Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 194
616
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

17 Οκτωβρίου 2019 10:36

Eurosport : Συνεργασία επέκτασης περιεχομένου με το Twitter για το Τόκιο 2020

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F21f40ed1194d2530d0d2962d92a33f2b XL

Η Discovery και το Eurosport, το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη, ανακοινώνουν σήμερα μία εκτεταμένη συνεργασία δημοσίευσης περιεχομένου και διαφημίσεων ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο 2020[1]. Η συνεργασία με την πλατφόρμα του Twitter για το Τόκιο 2020, θα ενισχύσει την ψηφιακή κάλυψη των Αγώνων από το Eurosport σε 16 Ευρωπαϊκές αγορές[2].  

  • Το Eurosport θα δημοσιεύει στιγμιότυπα των Ολυμπιακών Αγώνων σε πραγματικό χρόνο στο Twitter, συμπληρώνοντας τη συνολική ψηφιακή κάλυψη του Τόκιο 2020
  • Η συμφωνία ενισχύει τη δέσμευση του Eurosport στους φιλάθλους σε ολόκληρη την Ευρώπη για ψηφιακό περιεχόμενο των Ολυμπιακών Αγώνων σε όσο το δυνατόν περισσότερες οθόνες
  • Το Eurosport προσφέρει αποκλειστικές ευκαιρίες χορηγίας για περιεχόμενο του Twitter κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων

Η Discovery και το Eurosport, το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη, ανακοινώνουν σήμερα μία εκτεταμένη συνεργασία δημοσίευσης περιεχομένου και διαφημίσεων ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο 2020[1]. Η συνεργασία με την πλατφόρμα του Twitter για το Τόκιο 2020, θα ενισχύσει την ψηφιακή κάλυψη των Αγώνων από το Eurosport σε 16 Ευρωπαϊκές αγορές[2].  

Η σχέση αυτή, θα φέρει στους χρήστες Twitter κορυφαίο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των καλύτερων στιγμών της αντίστροφης μέτρησης ‘Road to Tokyo’, εκτεταμένα στιγμιότυπα κατάκτησης μεταλλίων, τις πιο συναρπαστικές στιγμές κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων (προσαρμοσμένες και στο ενδιαφέρον κάθε χώρας), καθώς και την ζωντανή κάλυψη των τελετών έναρξης και λήξης[3].

Η Discovery και το Eurosport θα προσφέρουν επίσης στους κορυφαίους συνεργάτες της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής αποκλειστικό περιεχόμενο μάρκετινγκ για την περαιτέρω προβολή των παγκόσμιων brand τους παράλληλα με τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Ευρώπη. Το Twitter θα προσφέρει επίσης στους διαφημιστές μια άλλη οδό για να συνδεθούν με την κάλυψη των Αγώνων από το Eurosport. Το σύνολο των περιεχομένων θα υποστηρίζονται από το επίσημο προφίλ του Eurosport στο Twitter και θα πωλούνται ως in-stream χορηγίες από τις ομάδες πωλήσεων των Discovery, Eurosport και Twitter.

Η συνεργασία περιεχομένου επιτρέπει στο Eurosport να συνδέει το αφοσιωμένο κοινό του Twitter σε όλες τις βασικές ευρωπαϊκές αγορές με τους κορυφαίους αθλητές του κόσμου – και τις ελπίδες κάθε χώρας για διακρίσεις και μετάλλια -,  την πόλη που φιλοξενεί τους Αγώνες και με τις πιο εικονικές στιγμές από το Τόκιο 2020. Μέσω των καναλιών του Twitter, το Eurosport θα φτάσει σε νέα ακροατήρια με την ολοκληρωμένη ψηφιακή κάλυψη των Αγώνων, συνδέοντάς τα με το Eurosport.com και την εφαρμογή Eurosport. Μέσω των παραπάνω, ο μέσος θεατής στην Ευρώπη μπορεί να βιώσει κάθε λεπτό του Τόκιο 2020, με 3.500 ώρες και τις 321 στιγμές κατάκτησης χρυσού μεταλλίου, ζωντανά σε ποιότητα υπέρ-υψηλής ευκρίνειας (4K).

