Skip to main content
TM 839
SECREPORT 169
satpraxis 2022
now 33 2022
21 Μαΐου 2020 10:59

Οι τηλεοπτικοί σταθμοί επιχειρούν «restart» παραγωγής και περιεχομένου

d68d0d861af367a626648d1bca234d36 XL c54527e2

Στρατηγική εξόδου από την καραντίνα με επανεκκίνηση της ψυχαγωγίας στα κανάλια, ώστε να περιοριστούν οι απώλειες. Μετά τη «βουτιά» του Απριλίου κατά 40%, ο Μάϊος εκτιμάται ότι θα κινηθεί ανοδικά, ενώ σε ετήσια βάση η πτώση σε σχέση με το 2019 αναμένεται να διαμορφωθεί στο 15%, που αντιστοιχεί σε απώλεια εσόδων…

Στρατηγική εξόδου από την καραντίνα με επανεκκίνηση της ψυχαγωγίας στα κανάλια, ώστε να περιοριστούν οι απώλειες. Μετά τη «βουτιά» του Απριλίου κατά 40%, ο Μάϊος εκτιμάται ότι θα κινηθεί ανοδικά, ενώ σε ετήσια βάση η πτώση σε σχέση με το 2019 αναμένεται να διαμορφωθεί στο 15%, που αντιστοιχεί σε απώλεια εσόδων για το 2020 στην TV έως και 45 εκατ. ευρώ.

Σταδιακό rebound για περιορισμό των απωλειών από τη διαφημιστική δαπάνη επιχειρούν οι ελεύθεροι τηλεοπτικοί σταθμοί που προχωρούν σε γενναίο restart της παραγωγής και προσφοράς ψυχαγωγικού περιεχομένου με την ελπίδα της επιστροφής στην κανονικότητα. Με τη μείωση στη διαφημιστική δαπάνη κατά τον Απρίλιο να κλείνει στο μείον 38-40% (όπως προκύπτει από εκτιμήσεις στελεχών τεσσάρων σταθμών), στόχος είναι ο Μάϊος να αρχίσει να κλείνει κάποιες «πληγές», μειώνοντας τη… μείωση. Σε πρώτη φάση, οι επόμενες δύο εβδομάδες όπως λένε και στις ενημερώσεις για τη δημόσια υγεία θα είναι κρίσιμες, ενώ το επόμενο δίμηνο θα αποδείξει σε ποιο βαθμό είναι εφικτό το rebound από τη βαθιά πτώση.

«Ο Μάϊος έχει αρχίσει να χτίζει μια δυναμική, έχουμε ορατά δείγματα ότι το δεύτερο 15νθήμερο θα πέσουν περισσότερα χρήματα στην αγορά, όχι φυσικά στα περυσινά επίπεδα. Η εκτίμηση είναι ότι το Μάϊο η μείωση θα περιοριστεί σίγουρα κάτω του 30%» αναφέρει υψηλόβαθμο τηλεοπτικό στέλεχος. Ήδη, φαίνεται να επιστρέφουν στην τηλεοπτική διαφήμιση κατηγορίες πελατών που είχαν «παγώσει», όπως beauty products και brands τροφίμων, ενώ τον Ιούνιο αναμένεται επιστροφή και μεγάλων διαφημιζόμενων όπως τα αυτοκίνητα. «Έως και τα μέσα Ιουλίου θα φανούν τα πρώτα αποτελέσματα. Τώρα κάποιοι διαφημιζόμενοι θα πειραματιστούν και θα κρίνουν στη συνέχεια αν αξίζει αυτή η δαπάνη βάσει της κατανάλωσης».

ΤΟ 2022 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ 2019
Αυτό που προκαλεί μεγάλη ανησυχία είναι η… μεγάλη εικόνα που δείχνει ότι αν θεωρήσουμε «κανονικότητα» το 2019, η επιστροφή σε αυτήν θα πάρει έως και δύο χρόνια. Ακόμα και αν μειωθούν σταδιακά οι απώλειες, το πρόσημο θα παραμείνει αρνητικό ενώ το εύρος της «καταστροφής» θα αποκαλυφθεί στο τέλος του χρόνου. «Αν ως δια μαγείας επιστρέφαμε πάλι στο μηδέν (σ.σ καμία μείωση), θα λέγαμε κλείσαμε δύο τραύματα και προχωράμε, αλλά δυστυχώς δεν είναι αυτή η ανάλυση που κάνουμε. Θα υπάρξει πολύ μεγάλη επίπτωση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020» αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος τηλεοπτικού σταθμού και συμπληρώνει: «Σε ετήσια βάση θα δούμε την πτώση να διαμορφώνεται στο 15%, επιεικώς δηλαδή μιλάμε για μείον 45 εκατ. ευρώ για την αγορά της ελεύθερης τηλεόρασης». Όσο για την επιστροφή στα ποσοστά του 2019 και με μια μικρή αύξηση, εφόσον η υγειονομική κρίση τιθασευτεί, με μια πρώτη εκτίμηση αυτό θα επιτευχθεί το… 2022.

ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ RATINGS ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Στις εκτιμήσεις για σταδιακή επαναφορά διαφημιζομένων, στηρίζεται και η επαναφορά πρωτότυπου ψυχαγωγικού προγράμματος καθώς από την πλειοψηφία των σταθμών κρίνεται ότι στην παρούσα φάση πρέπει να δώσουν νέο πρόγραμμα και ratings στην αγορά, που δείχνει σημάδια επανόδου.

Επανεκκίνηση πραγματοποιούν ο ΑΝΤ1 και ο Alpha επαναφέροντας σταδιακά σχεδόν το σύνολο των ψυχαγωγικών προγραμμάτων που παρείχαν πριν πατηθεί το pause στα μέσα Μαρτίου λόγω υγειονομικής κρίσης. Από την τάση αυτή απέχει για την ώρα ο ΣΚΑΙ όπου κρίθηκε ανώφελο να γίνει επένδυση σε πρόγραμμα, ενώ ακάθεκτο έως τα μέσα Ιουνίου συνεχίζει το Star που με τεράστιο στοκ επεισοδίων Master Chef, πήρε σημαντικό προβάδισμα από τον ανταγωνισμό δίνοντας το «παρών» με πρωτότυπο πρόγραμμα χωρίς διακοπή κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Η «ΜΑΧΗ» ΤΟΥ CPR
Στο πεδίο των διαφημιστικών εσόδων, τέλος, θα δοθεί μια παράλληλα «μάχη» και για την άνοδο του CPR, που υποχώρησε κατά 35% το επίμαχο δίμηνο της καραντίνας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα κλείσει το έτος μειωμένο κατά 15%, οδηγώντας σε deflation. Τα κανάλια θα επιχειρήσουν σταδιακά να ανεβάσουν το κόστος του διαφημιστικού χρόνου, τα media shops και οι διαφημιζόμενοι που ευνοούνται από τη φθηνή διαφήμιση θα κινηθούν αντίστροφα προσπαθώντας να αναχαιτίσουν την αύξηση του CPR, καθώς και η τηλεθέαση θα αρχίσει να μειώνεται με την όλο εντεινόμενη έξοδο από το σπίτι. Αν το cost per rating διατη ρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι δύσκολα θα αυξήσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη, ενώ η «φθηνή» τηλεόραση θα προσελκύσει περισσότερους μεσαίους και μικρούς διαφημιζόμενους.

