Skip to main content
27 Ιουνίου 2019 12:29

Τι κερδίζει η ΕΡΤ αν κλείσει τη συμφωνία με τον ΠΑΟΚ

Αναδημοσίευση από sdna.gr

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fcdab93504f4b56d5a6282aec3c85075d XL

Μία συμφωνία είναι πάντα μία διμερής σχέση. Αμφότερα τα μέρη έχουν να κερδίσουν κάτι από αυτή. Στην περίπτωση του ΠΑΟΚ, το κέρδος είναι φανερό. Έσοδα. Κάθε ομάδα στον πλανήτη ποντάρει στο τηλεοπτικό συμβόλαιο για να αυξήσει τα έσοδα της. Αν ο ΠΑΟΚ «πάρει» την πρόταση της ΕΡΤ θα έχει αποκομίσει ένα δεύτερο, όχι ακριβώς χρηματικό, έπαθλο: Θα μπει στα σπίτια…

Μία συμφωνία είναι πάντα μία διμερής σχέση. Αμφότερα τα μέρη έχουν να κερδίσουν κάτι από αυτή. Στην περίπτωση του ΠΑΟΚ, το κέρδος είναι φανερό. Έσοδα. Κάθε ομάδα στον πλανήτη ποντάρει στο τηλεοπτικό συμβόλαιο για να αυξήσει τα έσοδα της. Αν ο ΠΑΟΚ «πάρει» την πρόταση της ΕΡΤ θα έχει αποκομίσει ένα δεύτερο, όχι ακριβώς χρηματικό, έπαθλο: Θα μπει στα σπίτια όλων των Ελλήνων. Δημόσια τηλεόραση, μεγάλη υπόθεση η μεταφορά από ένα καλωδιακό δίκτυο στη δημόσια βιτρίνα.

Η ΕΡΤ βρίσκεται σε συζητήσεις με τους νταμπλούχους Ελλάδας, έχει καταθέσει μία πρόταση που ανταποκρίνεται στα ζητούμενα της ελεύθερης αγοράς και περιμένει το προσεχές διάστημα την απάντηση του Δικεφάλου του Βορρά.

Τα κέρδη της ΕΡΤ από μία πιθανή συνεργασία με τον ΠΑΟΚ είναι πολύπλευρα, πολυεπίπεδα και αξίζουν να αναλυθούν.

Καταρχάς είναι θέμα κύρους. Το κρατικό κανάλι πάει να αποκτήσει τα δικαιώματα του νυν πρωταθλητή Ελλάδας. Σημαντική αναβάθμιση για το τηλεοπτικό της προϊόν.

Εν συνεχεία όμως είναι και θέμα καθαρά πρακτικό. Η ΕΡΤ έχει ήδη στην κατοχή της Παναθηναϊκό, Ατρόμητο, Αρη, Ξάνθη, Παναιτωλικό, Λαμία και αν αποκτήσει και τον ΠΑΟΚ θα έχει ήδη τα δικαιώματα από 7 εκ των 12 ομάδων της Super League, ποσοστό που μπορεί να γίνει ακόμα και 9 στα 14, αν συμφωνήσει και με ΟΦΗ, ΝΠΣ Βόλο!

Με άλλα λόγια θα έχει στην κατοχή της τρία πολύ εμπορικά brand-name (ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκό, Άρη), κάτι που μπορεί να εκτοξεύσει ακόμα περισσότερο την θέση της στο τηλεοπτικό τοπίο και να την καταστήσει κυρίαρχη του παιχνιδιού στο τηλεοπτικό τοπίο της Super League.

Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από ότι μας δίδαξε η περσινή χρονιά. Παρότι η ΕΡΤ «στέγασε» 7 ομάδες που δεν έβρισκαν αλλού τηλεοπτικό συμβόλαιο, εντούτοις η επένδυση κρίθηκε επιτυχημένη.

Παρότι ο Παναθηναϊκός βίωσε μία από τις πιο προβληματικές σεζόν της ιστορίας του, παρότι μετά από ένα καλό ξεκίνημα, δεν ήταν ανταγωνιστικός στην συνέχεια, τα εμπορικά παιχνίδια του τριφυλλιού (Ολυμπιακός, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ) έσπασαν τα μηχανάκια της τηλεθέασης (κυρίως στο νεανικό κοινό) και απογείωσαν τον πενιχρό μέσο όρο τηλεθέασης της.

Τα ντέρμπι έφτασαν να κάνουν μέχρι και 30% τηλεθέαση και ήταν τα πιο εμπορικά προϊόντα της ΕΡΤ σε ολόκληρη την σεζόν που μας πέρασε, δείχνοντας την δυναμική που έχουν στο κοινό παιχνίδια όπως αυτά.

Αυτό που δεν έχει υπογραμμιστεί αρκετά είναι πως με το νέο σύστημα διεξαγωγής της Super League και τα πλέι-οφ για την ανάδειξη του πρωταθλητή, αν η ΕΡΤ καταφέρει τελικά να συμφωνήσει με τον ΠΑΟΚ θα δείξει τρία επιπλέον εντός έδρας παιχνίδια (αριθμητικά), αλλά πολύ περισσότερα ντέρμπι, αφού θα διπλασιαστούν οι αναμετρήσεις με τις ομάδες του Top-6. Επομένως, περισσότερο προϊόν, περισσότερη τηλεθέαση, περισσότερα έσοδα.

