Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 187
TM 501
SECURITY REPORT 149
satpraxis 2022
ImageTech Photovision 2024
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

25 Φεβρουαρίου 2019 13:45

Το μεγάλο βήμα του Netflix που αναμορφώνει την "οικονομία" του Hollywood

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fb3264b932f10cc5978fc185771dd15cb XL

Στο Netflix γίνεται πλέον “συνήθεια” να ξεπερνά σε δαπάνες τους παραδοσιακούς “παίκτες” στο Hollywood, είτε αυτό αφορά τα 12,5 εκατ. δολάρια τα οποία πλήρωσε πριν δύο χρόνια στο Sundance για το δράμα εποχής Β’ Παγκοσμίου Πολέμου Mudbound είτε την υπογραφή συμβολαίου ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων με τη δημιουργό του Grey’s Anatomy, Shonda Rhimes, για τη…

Των Dawn Chmielewski και Natalie Robehmed

Στο Netflix γίνεται πλέον “συνήθεια” να ξεπερνά σε δαπάνες τους παραδοσιακούς “παίκτες” στο Hollywood, είτε αυτό αφορά τα 12,5 εκατ. δολάρια τα οποία πλήρωσε πριν δύο χρόνια στο Sundance για το δράμα εποχής Β’ Παγκοσμίου Πολέμου Mudbound είτε την υπογραφή συμβολαίου ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων με τη δημιουργό του Grey’s Anatomy, Shonda Rhimes, για τη δημιουργία αποκλειστικού καταλόγου νέων σειρών.

Πλέον ο γίγαντας του streaming διευρύνει τα όρια έτι περαιτέρω, με μια πραγματική “σταυροφορία” εν όψει Όσκαρ, με επίκεντρο την καμπάνια 30 εκατ. δολαρίων για εκείνο της Καλύτερης Ταινίας, με την υποψηφιότητα του “Roma”, μια ισπανόφωνη σινεφίλ παραγωγή γύρω από τη ζωή μιας οικιακής βοηθού στην Πόλη του Μεξικού. Πρόκειται για διπλάσιο ποσό εκείνου που πλήρωσε το Netflix προκειμένου να αποκτήσει τα δικαιώματα της ταινίας και υπερδιπλάσια σε σχέση με τις εκστρατείες των υπόλοιπων στούντιο παραγωγής για την κατάκτηση του σχετικού Όσκαρ.

“Είναι η πλέον επιθετική καμπάνια που έχω δει για οποιαδήποτε ταινία, πόσο μάλλον για ταινία που δεν είναι γυρισμένη στα αγγλικά, ασπρόμαυρη και χωρίς πρωταγωνιστές – σταρ”, τονίζει ο Tony Angellotti, στέλεχος στρατηγικής στην  Universal Pictures, ο οποίος εργάζεται στην καμπάνια του βασικού αντιπάλου του Roma για την κορυφή των Όσκαρ, του Green Book.

Το να κερδίσει ένα φιλμ – ή ακόμη και να προταθεί για – το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας παραδοσιακά δίνει μια δεύτερη μεγάλη ώθηση στην προβολή του στις κινηματογραφικές αίθουσες, γεγονός που αυξάνει και τα έσοδα των στούντιο παραγωγής από τα δικαιώματα που πωλούν για τηλεοπτική προβολή και streaming.

Αυτό ισχύει ειδικά για ταινίες μικρότερου μπάτζετ. Ο νικητής της περασμένης χρονιάς, The Shape of Water, κέρδισε το μισό του box office μετά την υποψηφιότητα για το Όσκαρ, σύμφωνα με την Comscore. Αυτό μεταφράζεται σε άμεσα κέρδη όταν η ταινία μεταφέρεται στη μικρή οθόνη. Η ανταγωνίστρια του Roma, παραγωγή της Disney, Black Panther, με 700 εκατ. δολάρια έσοδα από εισιτήρια στις ΗΠΑ, αναμένεται να κερδίσει άλλα 50 εκατ. από δικαιώματα για προβολή στη μικρή οθόνη.

