Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 187
TM 501
SECURITY REPORT 149
satpraxis 2022
ImageTech Photovision 2024
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

1 Ιουλίου 2019 13:07

Γιατί η ΕΡΤ «φλερτάρει» τον πρωταθλητή ΠΑΟΚ

12e98ff40a502c789aecee5385365654 XL fdd39796

Ο ΠΑΟΚ παραμένει η µοναδική οµάδα της Super League 1 που δεν έχει τηλεοπτική στέγη εν όψει της νέας σεζόν, και η συζήτηση για την επόµενη µέρα έχει φουντώσει, µε την ΕΡΤ να δείχνει διατεθειµένη να µπει στο παιχνίδι της διεκδίκησης των δικαιωµάτων της µετάδοσης των εντός έδρας αγώνων του «∆ικεφάλου του Βορρά» για το πρωτάθληµα.

Θέλοντας να βελτιώσει την εµπορική εικόνα της και να σταθεί σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η δηµόσια τηλεόραση στοχεύει στο να εντάξει στο πρόγραµµά της το ισχυρό brand name του ΠΑΟΚ

Ο ΠΑΟΚ παραμένει η µοναδική οµάδα της Super League 1 που δεν έχει τηλεοπτική στέγη εν όψει της νέας σεζόν, και η συζήτηση για την επόµενη µέρα έχει φουντώσει, µε την ΕΡΤ να δείχνει διατεθειµένη να µπει στο παιχνίδι της διεκδίκησης των δικαιωµάτων της µετάδοσης των εντός έδρας αγώνων του «∆ικεφάλου του Βορρά» για το πρωτάθληµα.

Η σύµβαση του νταµπλούχου κατά την περασµένη αγωνιστική περίοδο µε τη Nova ολοκληρώνεται και οι ιθύνοντες του συλλόγου βγήκαν στην ελεύθερη αγορά για να διαπραγµατευτούν τα τηλεοπτικά τους δικαιώµατα. Το τελευταίο διάστηµα καταγράφηκαν φωνές αντίδρασης που έφτασαν και σε επίπεδο επιστολών προς τη δηµόσια τηλεόραση, κινήσεις και δράσεις που δεν έχουν την παραµικρή λογική.

Η µεγάλη δυναµική που αναπτύσσει ο ΠΑΟΚ κάθε φορά που µεταδίδονται αγώνες του προκύπτουν χωρίς αµφιβολία και από τους αριθµούς. Πέρυσι στο Epsilon, το οποίο αργότερα µετονοµάστηκε σε Open TV, οι µεταδόσεις των αγώνων µε τη Βασιλεία και τη Σπαρτάκ Μόσχας έπιασαν εντυπωσιακά ποσοστά, επιτρέποντας στο κανάλι, στα 90 λεπτά των µεταδόσεων, να κατακτήσουν την πρωτιά στην prime time ζώνη, µε ποσοστά 20,6% και 26,1%, αντίστοιχα.

Επίσης, η απευθείας κάλυψη της φιέστας του ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του πρωταθλήµατος από το Open TV κατέγραψε διψήφια νούµερα, που έφτασαν, σε µέσο όρο τετάρτου, ακόµα και στο 22,1%. Την ίδια ώρα, άλλα κανάλια µετέδιδαν σόου και ριάλιτι µε υψηλή τηλεθέαση, όπως το «Survivor» και το «Your Face Sounds Familiar».

Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για τους αγώνες του ΠΑΟΚ, όπως φαίνεται και από τα ποσοστά τηλεθέασης σε εκτός έδρας αγώνες του νταµπλούχου «∆ικεφάλου του Βορρά» κατά την περασµένη αγωνιστική περίοδο, µατς που µετέδωσε η ΕΡΤ. Τα ντέρµπι Αρη – ΠΑΟΚ (21/10/2018) και Παναθηναϊκού – ΠΑΟΚ (3/3/2019) παρακολούθησαν 920.000 (σύνολο 25,4%, ήτοι ένας στους τέσσερις έβλεπε µπάλα εκείνη την ώρα) και 886.000 τηλεθεατές (22%), αντίστοιχα, ενώ την αναµέτρηση Ατροµήτου – ΠΑΟΚ (3/11/2018) είδαν από τους τηλεοπτικούς δέκτες τους 642.000 (σύνολο 24%) τηλεθεατές.

Χαρακτηριστικό είναι ότι το ντέρµπι Αρη – ΑΕΚ (2/3/2019) παρακολούθησαν 637.000 τηλεθεατές (σύνολο 16,5%), ήτοι 283.000 λιγότεροι τηλεθεατές σε σχέση µε το ντέρµπι της Θεσσαλονίκης, Αρη – ΠΑΟΚ.

