Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Parks Associates: Μείωση της μέσης δαπάνης streaming κατά 30% στις ΗΠΑ
Η Parks Associates αναφέρει ότι υπήρξε δραματική πτώση του ποσού που ξοδεύουν οι Αμερικανοί καταναλωτές σε υπηρεσίες streaming.
Το μέσο νοικοκυριό στις ΗΠΑ ξοδεύει τώρα περίπου 63 δολάρια το μήνα σε υπηρεσίες OTT SVOD, από 90 δολάρια το 2021.
“Οι καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα, αλλά αντί να στερηθούν, πολλοί χρησιμοποιούν εναλλακτικές λύσεις που βασίζονται σε διαφημίσεις για να εξοικονομήσουν κόστος”, δήλωσε η Sarah Lee, Research Analyst, Parks Associates. “Μια υπηρεσία πρέπει να παρέχει μοναδική και συνεχή αξία, αν πρόκειται να χρεώσει premium τιμή”.
Τα νοικοκυριά συσσωρεύουν πλέον λιγότερες υπηρεσίες streaming – το πρώτο τρίμηνο του 2024, το 20% των νοικοκυριών του διαδικτύου στις ΗΠΑ αναφέρουν ότι πληρώνουν για εννέα ή περισσότερες υπηρεσίες, έναντι 29% το τρίτο τρίμηνο του 2023. Ο συνολικός μέσος όρος των συνδρομών σε υπηρεσίες streaming video ανά νοικοκυριό έχει πέσει κάτω από πέντε και το 32% των νοικοκυριών που ακύρωσαν μια υπηρεσία τους τελευταίους 12 μήνες αναφέρουν ως λόγο την ανάγκη περικοπής των οικιακών εξόδων.
“Όλες οι κατηγορίες οικιακών υπηρεσιών αντιμετωπίζουν προκλήσεις, καθώς οι καταναλωτές επανεκτιμούν τις δαπάνες και τις συνδρομές τους”, δήλωσε η Elizabeth Parks, Πρόεδρος και CMO, Parks Associates. “Η εστίαση στην αξία και την εκπαίδευση, τη διεπαφή χρήστη και την εμπειρία του πελάτη είναι αυτά που θα οδηγήσουν την επόμενη γενιά υπηρεσιών στο σπίτι”.
Πηγή: broadbandtvnews.com