Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 187
TM 501
SECURITY REPORT 149
satpraxis 2022
ImageTech Photovision 2024
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

21 Μαΐου 2020 11:59

Οι τηλεοπτικοί σταθμοί επιχειρούν «restart» παραγωγής και περιεχομένου

d68d0d861af367a626648d1bca234d36 XL e5c7d149

Στρατηγική εξόδου από την καραντίνα με επανεκκίνηση της ψυχαγωγίας στα κανάλια, ώστε να περιοριστούν οι απώλειες. Μετά τη «βουτιά» του Απριλίου κατά 40%, ο Μάϊος εκτιμάται ότι θα κινηθεί ανοδικά, ενώ σε ετήσια βάση η πτώση σε σχέση με το 2019 αναμένεται να διαμορφωθεί στο 15%, που αντιστοιχεί σε απώλεια εσόδων…

Στρατηγική εξόδου από την καραντίνα με επανεκκίνηση της ψυχαγωγίας στα κανάλια, ώστε να περιοριστούν οι απώλειες. Μετά τη «βουτιά» του Απριλίου κατά 40%, ο Μάϊος εκτιμάται ότι θα κινηθεί ανοδικά, ενώ σε ετήσια βάση η πτώση σε σχέση με το 2019 αναμένεται να διαμορφωθεί στο 15%, που αντιστοιχεί σε απώλεια εσόδων για το 2020 στην TV έως και 45 εκατ. ευρώ.

Σταδιακό rebound για περιορισμό των απωλειών από τη διαφημιστική δαπάνη επιχειρούν οι ελεύθεροι τηλεοπτικοί σταθμοί που προχωρούν σε γενναίο restart της παραγωγής και προσφοράς ψυχαγωγικού περιεχομένου με την ελπίδα της επιστροφής στην κανονικότητα. Με τη μείωση στη διαφημιστική δαπάνη κατά τον Απρίλιο να κλείνει στο μείον 38-40% (όπως προκύπτει από εκτιμήσεις στελεχών τεσσάρων σταθμών), στόχος είναι ο Μάϊος να αρχίσει να κλείνει κάποιες «πληγές», μειώνοντας τη… μείωση. Σε πρώτη φάση, οι επόμενες δύο εβδομάδες όπως λένε και στις ενημερώσεις για τη δημόσια υγεία θα είναι κρίσιμες, ενώ το επόμενο δίμηνο θα αποδείξει σε ποιο βαθμό είναι εφικτό το rebound από τη βαθιά πτώση.

«Ο Μάϊος έχει αρχίσει να χτίζει μια δυναμική, έχουμε ορατά δείγματα ότι το δεύτερο 15νθήμερο θα πέσουν περισσότερα χρήματα στην αγορά, όχι φυσικά στα περυσινά επίπεδα. Η εκτίμηση είναι ότι το Μάϊο η μείωση θα περιοριστεί σίγουρα κάτω του 30%» αναφέρει υψηλόβαθμο τηλεοπτικό στέλεχος. Ήδη, φαίνεται να επιστρέφουν στην τηλεοπτική διαφήμιση κατηγορίες πελατών που είχαν «παγώσει», όπως beauty products και brands τροφίμων, ενώ τον Ιούνιο αναμένεται επιστροφή και μεγάλων διαφημιζόμενων όπως τα αυτοκίνητα. «Έως και τα μέσα Ιουλίου θα φανούν τα πρώτα αποτελέσματα. Τώρα κάποιοι διαφημιζόμενοι θα πειραματιστούν και θα κρίνουν στη συνέχεια αν αξίζει αυτή η δαπάνη βάσει της κατανάλωσης».

ΤΟ 2022 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ 2019
Αυτό που προκαλεί μεγάλη ανησυχία είναι η… μεγάλη εικόνα που δείχνει ότι αν θεωρήσουμε «κανονικότητα» το 2019, η επιστροφή σε αυτήν θα πάρει έως και δύο χρόνια. Ακόμα και αν μειωθούν σταδιακά οι απώλειες, το πρόσημο θα παραμείνει αρνητικό ενώ το εύρος της «καταστροφής» θα αποκαλυφθεί στο τέλος του χρόνου. «Αν ως δια μαγείας επιστρέφαμε πάλι στο μηδέν (σ.σ καμία μείωση), θα λέγαμε κλείσαμε δύο τραύματα και προχωράμε, αλλά δυστυχώς δεν είναι αυτή η ανάλυση που κάνουμε. Θα υπάρξει πολύ μεγάλη επίπτωση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020» αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος τηλεοπτικού σταθμού και συμπληρώνει: «Σε ετήσια βάση θα δούμε την πτώση να διαμορφώνεται στο 15%, επιεικώς δηλαδή μιλάμε για μείον 45 εκατ. ευρώ για την αγορά της ελεύθερης τηλεόρασης». Όσο για την επιστροφή στα ποσοστά του 2019 και με μια μικρή αύξηση, εφόσον η υγειονομική κρίση τιθασευτεί, με μια πρώτη εκτίμηση αυτό θα επιτευχθεί το… 2022.

ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ RATINGS ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Στις εκτιμήσεις για σταδιακή επαναφορά διαφημιζομένων, στηρίζεται και η επαναφορά πρωτότυπου ψυχαγωγικού προγράμματος καθώς από την πλειοψηφία των σταθμών κρίνεται ότι στην παρούσα φάση πρέπει να δώσουν νέο πρόγραμμα και ratings στην αγορά, που δείχνει σημάδια επανόδου.