Αυτό το τελευταίο είναι και το πιο σημαντικό. Αποκτώντας ένα ακόμα «φιλέτο» την πρωταθλήτρια Ελλάδας, με την μεγαλύτερη δυναμική στην ιστορία της και πιθανότατα το καλύτερο υλικό που είχε ποτέ της, η ΕΡΤ εξασφαλίζει ένα σίγουρο χαρτί, το οποίο μπορεί να της επιφέρει σημαντικά οφέλη από την πώληση διαφημιστικού χρόνου και τις διαφημίσεις, με διαφορετικό κοστολόγιο, από ότι συνήθως.

Με άλλα λόγια, είναι μία επένδυση από την οποία η κρατική τηλεόραση μπορεί να βγει κερδισμένη σε πολλαπλές αναγνώσεις και να μετατραπεί ξανά σε κυρίαρχο του παιχνιδιού, σε ότι αφορά τουλάχιστον το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Σκοπίμως, σε αυτό το άρθρο δεν έχουν αναφερθεί καθόλου οικονομικά δεδομένα και συγκεκριμένα νούμερα. Διότι, δεν είναι της παρούσης.

Σε επόμενο άρθρο του, μόλις ξεκαθαρίσει οριστικά το τοπίο, το SDNA θα αναλύσει διεξοδικά και λεπτομερώς το οικονομικό κομμάτι για κάθε ομάδα της Super League, θα εξετάσει όλα τα συμβόλαια των ομάδων και θα περιγράψει με σαφήνεια την επόμενη ημέρα.

Προς το παρόν, το γενικό πλαίσιο, η φιλοσοφία γύρω από τις συζητήσεις της ΕΡΤ με τον ΠΑΟΚ αρκεί για να δείξει το επενδυτικό σκεπτικό της κρατικής τηλεόρασης…

https://www.sdna.gr/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

TP-Link EAP623-Outdoor HD AX1800
Το EAP623-Outdoor HD είναι ένα Access Point εξωτερικού χώρου από τη σειρά EAP της TP-Link, που υποστηρίζει το πρότυπο Wi-Fi 6 με μέγιστη ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων έως και 1,8Gbps (574Mbps στα 2...
Prolink Patch cord PF207-1000
Το Patch cord PF207-1000 της Prolink είναι ένα υψηλής ποιότητας καλώδιο δικτύου UTP CAT7 με μήκος 10m, το οποίο υποστηρίζει αστραπιαίες ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων που μπορούν να φτάσουν έως τα ...
Μέτρηση Link Margin με τη χρήση πεδιομέτρων Promax
Το Link Margin είναι μια μέτρηση που δείχνει πόσο MER μπορεί να χάσει ένα ψηφιακό κανάλι πριν καταστεί αδύνατο να «κλειδώσει». Αυτό συμβαίνει όταν η μέτρηση Link Margin είναι ίση, πολύ κοντά ή κάτ...
Teletek MV series
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή της σειράς πολυδιακοπτών MV της Teletek. Διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών, με εισόδους για σήματα που καλύπτουν το πλήρες φάσμα 1, 2 και 4 δορυφόρων, με ...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
ANGA HD5000T2-H.265
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του επίγειου ψηφιακού δέκτη HD5000T2-H.265 της ANGA. Πρόκειται για έναν δέκτη Full HD που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις τηλεοράσεις υψηλ...
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Magic Panel κεραία νέας τεχνολογίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή της Magic Panel, της πιο μικρής κεραίας με τη μεγαλύτερη απολαβή. Πρόκειται για μια εξελιγμένη επίπεδη κεραία. Οι επίπεδες ...
TP-Link SG6428X & SG6654X
Τα SG6428X και SG6654X είναι δύο υψηλής απόδοσης επαγγελματικά switches επιπέδου L3 της TP-Link, τα οποία διαθέτουν πλεονάζουσες μονάδες τροφοδοσίας και προσφέρουν γρήγορες ενσύρματες ταχύτητες 10...
DiGiVIEW DV-512
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τροφοδοτ...
Ikusi Flow
Το Ikusi Flow smart Headend της ισπανικής Ikusi, λειτουργεί ήδη σε εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομ...
Amiko WLN-851 & WLN-881
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των Wi-Fi USB sticks WLN-851 και WLN-881 της Amiko. Το WLN-851 είναι σε μορφή mini USB adapter, ενώ το WLN-881 έχει περιστρεφόμενη εξωτερική κεραία. Πρ...
Promax RANGER Neo
Τα πεδιόμετρα RANGER Neo της Promax παρέχουν μετρήσεις για την κατανόηση, τον εντοπισμό και τη διόρθωση των προβλημάτων που αναδύονται στα multicast τηλεοπτικά δίκτυα μέσω IP (IPTV), τα οποία χρησ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, τεύχος Οκτωβρίου 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Οκτωβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report” Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το πε...
Latency: Τι είναι και πώς επηρεάζει την ποιότητα της σύνδεσης στο internet
Όλοι όσοι χρησιμοποιούμε το internet για πλοήγηση σε ιστοσελίδες, live streaming, online gaming, video διάσκεψη ή οτιδήποτε άλλο, ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε προβλήματα με καθυστέρηση, αργή απόκρ...
Future Of Media 2024 – FOM24
Ανανεώσαμε φέτος το ραντεβού μας με την Future Of Media, μία εκδήλωση - γιορτή για τις νέες τεχνολογίες και τους ανθρώπους της! Η φετινή FOM αποτέλεσε εξαιρετική ευκαιρία και για μία επιπλέον γιορ...
Sat & Zap, Οκτώβριος 2024
Όλο και σπανιότερα στο δορυφορικό τόξο τα ελεύθερα ευρωπαϊκά κανάλια, σε αντίθεση με τα ασιατικά και αφρικανικά. Απ’ όσα ακούμε και οι ελληνικές πλατφόρμες προσανατολίζονται να περάσουν σταδιακά σ...