Η ΕΡΤ, λοιπόν, δείχνει διατεθειµένη, µέσω του ΕΡΤ Sports που δηµιούργησε, να εντάξει στο πρόγραµµά της το καλύτερο δυνατό προϊόν, όπως είναι το ποδόσφαιρο,  αλλά κι ένα πολύ ισχυρό brand name, όπως είναι ο ΠΑΟΚ, προκειµένου να µπορεί να σταθεί στα πόδια της σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η δυναµική του ΠΑΟΚ, που έχει οπαδούς σε όλον τον κόσµο και έχει καταστεί µια άκρως ελκυστική οµάδα, άρα και ελκυστικό προϊόν, αλλά και η παρουσία του Παναθηναϊκού και του Αρη και λοιπών οµάδων στο πρόγραµµά της αποτέλεσαν την πρώτη βάση για τη δηµιουργία ενός δελεαστικού πακέτου, µε το οποίο προσπαθεί να βελτιώσει την εµπορική της εικόνα.

Με βάση τον τρόπο µε τον οποίο κινείται η κρατική τηλεόραση το τελευταίο χρονικό διάστηµα, δηλαδή την προσπάθειά της να µπει δυναµικά στον χώρο των αθλητικών γεγονότων, η διάθεσή της να κινηθεί για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωµάτων του αήττητου πρωταθλητή και κυπελλούχου της σεζόν που τελείωσε είναι αυτή που θα έκανε η κάθε εταιρεία που θα βρισκόταν στη θέση της, γνωρίζοντας πως θα επενδύσει σε ένα προϊόν που µπορεί να της φέρει σηµαντικό κοµµάτι εσόδων.

Διπλασιάζονται τα ντέρμπι

Και φυσικά, όταν µιλάµε για τα τηλεοπτικά δικαιώµατα του κατόχου και των δύο εγχώριων τίτλων, είναι λογικό ότι αυτό είναι ένα προϊόν από το «πάνω ράφι», που έχει και την ανάλογη αξία. Το να µπορέσει κάποιος να πλειοδοτήσει για να αποκτήσει τα συγκεκριµένα δικαιώµατα απαιτεί µια οικονοµική υπέρβαση, η οποία όµως είναι και εκείνη που θα µπορεί να φέρει τα περισσότερα δυνατά έσοδα. ∆εν είναι µόνο το τηλεοπτικό τοπίο στη Super League που αλλάζει, αλλά και η δοµή της.]

Υστερα από δύο σεζόν, στις οποίες η ανάδειξη του πρωταθλητή έγινε µέσω πρωταθλήµατος 30 αγωνιστικών, τα δεδοµένα αλλάζουν και πλέον έχουµε πρωτάθληµα στο οποίο η ανάδειξη του πρωταθλητή θα γίνεται µέσω πλέι οφ, για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού πρωταθλήµατος, καθώς τα παρελθόντα έτη είχαµε πλέι οφ για τις θέσεις 2-5. Αυτό σηµαίνει πως ο αριθµός των ντέρµπι αυτοµάτως διπλασιάζεται, µε τις δέκα αγωνιστικές των πλέι οφ για την ανάδειξη του πρωταθλητή να είναι γεµάτες ντέρµπι.

Οπως είναι κατανοητό, η προσπάθεια της ΕΡΤ δεν θα είναι εύκολη, από τη στιγµή που η απόκτηση των δικαιωµάτων του πρωταθλητή απαιτεί και µια οικονοµική προσφορά που θα νικήσει τον ανταγωνισµό, ειδικά από τη στιγµή που το συµβόλαιο που είχε υπογράψει ο ΠΑΟΚ µε τη Nova προβλέπει πως εκείνη µπορεί να ανανεώσει το συµβόλαιο µε τον «∆ικέφαλο του Βορρά» σε περίπτωση που ισοφαρίσει την προσφορά που θα γίνει από οποιονδήποτε άλλον τηλεοπτικό φορέα.

Το να υπάρχουν φωνές αντίδρασης στην προσπάθεια της ΕΡΤ να ενισχύσει το προϊόν της, και µάλιστα µε την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωµάτων της οµάδας η οποία τα τελευταία τρία χρόνια έχει κατακτήσει τους τέσσερις από τους έξι εγχώριους τίτλους, δεν έχει την παραµικρή λογική, ειδικά από τη στιγµή που η δηµόσια τηλεόραση έχει ακολουθήσει µια συγκεκριµένη στρατηγική τα τελευταία χρόνια, µε τη δηµιουργία ενός προφίλ ελκυστικού στο κοινό στο οποίο ήδη απευθύνεται που έχει στον δέκτη του µια µεγάλη σειρά αθλητικών γεγονότων, ανάµεσά τους και τη Super League.

Από τη στιγµή που η δηµόσια τηλεόραση επέλεξε να πάρει µερίδιο του πρωταθλήµατος της Super League, όχι µόνο είναι λογικό, αλλά οφείλει να αναζητήσει την πιθανότητα απόκτησης της µετάδοσης των αγώνων του πρωταθλητή. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο µοναδικός τρόπος της συνέχισης της δυναµικής επανόδου της ΕΡΤ στα αθλητικά δρώµενα, µια πορεία που αποτελεί στρατηγική επιλογή, µε στόχο την προσέγγιση του νεανικού και πιο δυναµικού κοινού. Αλλωστε, σε όλη την Ευρώπη οι πρωταθλήτριες οµάδες επιβραβεύονται µε τη σύναψη του υψηλότερου, στο πρωτάθληµά τους, συµβολαίου.

