Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να φτιάξεις την δική σου επιχείρηση
Εάν είστε επιχειρηματίας, οι πιθανότητες είναι ότι έχετε ήδη κάνει κάποια βήματα στον κλάδο, αλλά ίσως να μην ξέρετε πώς να ξεκινήσετε την οικοδόμηση της δικής σας αυτοκρατορίας. Γιατί είμαστε εδώ; Ανατρέξτε σε αυτόν τον οδηγό και βήμα προς βήμα μετατρέψετε τη μεγάλη σας ιδέα σε μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Εάν είστε επιχειρηματίας, οι πιθανότητες είναι ότι έχετε ήδη κάνει κάποια βήματα στον κλάδο, αλλά ίσως να μην ξέρετε πώς να ξεκινήσετε την οικοδόμηση της δικής σας αυτοκρατορίας. Γιατί είμαστε εδώ; Ανατρέξτε σε αυτόν τον οδηγό και βήμα προς βήμα μετατρέψετε τη μεγάλη σας ιδέα σε μια επιτυχημένη επιχείρηση.
- Χρηματοδοτήστε την επιχείρησή σας.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι απόκτησης των πόρων που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας. Η ομάδα της Lithos Digital, μια επιτυχημένη εταιρεία digital marketing που παρέχει υπηρεσίες σε νεοσύστατες επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες, συνιστά κάποιους αξιόπιστους τρόπους χρηματοδότησης της επιχείρησής σας. Ρίξτε μια ματιά και σκεφτείτε τους δικούς σας πόρους, τις περιστάσεις και την κατάσταση της ζωής σας για να καταλάβετε ποιος τρόπος μπορεί να δουλέψει καλύτερα για εσάς.
- Χρηματοδοτήστε μόνοι την επιχείρησή σας. Η εκκίνηση της επιχείρησής σας μπορεί να διαρκέσει περισσότερο, όμως θα έχετε τον πλήρη έλεγχο των πραγμάτων.
- Δείξτε τις ανάγκες σας σε φίλους και οικογένεια. Μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε την επιχείρησή από τις προσωπικές σχέσεις, αλλά εάν σκέφτεστε να ζητήσετε ένα δάνειο, εδώ είναι ένας πόρος που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το κάνετε όσο πιο απλό γίνεται.
- Ξεκινήστε μια online εκστρατεία crowdfunding. Μερικές φορές η δύναμη είναι σε αριθμούς, και μια δέσμη μικρών επενδύσεων μπορεί να προσθέσει μέχρι κάτι σημαντικό. Αν νομίζετε ότι η επιχείρησή σας μπορεί να είναι κατάλληλη για κάτι σαν το Kickstarter ή το Indiegogo, θα πρέπει να τους δώσετε μια ευκαιρεία να σας χρηματοδοτήσουν.
- Εμπορικές μετοχές ή υπηρεσίες για τη βοήθεια εκκίνησης. Για να το πούμε και πιο απλά, ανταλλαγή υπηρεσιών.
- Ζητήστε ένα τραπεζικό δάνειο. Πριν υποβάλετε αίτηση για τραπεζικό δάνειο πρέπει να δείτε αν ικανοποιεί τις απαιτήσεις σας, καθώς είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.
- Αναπτύξτε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Μετά από όλο τον κόπο που έχετε κάνει για να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας, θα αισθανθείτε τρομερή ικανοποίηση να την δείτε να γίνεται πραγματικότητα. Αλλά θα πρέπει να έχετε κατά νου, ότι χρειάζεται ένα κοινό για να δει και να αγοράσει προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν θέλετε να δει την επιχείρησή σας πολύς κόσμος τότε χρειάζεστε μια ιστοσελίδα. Μια προώθηση ιστοσελίδων είναι αυτό που χρειάζεστε για να απογειώσετε την επιχείρησή σας αλλά και να την κάνετε γνώστη γρήγορα και σε πολύ κόσμο.
- Ξεκινήστε την οικοδόμηση της ομάδας σας.
Για να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας, θα χρειαστεί να παραδώσετε ευθύνες σε άλλους ανθρώπους. Θα πρέπει δηλαδή να ξεχωρίσετε τις έννοιες αρχηγός ή leader, χρειάζεται δηλαδή μια ομάδα. Είτε χρειάζεστε έναν συνεργάτη, έναν υπάλληλο ή έναν ελεύθερο επαγγελματία, αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε τις σωστές επιλογές:
- Δηλώστε σαφώς τους στόχους σας. Βεβαιωθείτε ότι όλοι κατανοούν το όραμα και το ρόλο τους στην επιχείρηση αυτή από την αρχή.
