα κανάλια είναι ακόμα ζωντανή: το 55% των τηλεθεατών της ΕΕ5 ξεκινά την αναζήτηση περιεχομένου με περιήγηση στα κανάλια ή με κύλιση σε έναν οδηγό προγράμματος ή μια εφαρμογή.
- Οι επιμέρους πλατφόρμες παίζουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι θεατές επιλέγουν περιεχόμενο: Το 53% των τηλεθεατών του EU5 έχουν βρει και παρακολουθήσει περιεχόμενο που συνιστάται στην αρχική τους οθόνη, υπογραμμίζοντας πόσο σημαντικό είναι για τους ιδιοκτήτες περιεχομένου και τους διαφημιστές να αξιοποιήσουν αυτό το χαρακτηριστικό.
- Τα διαφημιστικά μηνύματα και οι εγγενείς διαφημίσεις ενισχύουν την εξέταση του περιεχομένου: το 85 τοις εκατό των τηλεθεατών στις ΗΠΑ και στην ΕΕ5 είναι πιθανό να επηρεαστεί να παρακολουθήσει περιεχόμενο που συνιστάται από τον πάροχο, εάν είχε δει προηγουμένως μια διαφήμιση ή ένα τρέιλερ.
Πηγή: advanced-television.com