Το Netflix, ωστόσο, δεν ενδιαφέρεται για το box office. Προφανώς, προέβαλε το Ρόμα σε 1.100 κινηματογραφικές αίθουσες σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτό έγινε αποκλειστικά για να έχει το δικαίωμα να λάβει υποψηφιότητα για τα Oscar, καθώς η Ακαδημία δεν εξετάζει ταινίες οι οποίες δεν έχουν προβληθεί στο σινεμά. Σχεδόν το σύνολο των εσόδων 15,8 δισ. δολαρίων του 2018 είχε ως πηγή τους 139 εκατομμύρια συνδρομητές του, που πλήρωσαν κατά μέσο όρο 9 ευρώ τον μήνα για την υπηρεσία streaming.

Για να κρατήσει αυτούς τους συνδρομητές και να προσελκύσει και νέους, το Netflix πρέπει να προσελκύσει συντελεστές από την αφρόκρεμα του Hollywood για την παραγωγή θελκτικού περιεχομένου. Κι αυτό ειδικά τώρα που οι ανταγωνιστές του σε αυτό το επίπεδο, όπως η Disney, ετοιμάζουν τις δικές τους υπηρεσίες streaming.

“Κάτι τέτοιο θα τους διευκολύνει να μπορούν να πουν σε μεγάλους δημιουργούς ταινιών ότι δεν χρειάζεται να δουλεύουν για κάποιο από τα παραδοσιακά μεγάλα στούντιο για να κερδίσουν Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Ελάτε να δουλέψετε για μας, είναι το μήνυμά τους”, σημειώνει, αναφερόμενος στο Netflix, ο Chris Aronson, στέλεχος του τμήματος διανομής στην Twentieth Century Fox.

Καλωσήρθατε στα νέα “μαθηματικά” των Όσκαρ, όπου πλέον δεν μετρούν τα αποκόμματα εισιτηρίων του box office, αλλά οι κερδισμένοι ή χαμένοι συνδρομητές και το τι επιθυμεί να παρακολουθεί κάποιος, καθήμενος αναπαυτικά στον καναπέ του. Το πραγματικό blitzkrieg του Netflix στο επίπεδο του μάρκετινγκ, που αγγίζει τα 2,4 δισ. δολάρια για να γίνει γνωστό το πρωτότυπο περιεχόμενό του. Η δαπάνη – ρεκόρ για την προώθηση έφερε αύξηση συνδρομητών κατά 29 εκατομμύρια.

Πριν την καμπάνια του Roma, το Netflix εξαγόρασε την εταιρεία marketing της οποίας η πρόεδρος και CEO, Lisa Taback, είχε οργανώσει τις επιτυχημένες καμπάνιες για τις ταινίες παραγωγής Harvey Weinstein,  Shakespeare In Love και The King’s Speech. Στη συνέχεια, δαπάνησε δεκάδες εκατομμύρια για τη αγορά διαφημιστικών χώρων στην εμβληματική Sunset Strip του Hollywood.

Η στρατηγική των μεγάλων δαπανών για την κατάκτηση βραβείων έχει ήδη δουλέψει για το Netflix στο επίπεδο των τηλεοπτικών σόου. Το 2017, για παράδειγμα, κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα για το The Crown. Το streaming στην πλατφόρμα του, προς το παρόν, αφορά στη μερίδα του λέοντος τηλεοπτικό περιεχόμενο (86%) και μόλις κατά 14% κινηματογραφικό. Όπως όμως αποδεικνύει η καμπάνια εν όψει Όσκαρ, το Netflix αυξάνει εκθετικά τους πόρους που θα διαθέτει για κινηματογραφικό περιεχόμενο, όπως αποδεικνύει και η πρόσφατη “στρατολόγηση” του Martin Scorsese.

Τα πράγματα βέβαια για το Netflix δεν θα είναι ρόδινα. Οι αντίπαλοί του στον χώρο του streaming, με εξίσου ή περισσότερο βαθιές “τσέπες”, στρατολογούν επίσης μεγάλα ονόματα και εισέρχονται με αξιώσεις στον χορό των Όσκαρ. Η Amazon Prime Video έγινε η πρώτη υπηρεσία streaming που έλαβε υποψηφιότητα για όσκαρ Καλύτερης Ταινίας το 2017 με το Manchester by the Sea, μολονότι δεν το κέρδισε. Η Hulu, από την άλλη, έλαβε επίσης την πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ, με το ντοκιμαντέρ Mnding the Gap, καθώς και εκείνη στρέφει την προσοχή της από το τηλεοπτικό στο κινηματογραφικό περιεχόμενο.