- Δημιουργήστε μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα. Τι καθορίζει την εταιρική σας κουλτούρα; Ποιες είναι μερικές από τις δομικές μονάδες; Η εταιρική κουλτούρα αφορά περισσότερο το σεβασμό και την ενδυνάμωση των εργαζομένων μέσω πολλαπλών καναλιών, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης και της καθοδήγησης, από ό, τι αφορά τα ντεκόρ ή τα γραφεί.
- Ξεκινήστε να λαμβάνετε πωλήσεις.
Ανεξάρτητα από το προϊόν ή τη βιομηχανία, το μέλλον της επιχείρησής σας θα εξαρτηθεί από τα έσοδα και τις πωλήσεις. Υπάρχουν διάφορες στρατηγικές πωλήσεων και τεχνικών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, δείτε παρακάτω μερικές:
- Ακούστε. Όταν ακούτε τους πελάτες σας, μπορείτε να μάθετε τι θέλουν και τι χρειάζονται.
- Επιδιώξτε μια δέσμευση, αλλά μην πιέζετε γι ‘αυτό. Για παράδειγμα έχετε μια υπηρεσία με συστήματα συναγερμού. Η δέσμευση που μπορείτε να αναπτύξετε με τους πελάτες σας είναι το να σας κάνουν κάποια κριτική για τις υπηρεσίες σας ή να σας προτείνουν σε φίλους, αν έμειναν ευχαριστημένοι.
- Θέστε το ώς μια προτεραιότητα. Στην πραγματικότητα δημιουργείτε έσοδα, και για να λειτουργήσει μια κερδοφόρα επιχείρηση, είναι μια καλή στρατηγική. Ξεκινήστε με τον προσδιορισμό των στόχων που θέλουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Βρείτε τις πρώτες εφαρμογές της επιχείρησής σας, αναπτύξτε την πελατειακή βάση σας και γενικά επενδύστε χρόνο για να καταλάβετε τι ταιριάζει απόλυτα με την εταιρική σας ταυτότητα.
Υπάρχουν εκατομμύρια διαφορετικοί τρόποι ανάπτυξης: Μπορείτε να αποκτήσετε μια άλλη επιχείρηση, να ξεκινήσετε να στοχεύετε σε μια νέα αγορά, προσφορές και άλλα. Αλλά, κανένα σχέδιο ανάπτυξης δεν θα έχει σημασία αν δεν έχετε τα δύο βασικά χαρακτηριστικά που έχουν όλες οι αναπτυσσόμενες εταιρείες.
Πρώτον, έχουν ένα σχέδιο να εμπορευτούν. Χρησιμοποιούν πληρωμένες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις μηχανές αναζήτησης. Έχουν μια λίστα email και ξέρουν πώς να την χρησιμοποιήσουν. Κατανοούν ακριβώς ποιους πρέπει να στοχεύουν, είτε στο διαδίκτυο είτε εκτός με τις εκστρατείες μάρκετινγκ τους. Για παράδειγμα αν παρέχετε υπηρεσίες ώς υδραυλικός αλλά κινείστε σε συγκεκριμένες περιοχές, τότε θα πρέπει να στοχεύσετε σε λέξεις κλειδιά όπως το υδραυλικός Νέα Σμύρνη ή όποια περιοχή εσείς εξυπηρετείτε για να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
Στη συνέχεια, αφού έχουν έναν νέο πελάτη, καταλαβαίνουν πώς να τα διατηρήσουν. Έχετε πιθανώς ακούσει πολλούς ανθρώπους να δηλώνουν ότι ο ευκολότερος πελάτης για να πουλήσετε είναι αυτός που έχετε ήδη. Οι υπάρχοντες πελάτες σας έχουν ήδη εγγραφεί στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, έχουν προσθέσει τις πληροφορίες της πιστωτικής κάρτας στον ιστότοπό σας και έχουν δοκιμάσει τι προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο ξεκινούν μια σχέση με εσάς και το εμπορικό σήμα σας. Βοηθήστε τους να αισθάνονται όσο το δυνατόν καλύτερα για αυτή τη σχέση.
Αρχίστε με τη χρήση αυτών των στρατηγικών, οι οποίες περιλαμβάνουν και την επένδυση στην εξυπηρέτηση πελατών σας. Συνεχίστε να ερευνάτε την αγορά, να προσλαμβάνετε εξειδικευμένους ανθρώπους και να δημιουργείτε ένα ανώτερο προϊόν και θα είστε στο δρόμο της δημιουργίας της αυτοκρατορίας που πάντα ονειρεύεστε.