Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πέντε νέες υπηρεσίες για τους πελάτες της ΔΕΗ έρχονται το 2025
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου μια σειρά υπηρεσιών που θα τεθούν σε εφαρμογή από τις αρχές του 2025, με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εξυπηρέτησης πελατών και την ενίσχυση της προσβασιμότητας.
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, υπογράμμισε τη μετάβαση της εταιρείας σε ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης που ξεπερνά την παραδοσιακή προμήθεια ενέργειας. “Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο, προσφέροντας διαφάνεια, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Κεντρικό ρόλο στο νέο σχεδιασμό κατέχει η εισαγωγή προσωποποιημένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 24/7, όπου κάθε πελάτης θα συνδέεται με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπο. Το σύστημα αυτό στοχεύει στη δημιουργία σταθερής σχέσης εμπιστοσύνης και στην παροχή άμεσης, εξατομικευμένης εξυπηρέτησης.
Παράλληλα, εισάγεται ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός με ενσωματωμένο QR code. Σκανάροντας τον κωδικό, οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε επεξηγηματικό βίντεο μέσω ψηφιακού εκπροσώπου (avatar), που θα αναλύει λεπτομερώς κάθε πεδίο του λογαριασμού. Η υπηρεσία περιλαμβάνει επίσης εύκολη πρόσβαση σε ιστορικό κατανάλωσης και δυνατότητα άμεσης πληρωμής χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή.
Η υπηρεσία ElectricianPass, που θα λανσαριστεί το πρώτο τρίμηνο του 2025, έρχεται να απλοποιήσει τη διαδικασία απόκτησης Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ). Οι πελάτες θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού με βάση τη διαθεσιμότητά τους και να επιλέγουν μεταξύ εφάπαξ πληρωμής ή διακανονισμού σε δόσεις μέσω του λογαριασμού τους.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην προσβασιμότητα των καταστημάτων, με τη ΔΕΗ να συνεργάζεται με την οργάνωση The Happy Act για την υλοποίηση ενός προγράμματος αισθητηριακής προσβασιμότητας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει χαρτογράφηση χώρων, ειδικές σημάνσεις και χώρους αποφόρτισης για άτομα με νευροδιαφορετικότητα.
Επιπλέον, το νέο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων, από 2 Ιανουαρίου 2025, προσαρμόζεται στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών με λειτουργία 8:00-15:00 τις Δευτέρες, Τετάρτες και Σάββατα, και 8:00-20:00 τις Τρίτες, Πέμπτες και Παρασκευές.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, όλες οι νέες υπηρεσίες έχουν σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη και τους χρήστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, προσφέροντας απλές και κατανοητές διεπαφές. Υπενθυμίζουμε ότι στις αρχές του 2025 είναι προγραμματισμένη και η έναρξη της εμπορικής διάθεσης συνδέσεων FTTH σε καταναλωτές, μέσα από το νέο δίκτυο της ΔΕΗ.
Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 18/12/2024)