Έρευνα: Έντονο ενδιαφέρον για έξυπνα/ψηφιακά πακέτα στις ΗΠΑ
Καθώς οι έξυπνες συσκευές και οι ψηφιακές υπηρεσίες γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες στα αμερικανικά σπίτια, τα δύο τρίτα (66%) των καταναλωτών δηλώνουν ότι πιθανότατα θα μεταπηδήσουν σε ένα πακέτο από έναν πάροχο όχι μόνο για υπηρεσίες streaming TV αλλά και για υπηρεσίες οικιακής ασφάλειας, γυμναστικής, έξυπνου σπιτιού, μουσικής και άλλες συνδρομητικές υπηρεσίες, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση της Horowitz, State of Media, Entertainment & Tech: Subscriptions 2025.
Το ενδιαφέρον για την ομαδοποίηση όλων των ψηφιακών υπηρεσιών και εφαρμογών είναι υψηλότερο μεταξύ των οικογενειών με παιδιά στο σπίτι (76%), των νεότερων καταναλωτών (75% των καταναλωτών ηλικίας 18-34 ετών και 71% των καταναλωτών ηλικίας 35-49 ετών) και των streamers (71%).
Η ευκολία διαχείρισης όλων των ψηφιακών υπηρεσιών στο ίδιο μέρος και η πληρωμή τους με έναν λογαριασμό είναι ένα ελκυστικό πλεονέκτημα της συνδυαστικής παροχής. Σχεδόν 6 στους 10 (56%) καταναλωτές επιθυμούν να υπάρχει ένα κεντρικό σημείο για να διαχειρίζονται όλες τις συνδρομές τους- πάνω από 4 στους 10 (41%) δηλώνουν ότι η παρακολούθηση των διαφόρων συνδρομών τους σε εφαρμογές, υπηρεσίες streaming και υπηρεσίες έξυπνου σπιτιού αποτελεί επί του παρόντος πρόκληση.
Η έρευνα State of Media, Entertainment & Tech: Subscriptions 2025 παρακολουθεί την εξέλιξη της αγοράς για τεχνολογίες, υπηρεσίες και συνδρομές ψυχαγωγίας, δεδομένων, κινητής τηλεφωνίας και έξυπνου σπιτιού. Η έρευνα διεξήχθη τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο του 2025 σε 2.200 καταναλωτές 18+ που λαμβάνουν αποφάσεις για τις συνδρομητικές υπηρεσίες στο σπίτι τους.
Πηγή: advanced-television.com