Επανεκκίνηση πραγματοποιούν ο ΑΝΤ1 και ο Alpha επαναφέροντας σταδιακά σχεδόν το σύνολο των ψυχαγωγικών προγραμμάτων που παρείχαν πριν πατηθεί το pause στα μέσα Μαρτίου λόγω υγειονομικής κρίσης. Από την τάση αυτή απέχει για την ώρα ο ΣΚΑΙ όπου κρίθηκε ανώφελο να γίνει επένδυση σε πρόγραμμα, ενώ ακάθεκτο έως τα μέσα Ιουνίου συνεχίζει το Star που με τεράστιο στοκ επεισοδίων Master Chef, πήρε σημαντικό προβάδισμα από τον ανταγωνισμό δίνοντας το «παρών» με πρωτότυπο πρόγραμμα χωρίς διακοπή κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Η «ΜΑΧΗ» ΤΟΥ CPR
Στο πεδίο των διαφημιστικών εσόδων, τέλος, θα δοθεί μια παράλληλα «μάχη» και για την άνοδο του CPR, που υποχώρησε κατά 35% το επίμαχο δίμηνο της καραντίνας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα κλείσει το έτος μειωμένο κατά 15%, οδηγώντας σε deflation. Τα κανάλια θα επιχειρήσουν σταδιακά να ανεβάσουν το κόστος του διαφημιστικού χρόνου, τα media shops και οι διαφημιζόμενοι που ευνοούνται από τη φθηνή διαφήμιση θα κινηθούν αντίστροφα προσπαθώντας να αναχαιτίσουν την αύξηση του CPR, καθώς και η τηλεθέαση θα αρχίσει να μειώνεται με την όλο εντεινόμενη έξοδο από το σπίτι. Αν το cost per rating διατη ρηθεί σε χαμηλά επίπεδα, οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι δύσκολα θα αυξήσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη, ενώ η «φθηνή» τηλεόραση θα προσελκύσει περισσότερους μεσαίους και μικρούς διαφημιζόμενους.

Πηγή: marketingweek.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Η AVM στην MWC 2024

    Η AVM στην MWC 2024

    Στη φετινή MWC που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, η AVM παρουσίασε πρωτοποριακές καινοτομίες και νέα προϊόντα FRITZ! για πανίσχυρες συνδέσεις. Το FRITZ!Box 5690 Pro, που υποστηρίζει συνδέσεις οπτ...
  • DiGiVIEW DV-512

    DiGiVIEW DV-512

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τρο...
  • Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Είναι πλέον διαθέσιμη η τέταρτη και τελευταία ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για τα πεδιόμετρα Promax Ranger. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Πεδιόμετρα RANGER...
  • Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Η Meliconi, ηγέτης στην κατηγορία των επιτοίχιων και επιτραπέζιων βάσεων TV, παρουσιάζει τη σειρά Slimstyle, με την εγγύηση της εξ ολοκλήρου ιταλικής κατασκευής. Αλλάξτε, λοιπόν, τον τρόπο που «βλ...
  • Bridge Cable KL017

    Bridge Cable KL017

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου Bridge Cable KL017. Πρόκειται για καλώδιο LAN κατηγορίας CAT6, το οποίο είναι τύπου S/FTP. Διαθέτει τη μέγιστη δυνατή θωράκιση...
  • Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα, τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι χρώμα. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερω...
  • Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας προχωράμε σε περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι...
  • Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Η εταιρεία AstraSat προσφέρει νέες λύσεις που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες για παροχή ρεύματος, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης δικτύου από πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας. Συγκεκριμένα, διατίθενται τα εξ...
  • D-Link DWA-X1850

    D-Link DWA-X1850

    Το Wi-Fi 6 είναι το μέλλον του Wi-Fi! Αναβαθμίστε το δίκτυό σας με την τελευταία λέξη της ασύρματης τεχνολογίας, χάρη στον αντάπτορα USB AX1800 Wi-Fi 6. Απλώς συνδέστε τον στον υπολογιστή σας και ...
  • Ikusi FTD-420

    Ikusi FTD-420

    Οι λύσεις οπτικών ινών – μεταξύ άλλων – είναι ιδανικές για διανομή ραδιοτηλεοπτικών σημάτων σε κεντρικές εγκαταστάσεις, από μία πολυκατοικία έως και ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα. Το πιο σημα...
  • Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024 στέφτηκε από μεγάλη επιτυχία, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2 & 3 Μαρτίου. Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, πλήθος επισκεπτών κατέφθασε...
  • devolo Magic 2 WiFi next

    devolo Magic 2 WiFi next

    Το Magic 2 WiFi next της Devolo «ανεβάζει» το Internet στο σπίτι σας σε νέα επίπεδα. Χάρη στην εξαιρετική τεχνολογία Powerline, η πλήρης απόδοση της σύνδεσής σας στο Internet μεταφέρεται με ταχύτη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό ...
  • Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι πάντα περιζήτητοι! Εκτός από τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και υψηλής ταχύτητας internet που παρέχουν, έχουν εμπλουτίσει το πορτφόλιό τους και με πλατφόρμες συνδρομητ...
  • Kathrein UFOpro

    Kathrein UFOpro

    Το UFOpro αποτελεί την πρόσφατη πλατφόρμα Headend της γερμανικής Kathrein, που προσφέρει ηγετική σχέση απόδοσης - τιμής στην αγορά! Είναι κατασκευασμένο για εφαρμογές τηλεόρασης επόμενης γενιάς σε...
  • Sat & Zap, Μάιος 2024

    Sat & Zap, Μάιος 2024

    Ελάχιστο το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον στη γεωστατική τροχιά όπου το streaming έχει υπερκεράσει τους δορυφόρους. Αντίθετα, σε Ασία και Αφρική κάθε μήνα εμφανίζονται νέα ελεύθερα κανάλια. Al Shams...