Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 195
TM 650
SECURITY REPORT 158
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

13 Νοεμβρίου 2024 09:51

Social Media Trends: Οι σημαντικότερες τάσεις για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

publicis logo 60004473

Το Publicis Groupe CEE και η GWI παρουσιάζουν τα Social Media Insights για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) και η GWI παρουσιάζουν μια νέα έκθεση σχετικά με τις συνήθειες στα social media στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτή η συνεργασία είναι η τρίτη προσθήκη στις εκθέσεις της GWI για το Publicis Groupe CEE, μετά τις εκθέσεις «You are What You Buy» και «The New Age of Gen Z», και διερευνά τις συνήθειες των καταναλωτών στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης στα social media.

Βασιζόμενη στην εκτεταμένη διαδικτυακή έρευνα της GWI για τους χρήστες του internet, ηλικίας 16-64 ετών, η έκθεση εξετάζει τις τάσεις σε επτά βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοιχεία είναι αντιπροσωπευτικά του πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της περιοχής. Προσφέρει μια μοναδική ματιά στον τρόπο με τον οποίο τα social media μεταμορφώνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, καθώς και τον τρόπο που ανακαλύπτουν προϊόντα και το πώς δημιουργείται brand loyalty.

Βασικά ευρήματα:

Τα Social Media μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε ειδήσεις

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για ενημέρωση σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα. Και παρόλο που οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται περισσότερο διαφέρουν από άτομο σε άτομο, η εμπιστοσύνη στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μειώνεται και οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους ενημέρωσης.

Η αλληλεπίδραση στα Social Media δεν περιορίζεται από την ηλικία

Τα social media έχουν ωριμάσει με την πάροδο του χρόνου, και μαζί τους έχει ωριμάσει και η βάση των χρηστών τους. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών των social media είναι η Gen X, με τους Millennials να ακολουθούν. Τα brands που επιθυμούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στα social media πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημιουργούν περιεχόμενο που απευθύνεται τόσο στις νεότερες όσο και στις μεγαλύτερες γενιές.

Το περιεχόμενο μικρής διάρκειας δεν περιορίζεται μόνο στο Tik Tok

Δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν τα βίντεο στους σημερινούς καταναλωτές. Τα brands που επιθυμούν να αφήσουν το στίγμα τους χρησιμοποιώντας βίντεο πρέπει να διασφαλίσουν ότι απευθύνονται στους καταναλωτές σε μια ποικιλία από πλατφόρμες μικρής και μεγάλης διάρκειας.

Τα Social Media στην κορυφή για την ανακάλυψη προϊόντων

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τα social media παίζουν μεγάλο ρόλο στο purchase journey. Οι marketeers που επιθυμούν να βρεθούν στο προσκήνιο πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που κεντρίζει την περιέργεια και εμπνέει το κοινό-στόχο τους να εξερευνήσει ακόμη περισσότερο τα brand τους.

Η Maria Tudor, Chief Operating Officer του Publicis Groupe CEE, υπογραμμίζει τη σημασία αυτών των ευρημάτων: «Η συνεργασία μας με την GWI προσφέρει μια απαράμιλλη εικόνα του εξελισσόμενου ψηφιακού τοπίου της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτό που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα social media έχουν ενσωματωθεί σε κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής στην περιοχή αυτή – από τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα μέχρι τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνουν τις ειδήσεις. Τα δεδομένα αναδεικνύουν ότι οι marketeers πρέπει να συνεχίσουν να προσαρμόζονται στο ρυθμό των αλλαγών, δημιουργώντας περιεχόμενο που να απευθύνεται στις ποικίλες ανάγκες τόσο των νεότερων όσο και των μεγαλύτερων δημογραφικών ομάδων σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη».

Η έκθεση επιβεβαιώνει τον ρόλο των social media ως ισχυρού παράγοντα επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τονίζοντας τη σημασία καινοτόμων και προσαρμοσμένων στρατηγικών marketing για την ικανοποίηση των απαιτήσεων ενός ολοένα και πιο αφοσιωμένου κοινού.

