Skip to main content
22 Απριλίου 2025 10:24

Μελέτη: Οι καταναλωτές θέλουν περισσότερο βίντεο επόμενης γενιάς, αλλά οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται

1024X1024 96 463a1a1b

Μια μελέτη σε 2.510 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ αποκαλύπτει ότι το 78% των καταναλωτών επιθυμεί οι μάρκες να χρησιμοποιούν περισσότερο βίντεο, αλλά οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται.

Η τέταρτη ετήσια έκθεση State of Video Technology – από την idoomo και την εταιρεία ερευνών αγοράς Atomik Research – δείχνει επίσης πολύ υψηλή ζήτηση για βίντεο επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων βίντεο που είναι εξατομικευμένα, διαδραστικά και δημιουργημένα με τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η προτίμηση για βίντεο επόμενης γενιάς είναι ισχυρότερη μεταξύ των νεότερων, υψηλότερου εισοδήματος και ψηφιακά πρώτων καταναλωτών.

Βασικά συμπεράσματα της μελέτης:

  • Οι εταιρείες δεν χρησιμοποιούν το βίντεο αρκετά στην επικοινωνία με τους πελάτες. Σχεδόν 8 στους 10 καταναλωτές επιθυμούν περισσότερα βίντεο και περισσότεροι από 4 στους 10 δηλώνουν ότι δεν λαμβάνουν ποτέ βίντεο από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται. Αυτό δείχνει ένα ξεκάθαρο κενό βίντεο που οι εταιρείες πρέπει να καλύψουν για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών.
  • Τα εξατομικευμένα βίντεο οδηγούν στην αφοσίωση. Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, το εξατομικευμένο βίντεο έχει 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να κάνει κάποιον να νιώσει ότι εκτιμάται από μια μάρκα και 3,5 φορές περισσότερες πιθανότητες να τον κάνει να γίνει ή να παραμείνει πελάτης.
  • Οι άνθρωποι τιμωρούν τις εταιρείες όταν δεν εξατομικεύουν. Ένα σημαντικό 44% όλων των καταναλωτών αναφέρει ότι αναστατώνεται όταν οι επικοινωνίες είναι γενικές. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 51% για τη γενιά Z – το 80% των οποίων θέλει επίσης οι επικοινωνίες να είναι πιο εξατομικευμένες στο μέλλον.
  • Οι καταναλωτές επιθυμούν βίντεο τεχνητής νοημοσύνης από τις εταιρείες, ειδικά όταν αυτό τους διευκολύνει. Είναι δυο φορές πιο πιθανό να θέλουν ένα βίντεο AI που δημιουργείται από ένα έγγραφο παρά από το ίδιο το έγγραφο.
  • Η γενιά Z, οι υψηλά αμειβόμενοι και οι καταναλωτές με ψηφιακό προσανατολισμό απαιτούν καινοτομία στα βίντεο. Οι νεότεροι καταναλωτές, οι υψηλά αμειβόμενοι και όσοι είναι πιο άνετοι με την ψηφιακή τεχνολογία ενδιαφέρονται περισσότερο για βίντεο επόμενης γενιάς. Η γενιά Z οδηγεί την καμπύλη με το 93% να επιθυμεί εξατομικευμένα και διαδραστικά βίντεο από τις μάρκες. Ακριβώς πίσω τους βρίσκονται οι υψηλά αμειβόμενοι (86% – 88%) και οι καταναλωτές που έχουν προτεραιότητα στην ψηφιακή τεχνολογία (85% – 86%).

«Το μήνυμα των καταναλωτών είναι ηχηρό και σαφές: περιμένουν από τις εταιρείες να υιοθετήσουν λύσεις βίντεο επόμενης γενιάς και θα τιμωρήσουν όσους δεν το κάνουν», σχολίασε ο Yotam Ben Ami, Idomoo CMO. «Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για βασικές ομάδες πληθυσμού, όπως η Gen Z, οι millennials, οι υψηλόμισθοι και οι ψηφιακά πρώτοι καταναλωτές, οι οποίοι δείχνουν σταθερά υψηλότερες προσδοκίες για προηγμένες λύσεις βίντεο και μια ισχυρότερη τάση να αναστατώνονται όταν οι μάρκες δεν τις προσφέρουν».

Πηγή: advanced-television.com

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Infomir MAG555
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει νέα παραλαβή του πρόσφατου μοντέλου της Infomir, του MAG555. Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη…
Ruijie-Reyee e-Lighten
Στη σημερινή ταχύτατη ψηφιακή εποχή, η αξιόπιστη και αδιάκοπη σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη τόσο για τα σπίτια, τα διαμερίσματα, τις πολυκατοικίες, όσο και για τις επιχειρήσεις, και, εφόσον…
IKUSI FLOW Smart Headend
εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομής τηλεοπτικών καναλιών, τόσο μέσω IP όσο και μέσω RF. Οι υπηρεσίες δ…
SatLink ST6988
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου οργάνου ST-6988 της SatLink. Πρόκειται για έναν φορητό μετρητή χειρός, που είναι συμβατός με DVB-S/S2/T/T2 και MPEG-2 H.265/HEVC (10 Bit). Με το σ…
Supervoice SVC-WBT41
Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί η ανάγκη για καθαρή επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων των επιχειρήσεων, αλλά σαφώς και με τους πελάτες των έκαστων εταιρειών. Είτε πρόκειται για κέντρο τηλεπικοινω…
TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L269
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
TP-Link Omada EAP772-Outdoor
Το νέο σημείο πρόσβασης EAP772-Outdoor από τη σειρά Omada της TP-Link παρέχει μια λύση δικτύου Wi-Fi που είναι ευέλικτη, στιβαρή, εύκολη στην ανάπτυξη και διαχειρίσιμη. Είναι σχεδιασμένο για εγκατάσ…
IKUSI by FAGOR IPolo TIT 402/422
Η σειρά IPolo TIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα TER to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή επίγειων ψηφιακών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μον…
Prolink PLT-288B
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI με βύσματα 24 επίχρυσων επαφών, τα οπο…
IKUSI by FAGOR STT 8000
Η IKUSI by FAGOR έχει παρουσιάσει 4 ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα Transmodulators της σειράς STT 8000, για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στην μπάντα 47-862 MHz. Τα μοντέλ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.