Εν κατακλείδι, όπως αποδείχθηκε, η δυναµική επάνοδος της ΕΡΤ στα αθλητικά δρώµενα µε την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωµάτων επτά συλλόγων της Super League (µεταξύ των οποίων το ισχυρό brand name που διαθέτει ο Παναθηναϊκός όπως και ο εµπορικός Αρης) αλλά και άλλων αθλητικών γεγονότων δικαίωσε απόλυτα τη δηµόσια τηλεόραση, και όχι µόνο σε επίπεδο τηλεθέασης, αλλά και σε πρεστίζ…

https://www.ethnos.gr/athlitismos/47574_giati-i-ert-flertarei-ton-protathliti-paok

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Η AVM στην MWC 2024

    Η AVM στην MWC 2024

    Στη φετινή MWC που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, η AVM παρουσίασε πρωτοποριακές καινοτομίες και νέα προϊόντα FRITZ! για πανίσχυρες συνδέσεις. Το FRITZ!Box 5690 Pro, που υποστηρίζει συνδέσεις οπτ...
  • DiGiVIEW DV-512

    DiGiVIEW DV-512

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τρο...
  • Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Είναι πλέον διαθέσιμη η τέταρτη και τελευταία ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για τα πεδιόμετρα Promax Ranger. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Πεδιόμετρα RANGER...
  • Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Η Meliconi, ηγέτης στην κατηγορία των επιτοίχιων και επιτραπέζιων βάσεων TV, παρουσιάζει τη σειρά Slimstyle, με την εγγύηση της εξ ολοκλήρου ιταλικής κατασκευής. Αλλάξτε, λοιπόν, τον τρόπο που «βλ...
  • Bridge Cable KL017

    Bridge Cable KL017

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου Bridge Cable KL017. Πρόκειται για καλώδιο LAN κατηγορίας CAT6, το οποίο είναι τύπου S/FTP. Διαθέτει τη μέγιστη δυνατή θωράκιση...
  • Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα, τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι χρώμα. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερω...
  • Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας προχωράμε σε περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι...
  • Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Η εταιρεία AstraSat προσφέρει νέες λύσεις που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες για παροχή ρεύματος, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης δικτύου από πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας. Συγκεκριμένα, διατίθενται τα εξ...
  • D-Link DWA-X1850

    D-Link DWA-X1850

    Το Wi-Fi 6 είναι το μέλλον του Wi-Fi! Αναβαθμίστε το δίκτυό σας με την τελευταία λέξη της ασύρματης τεχνολογίας, χάρη στον αντάπτορα USB AX1800 Wi-Fi 6. Απλώς συνδέστε τον στον υπολογιστή σας και ...
  • Ikusi FTD-420

    Ikusi FTD-420

    Οι λύσεις οπτικών ινών – μεταξύ άλλων – είναι ιδανικές για διανομή ραδιοτηλεοπτικών σημάτων σε κεντρικές εγκαταστάσεις, από μία πολυκατοικία έως και ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα. Το πιο σημα...
  • Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024 στέφτηκε από μεγάλη επιτυχία, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2 & 3 Μαρτίου. Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, πλήθος επισκεπτών κατέφθασε...
  • devolo Magic 2 WiFi next

    devolo Magic 2 WiFi next

    Το Magic 2 WiFi next της Devolo «ανεβάζει» το Internet στο σπίτι σας σε νέα επίπεδα. Χάρη στην εξαιρετική τεχνολογία Powerline, η πλήρης απόδοση της σύνδεσής σας στο Internet μεταφέρεται με ταχύτη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό ...
  • Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι πάντα περιζήτητοι! Εκτός από τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και υψηλής ταχύτητας internet που παρέχουν, έχουν εμπλουτίσει το πορτφόλιό τους και με πλατφόρμες συνδρομητ...
  • Kathrein UFOpro

    Kathrein UFOpro

    Το UFOpro αποτελεί την πρόσφατη πλατφόρμα Headend της γερμανικής Kathrein, που προσφέρει ηγετική σχέση απόδοσης - τιμής στην αγορά! Είναι κατασκευασμένο για εφαρμογές τηλεόρασης επόμενης γενιάς σε...
  • Sat & Zap, Μάιος 2024

    Sat & Zap, Μάιος 2024

    Ελάχιστο το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον στη γεωστατική τροχιά όπου το streaming έχει υπερκεράσει τους δορυφόρους. Αντίθετα, σε Ασία και Αφρική κάθε μήνα εμφανίζονται νέα ελεύθερα κανάλια. Al Shams...