Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Στην κορυφή της τηλεθέασης ο ΑΝΤ1 και τον Νοέμβριο
Και τον Νοέμβριο ο ΑΝΤ1 ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών. Το πολυσυλλεκτικό του πρόγραμμα, που κατά τη διάρκεια όλου του μήνα κατέγραφε σταθερά πρωτιές και υψηλές επιδόσεις, τον διατήρησε στην κορυφή της τηλεθέασης, αποδεικνύοντας ότι σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον, η παρουσία του είναι ισχυρή.
Και τον Νοέμβριο ο ΑΝΤ1 ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών. Το πολυσυλλεκτικό του πρόγραμμα, που κατά τη διάρκεια όλου του μήνα κατέγραφε σταθερά πρωτιές και υψηλές επιδόσεις, τον διατήρησε στην κορυφή της τηλεθέασης, αποδεικνύοντας ότι σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον, η παρουσία του είναι ισχυρή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Νοέμβριο, ο ΑΝΤ1 ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,1%.
Ακολούθησαν: STAR: 15,9%, ΣΚΑΪ: 13,3%, ALPHA: 12,4%, OPEN:8,6%, ΕΡΤ1: 2,7%, ΕΡΤ2: 1,2%
Σταθερή πρωτιά για το «Καλημέρα Ελλάδα»
Στην πρώτη θέση ήταν ο Γιώργος Παπαδάκης και τον Νοέμβριο.
- Η εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ήταν πρώτη, στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 19,7%, και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 2,4 μονάδες.
Πρώτο «Το πρωινό»
- Με την παρέα της Φαίης Σκορδά, προτίμησαν οι τηλεθεατές να περάσουν το πρωινό τους, τον Νοέμβριο.
- Η εκπομπή «Το πρωινό» σημείωσε πρωτιά, στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 18%, και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 1,7 μονάδες.
Μυθοπλασία κορυφής
- Οι «Άγριες Μέλισσες», η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1, συνέχισαν τη δυνατή τους πορεία, με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης σε όλα τα κοινά και τον Νοέμβριο.
- Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά του ΑΝΤ1 ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 32%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 9,6 μονάδες.
- Τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, πάνω από 1.550.00 τηλεθεατές ενώ 2.348.823 άτομα, στο σύνολο του κοινού, τις είδαν έστω και για 1’.
- Η σειρά «Γυναίκα χωρίς όνομα», συνεχίζοντας άλλη μια επιτυχημένη σεζόν, ήταν και τον Νοέμβριο πρώτη, στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 18,2%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 2,4 μονάδες.
«The 2night show» πρώτο στην late prime time
- Πρώτος με διαφορά 14,8 μονάδων έναντι του ανταγωνισμού, ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τον Νοέμβριο. Με μέσο όρο 28,1% στο δυναμικό κοινό 18-54, το «The 2night show» ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του.
Πρωτιά και για τα τηλεπαιχνίδια του ΑΝΤ1
- Το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια, συνεχίζοντας και φέτος την πολύ επιτυχημένη του πορεία, έκλεισε τον Νοέμβριο με πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, σημειώνοντας μέσο όρο 22,9%.
- Το «Still Standing» με τη Μαρία Μπεκατώρου ήταν και αυτό πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 24,6%.