Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 199
TM 731 2
sec162
satpraxis 2022
AC25
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

25 Απριλίου 2019 19:59

To Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν στην ΕΡΤ SPORTS και τα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F374fb891fc653cfcfa9ec9ef71f1161b XL

Τρία Γκραν Πρι, τρία 1-2 για τη Mercedes μέχρι στιγμής μέσα στο 2019. Αποτέλεσμα που ίσως ούτε η ίδια η γερμανική ομάδα δεν θα περίμενε πριν από την αρχή του πρωταθλήματος. Το γεγονός ότι κάτι αντίστοιχο έχει να συμβεί στη Φόρμουλα 1 από το 1992 και την παντοδύναμη τότε Williams, πιστοποιεί τη δυσκολία και αλλά και τη σπανιότητα του επιτεύγματος. Θα μπορέσουν άραγε τα “Ασημένια Βέλη” να κάνουν για 4η συνεχόμενη φορά…

Τρία Γκραν Πρι, τρία 1-2 για τη Mercedes μέχρι στιγμής μέσα στο 2019. Αποτέλεσμα που ίσως ούτε η ίδια η γερμανική ομάδα δεν θα περίμενε πριν από την αρχή του πρωταθλήματος. Το γεγονός ότι κάτι αντίστοιχο έχει να συμβεί στη Φόρμουλα 1 από το 1992 και την παντοδύναμη τότε Williams, πιστοποιεί τη δυσκολία και αλλά και τη σπανιότητα του επιτεύγματος. Θα μπορέσουν άραγε τα “Ασημένια Βέλη” να κάνουν για 4η συνεχόμενη φορά το 1-2 πετυχαίνοντας ένα, χωρίς προηγούμενο, ρεκόρ; Και αν όχι, τότε ποιος θα τους σταματήσει;

Αν το “τσίρκο” της Φόρμουλα 1 πήγαινε σε οποιαδήποτε άλλη πίστα εκτός από αυτή του Αζερμπαϊτζάν για τον 4ο γύρο του Πρωταθλήματος (να συμπεριλάβουμε και το Μονακό στην υπόθεση), ίσως να μπορούσαμε να κάνουμε κάποια πρόβλεψη. Στο Αζερμπαϊτζάν όμως, δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Από το 2016, όταν και πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας στους δρόμους του Μπακού, το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν είναι ίσως το πιο απρόβλεπτο της χρονιάς. Και αυτό γιατί συνδυάζει δύο εντελώς αντιδιαμετρικά χαρακτηριστικά: έχει το σχετικά αργό κομμάτι της πόλης με πολλές στροφές 90 μοιρών – στην Παλιά Πόλη δε υπάρχει ένα ακόμη στενότερο κομμάτι συνολικού πλάτους 7,6 μέτρων απ’όπου δεν χωρούν να περάσουν δύο μονοθέσια μαζί – και ταυτοχρόνως, έχει τη μεγαλύτερη ευθεία του πρωταθλήματος, μήκους συνολικά 2,1 χιλιομέτρων (!) όπου τα μονοθέσια αγγίζουν σε συνθήκες αγώνα τα 360 χλμ./ώρα (στο Μονακό δεν ξεπερνούν τα 300 σε κανένα σημείο της διαδρομής)! Αυτό σημαίνει πως το “στήσιμο” του αυτοκινήτου αποτελεί τεράστια πρόκληση για τους μηχανικούς, αφού πρέπει να βρεθεί η ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην ανάγκη για μεγάλη τελική στην ευθεία (κάτι που συνεπάγεται χαμηλή οπισθέλκουσα) και την επιθυμία για καλό κράτημα στις αργές στροφές της πόλης (κάτι που συνεπάγεται αυξημένη κάθετη δύναμη από τις πτέρυγες, όχι όμως τόση που να κόβει πολύτιμα χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας στην ευθεία…). Αν προσθέσει κανείς και το γεγονός ότι δεν συγχωρείται το παραμικρό λάθος στο Μπακού καθώς με το ελάχιστο στραβοπάτημα οι μπαριέρες είναι έτοιμες να υποδεχτούν μονοθέσια και οδηγούς στην κρύα «αγκαλιά” τους, καταλαβαίνει γιατί το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν είναι τόσο δύσκολο και απρόβλεπτο συνάμα.

Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι το 2017 ο νικητής του αγώνα, Ντάνιελ Ρικιάρντο, είχε ξεκινήσει από τη 10η θέση του γκριντ, ενώ ο περυσινός νικητής Λιούις Χάμιλτον, κέρδισε μόνο αφού ο ομόσταυλός του Βάλτερι Μπότας, εγκατέλειψε από την πρώτη θέση δύο γύρους πριν το τέλος, όταν πάτησε ένα θραύσμα στη μέση της ευθείας και έσκασε το ελαστικό του. Στους δύο προηγούμενους αγώνες που είχαν γίνει στο Αζερμπαϊτζάν, ο Χάμιλτον δεν είχε ανέβει ποτέ ψηλότερα από την 5η θέση. Όσο για τους άλλους διεκδικητές μιας θέσης στο βάθρο; Θα δώσουμε το εξής στατιστικό: από τους 58 αγώνες που έχουν γίνει από το πρώτο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν το 2016 μέχρι αυτό του 2019, μόνο τρεις φορές έχει ανέβει στο πόντιουμ πιλότος που δεν οδηγούσε Mercedes, Ferrari ή Red Bull. Και αυτές ήταν όλες στο Μπακού…

Οι δοκιμές, ελεύθερες και κατατακτήριες, και ο αγώνας του Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, θα μεταδοθούν ζωντανά από τη συχνότητα της ΕΡΤ SPORTS καθώς και από τα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ.

Στην περιγραφή και το σχολιασμό του αγώνα, θα βρίσκονται οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου.

Καλεσμένοι στο στούντιο, θα είναι ο εκπαιδευτικός και δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου Βασίλης Γούσιας και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου Πόπη Παπαμιχαήλ.

Τα ωράρια του αγώνα

Παρασκευή 26 Απριλίου
– Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
– Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30

Σάββατο 27 Απριλίου
– Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
– Κατατακτήριες Δοκιμές: 16:00-17:00

Κυριακή 28 Απριλίου
– Αγώνας: 15:10

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Infomir MAG555
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει νέα παραλαβή του πρόσφατου μοντέλου της Infomir, του MAG555. Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη…
Ruijie-Reyee e-Lighten
Στη σημερινή ταχύτατη ψηφιακή εποχή, η αξιόπιστη και αδιάκοπη σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη τόσο για τα σπίτια, τα διαμερίσματα, τις πολυκατοικίες, όσο και για τις επιχειρήσεις, και, εφόσον…
IKUSI FLOW Smart Headend
εκατοντάδες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό, καθώς αποτελεί ένα υπόδειγμα τεχνολογίας διανομής τηλεοπτικών καναλιών, τόσο μέσω IP όσο και μέσω RF. Οι υπηρεσίες δ…
SatLink ST6988
Η εταιρεία Tronix ανακοινώνει την παραλαβή του νέου οργάνου ST-6988 της SatLink. Πρόκειται για έναν φορητό μετρητή χειρός, που είναι συμβατός με DVB-S/S2/T/T2 και MPEG-2 H.265/HEVC (10 Bit). Με το σ…
Supervoice SVC-WBT41
Τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί η ανάγκη για καθαρή επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων των επιχειρήσεων, αλλά σαφώς και με τους πελάτες των έκαστων εταιρειών. Είτε πρόκειται για κέντρο τηλεπικοινω…
TP-Link Omada ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία υπ…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L269
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
TP-Link Omada EAP772-Outdoor
Το νέο σημείο πρόσβασης EAP772-Outdoor από τη σειρά Omada της TP-Link παρέχει μια λύση δικτύου Wi-Fi που είναι ευέλικτη, στιβαρή, εύκολη στην ανάπτυξη και διαχειρίσιμη. Είναι σχεδιασμένο για εγκατάσ…
IKUSI by FAGOR IPolo TIT 402/422
Η σειρά IPolo TIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα TER to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή επίγειων ψηφιακών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μον…
Prolink PLT-288B
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI με βύσματα 24 επίχρυσων επαφών, τα οπο…
IKUSI by FAGOR STT 8000
Η IKUSI by FAGOR έχει παρουσιάσει 4 ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα Transmodulators της σειράς STT 8000, για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στην μπάντα 47-862 MHz. Τα μοντέλ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.