Ο Paul Rehrig, Γενικός Διευθυντής του Eurosport Digital, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Twitter σε μια σχέση που θα φέρει την βραβευμένη κάλυψη των Ολυμπιακών Αγώνων από το Eurosport σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους σε ολόκληρη την ήπειρο. Το Twitter είναι η κορυφαία πλατφόρμα για ζωντανό περιεχόμενο και συζητήσεις και το ιδανικό μέρος για να επεκταθεί η εμβέλεια της κάλυψης του Τόκιο 2020 από το Eurosport”.

“Ο κόσμος έρχεται στο Twitter για να ανακαλύψει και να μιλήσει για το τι συμβαίνει και οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα είναι η μεγαλύτερη στιγμή στον αθλητισμό το 2020. Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε σε πραγματικό χρόνο τις καλύτερες στιγμές και την ζωντανή κάλυψη των τελετών έναρξης και λήξης σε φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη, τροφοδοτώντας τη συζήτηση που θα γίνεται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Twitter”, τόνισε ο Kay Madati, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής των συνεργασιών περιεχομένου στο Twitter.

Ο Mike Rich, επικεφαλής της Sports Solutions Marketing στο Discovery, δήλωσε: “Αυτή η συνεργασία προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία για τα brands να συνδεθούν με το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός του κόσμου και το τεράστιο κοινό του Twitter, σε μια εποχή που τα μάτια του κόσμου θα είναι στραμμένα στο Τόκιο 2020. Αυτή η συνεργασία είναι ένα άλλο παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο Discovery και Eurosport είναι οι μόνοι εταίροι που μπορούν να προσφέρουν στους συνεργάτες τους σημαντική διαδραστικότητα με εκατομμύρια παθιασμένους φιλάθλους σε όλη την Ευρώπη γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το Τόκιο 2020 προσφέρει μια απαράμιλλη ευκαιρία, καθώς θα είναι οι πρώτοι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες που ένα brand μπορεί μέσω ενός συνεργάτη να εμπλακεί άμεσα με τους καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη.”

Μέσω της (βραβευμένης) παραγωγής των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων της PyeongChang 2018, η Discovery ανταποκρίθηκε στη δέσμευσή της για περισσότερους τηλεθεατές, σε περισσότερες οθόνες από ποτέ σε ολόκληρη την Ευρώπη. Πλέον, ο παγκόσμιος πρωτοπόρος στην ψυχαγωγία, θέλει μέσω του πάθους των φιλάθλων για το Τόκιο 2020, να παρουσιάσει την πιο ολοκληρωμένη ψηφιακή κάλυψη Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων.

Το Eurosport θα είναι ο μοναδικός προορισμός στον οποίο οι τηλεθεατές θα μπορούν να παρακολουθούν κάθε λεπτό, κάθε αθλήματος, κάθε αθλητή, ΖΩΝΤΑΝΑ και on-demand και θα εμπλακεί με τους φιλάθλους σε όλες τις οθόνες, τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα, τάμπλετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαδίκτυο κ.α. μέσω του Eurosport.com και του Eurosport App.

 

Σημειώσεις                             

[1] Εξαιρείται η Ρωσία. Εξαιρείται η Γαλλία το 2020. Η Discovery και το Eurosport θα είναι Official Broadcaster στo Ηνωμένο Βασίλειο το 2020.

[2] Οι χώρες που περιλαμβάνει η συμφωνία είναι οι: Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο. Τα στιγμιότυπα στο Ηνωμένο Βασίλειο θα δημοσιεύονται με καθυστέρηση 3 ωρών βάσει της υπάρχουσας συμφωνίας.

[3] Live streaming για τις τελετές έναρξης και λήξης σε Γερμανία, Νορβηγία, Σουηδία, Πολωνία, Ιρλανδία, Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία και Πορτογαλία.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...