Πηγή: marketingweek.gr

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Ομοαξονικά καλώδια της Multimedia Perspectives / Fagor
Στη νέα διευρυμένη γκάμα προϊόντων της IDComs συμπεριλαμβάνεται ένα σύνολο ιδιαίτερα αξιόλογων ομοαξονικών καλωδίων για όλες τις εφαρμογές λήψης και διανομής επίγειων και δορυφορικών τηλεοπτικών σημ…
Yeastar TB Series BRI VoIP Gateway
Η σειρά TB της Yeastar περιλαμβάνει τα TB200 και TB400, δύο συμπαγείς και αξιόπιστες αυτόνομες πύλες (gateways) VoIP που μετατρέπουν τις γραμμές ISDN BRI σε VoIP, επιτρέποντας σε επιχειρήσεις να ενσ…
Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall
Η συνδεσιμότητα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοξενίας και το Ruijie-Reyee RG-RAP62-Wall δίνει τη λύση που κάθε ξενοδόχος χρειάζεται. Με τεχνολογία Wi-Fi 6 AX3000 και ταχύτητες έως 2.974Mbps…
Televes 552220 ενισχυτής γραμμής 3 εξόδων
O Televes 552220 είναι ένας ενισχυτής γραμμής τηλεοπτικού σήματος κατάλληλος για διαμερίσματα, με 3 εξόδους και αυτόματη αποκοπή παρεμβολών 5G / LTE. Διαθέτει 2 κύριες εξόδους και 1 για μία τοπική T…
TP-Link Omada OC220
Η σειρά εξειδικευμένων επιχειρηματικών λύσεων της TP-Link, Omada, μόλις κυκλοφόρησε τον OC220, έναν νέο ελεγκτή υλικού με 2,6 φορές ταχύτερη εκκίνηση από τον ελεγκτή προηγούμενης γενιάς. Μικρό κουτί…
Audien W-990B & W-176
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των ηχείων W-990B μαζί με την κονσόλα χειρισμού W-176 της Audien, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο σετ ήχου, ιδανικό…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτές κεντρικής κεραίας
Οι ενισχυτές κεντρικής κεραίας διατίθενται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτή της οποίας οι ενισχυτές έχουν μία έξοδο και η άλλη κατηγορία είναι αυτή με τους ενισχυτές που…
EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop
Το EDISION HDMI MODULATOR 3in1 mini loop είναι ένας ολοκαίνουριος ψηφιακός διαμορφωτής, με το γνωστό mini μέγεθος του EDISION modulator, τώρα με περισσότερα χαρακτηριστικά και ακόμα περισσότερες επι…
TP-Link Omada Network 6.0
Η TP-Link ανακοινώνει ταυτόχρονες αναβαθμίσεις στο Omada Network 6.0 – σχεδιασμένο για MSP, SI και εγκαταστάτες – μαζί με το αναβαθμισμένο Omada App 5.0. Και οι δύο αναβαθμίσεις απλοποιούν τις καθημ…
Bridge Cable TDC101 / TGC302 / TMC202
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων καλωδίων TDC101, TGC302 και TMC202, τα οποία είναι καλώδια μικροφώνου υψηλής ποιότητας της Bridge Cable σε κουλούρες των 100 μέτρων. Διαθ…
Kathrein MP4060 & MS4060
Η Kathrein, ηγέτιδα στην τεχνολογία τηλεπικοινωνιών, προσφέρει δύο προϊόντα που κάνουν κάθε επαγγελματική εγκατάσταση απλή, οργανωμένη και αξιόπιστη. Στιβαρή βάση MP4060 για κάθε εξοπλισμό: Η διά…
Multimedia Perspectives / Fagor COMPACT Series
Η σειρά COMPACT της Multimedia Perspectives / Fagor περιλαμβάνει τον οπτικό πομπό ROT 310C και τον οπτικό δέκτη ROR 260C, με ισχυρά χαρακτηριστικά και υψηλή αξιοπιστία, ενώ να σημειωθεί ότι τα παραπ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Δεκεμβρίου 2025
Το νέο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «Security Report», που ηγείται στην αγορά των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.  Θέματα Τεύχους…
Λίστες αναπαραγωγής M3U
Για τους χρήστες που αρέσκονται να χρησιμοποιούν την IPTV και όχι τον παραδοσιακό τρόπο της επίγειας λήψης για να βλέπουν τηλεόραση, οι λίστες αναπαραγωγής M3U αποτελούν ένα τέλειο εργαλείο που μπορ…
EDISION CAM-100
Ένα νέο μοντέλο EDISION ενισχυτή δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για τον CAM-100, έναν ποιοτικό κεντρικό ενισχυτή που διαθέτει μία είσοδο UHF για…
Kathrein UFX 12 & UFX 14
Η γερμανική Kathrein, που αποτελεί έναν αξιόπιστο και δυναμικό συνεργάτη για όσους επιδιώκουν αποτελεσματικότητα, καινοτομία και βιώσιμες λύσεις, παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα διαμορφωτών, τα UFX 12 κ…
ARLI βάσεις TV
Η Astrasat διαθέτει σειρά βάσεων της ARLI για διάφορα μεγέθη τηλεοράσεων, όπως βάσεις τοίχου σταθερές ή με κλίση και περιστροφή που είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την απόσταση της τηλεόρασης από τον…
Lemco HDMOD-7
Ένα νέο HDMI modulator της Lemco που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, δοκιμάσαμε για να παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος της Ψηφιακής Τηλεόρασης. Πρόκειται για το HDMOD-7, το οποίο συνδυάζει…
Sat & Zap, Δεκέμβριος 2025
Λίγα τα αξιόλογα ελεύθερα κανάλια του δορυφορικού τόξου – για να περνάει η ώρα θα προτείναμε το Strongman Champions League στις 13 Ανατολικά ή το δικαστικό Court TV στις 28.2 Ανατολικά. Για ποδοσφαι…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.