«Ο ρόλος που διαδραματίζουν τα social media στη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Και αυτός ο αντίκτυπος ξεπερνά τα σύνορα και παρατηρείται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η Gen X είναι πιο ενεργή στα social media, με τους Millennials να ακολουθούν, αλλά οι λόγοι που τα χρησιμοποιούν ποικίλλουν ανάλογα την ηλικιακή ομάδα. Η κατανόηση του τι είναι πιο σημαντικό για τους διάφορους καταναλωτές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι ένας σίγουρος τρόπος για τα brands να τους συναντήσουν εκεί που βρίσκονται, με τρόπο που πραγματικά θα έχει απήχηση», πρόσθεσε ο Jason Mander, Chief Research Officer της GWI.

Διαθεσιμότητα και πρόσβαση: Η παγκόσμια έκδοση της έκθεσης «Social Media Trends: The highlight reel» είναι διαθέσιμη εδώ. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην έκδοση της έκθεσης για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, μπορείτε να τη ζητήσετε συμπληρώνοντας τη φόρμα εδώ.

Η GWI και το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) συνεργάζονται επί του παρόντος σε 7 αγορές της περιοχής, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Τσεχίας, της Ελλάδας, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας και της Ρουμανίας – προσφέροντας μια σπάνια ματιά στις τάσεις των καταναλωτών στην περιοχή, καθώς και επιτρέποντας τη συμπερίληψη της εκπροσώπησης της περιοχής της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης σε βασικές παγκόσμιες μελέτες της GWI.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι οπο...
TP-Link SX3032F
Η TP-Link παρουσιάζει το SX3032F, ένα διαχειριζόμενο switch με συνολική χωρητικότητα 640Gbps, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων δικτυακών περιβαλλόντων. ...
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50 ...
Arli Keystone-14718
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή πριζών Keystone-14718 της Arli. Πρόκειται για universal πρίζες δικτύου που ενσωματώνουν μία υποδοχή για θύρα CAT 8.1 RJ45. Διαθέτει πλαίσιο λευκού χρώμ...
Engel AC0565E
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή της νέας βάσης Engel AC0565. Πρόκειται για μια πολύ καλής ποιότητας επιτραπέζια βάση για τηλεοράσεις 32 έως 65 ιντσών, με μέγιστο βάρος 40 κιλών. Είναι...
Brateck LDT66-T02V / LDT03-23MA / LDT66-T024
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή νέων βάσεων της Brateck, που είναι κατάλληλες για TV, PC και monitor. Αναλυτικά, περιλαμβάνονται τα εξής μοντέλα: LDT66-T02V: Βάση γραφείου ...
Καμπάνια για τα όργανα της PROMAX μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
Μία ειδική καμπάνια για τα όργανα της PROMAX – με την ευκαιρία της συμμετοχής της IDComs στην Creta Electronix 2024 – έχει ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου, με διάρκεια μέχρι τέλος Δεκεμβρίου και αφορά ...
V-Tech Z2025 T2 H265
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου επίγειου ψηφιακού δέκτη V-Tech Z2025 T2 H265. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη MPEG-4 με ανάλυση Full HD (1080p), ελληνικό και εύκολο στη χ...
Νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR από την IDComs
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Ο κατάλογος περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τα προϊόντα της IKUSI που γνωρίζουν οι περισσότερ...
Anga Free TV 1, 2 & 4 Combo
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή τηλεχειριστηρίων μάρκας Anga της σειράς Free TV. Πρόκειται για πολύ ποιοτικά και εργονομικά σχεδιασμένα τηλεχειριστήρια που προγραμματίζονται μ...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
Redline CPE-800
εξωτερική κεραία Wi-Fi, που ουσιαστικά λειτουργεί σαν ασύρματο Access Point για μετάδοση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει απολαβή 23dBi και ισχύ ασύρματης μετάδοσης 26dBm, παρέχοντας έναν...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...