Προσδεθείτε λοιπόν και προμηθευτείτε ποπ κορν. Η εποχή του ανελέητου ανταγωνισμού σε αυτό το επίπεδο μόλις άρχισε.

http://www.capital.gr/forbes/3345246/to-megalo-bima-tou-netflix-pou-anamorfonei-tin-oikonomia-tou-hollywood

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Η AVM στην MWC 2024

    Η AVM στην MWC 2024

    Στη φετινή MWC που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, η AVM παρουσίασε πρωτοποριακές καινοτομίες και νέα προϊόντα FRITZ! για πανίσχυρες συνδέσεις. Το FRITZ!Box 5690 Pro, που υποστηρίζει συνδέσεις οπτ...
  • DiGiVIEW DV-512

    DiGiVIEW DV-512

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τρο...
  • Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Είναι πλέον διαθέσιμη η τέταρτη και τελευταία ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για τα πεδιόμετρα Promax Ranger. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Πεδιόμετρα RANGER...
  • Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Η Meliconi, ηγέτης στην κατηγορία των επιτοίχιων και επιτραπέζιων βάσεων TV, παρουσιάζει τη σειρά Slimstyle, με την εγγύηση της εξ ολοκλήρου ιταλικής κατασκευής. Αλλάξτε, λοιπόν, τον τρόπο που «βλ...
  • Bridge Cable KL017

    Bridge Cable KL017

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου Bridge Cable KL017. Πρόκειται για καλώδιο LAN κατηγορίας CAT6, το οποίο είναι τύπου S/FTP. Διαθέτει τη μέγιστη δυνατή θωράκιση...
  • Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα, τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι χρώμα. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερω...
  • Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας προχωράμε σε περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι...
  • Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Η εταιρεία AstraSat προσφέρει νέες λύσεις που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες για παροχή ρεύματος, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης δικτύου από πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας. Συγκεκριμένα, διατίθενται τα εξ...
  • D-Link DWA-X1850

    D-Link DWA-X1850

    Το Wi-Fi 6 είναι το μέλλον του Wi-Fi! Αναβαθμίστε το δίκτυό σας με την τελευταία λέξη της ασύρματης τεχνολογίας, χάρη στον αντάπτορα USB AX1800 Wi-Fi 6. Απλώς συνδέστε τον στον υπολογιστή σας και ...
  • Ikusi FTD-420

    Ikusi FTD-420

    Οι λύσεις οπτικών ινών – μεταξύ άλλων – είναι ιδανικές για διανομή ραδιοτηλεοπτικών σημάτων σε κεντρικές εγκαταστάσεις, από μία πολυκατοικία έως και ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα. Το πιο σημα...
  • Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024 στέφτηκε από μεγάλη επιτυχία, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2 & 3 Μαρτίου. Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, πλήθος επισκεπτών κατέφθασε...
  • devolo Magic 2 WiFi next

    devolo Magic 2 WiFi next

    Το Magic 2 WiFi next της Devolo «ανεβάζει» το Internet στο σπίτι σας σε νέα επίπεδα. Χάρη στην εξαιρετική τεχνολογία Powerline, η πλήρης απόδοση της σύνδεσής σας στο Internet μεταφέρεται με ταχύτη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό ...
  • Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι πάντα περιζήτητοι! Εκτός από τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και υψηλής ταχύτητας internet που παρέχουν, έχουν εμπλουτίσει το πορτφόλιό τους και με πλατφόρμες συνδρομητ...
  • Kathrein UFOpro

    Kathrein UFOpro

    Το UFOpro αποτελεί την πρόσφατη πλατφόρμα Headend της γερμανικής Kathrein, που προσφέρει ηγετική σχέση απόδοσης - τιμής στην αγορά! Είναι κατασκευασμένο για εφαρμογές τηλεόρασης επόμενης γενιάς σε...
  • Sat & Zap, Μάιος 2024

    Sat & Zap, Μάιος 2024

    Ελάχιστο το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον στη γεωστατική τροχιά όπου το streaming έχει υπερκεράσει τους δορυφόρους. Αντίθετα, σε Ασία και Αφρική κάθε μήνα εμφανίζονται νέα ελεύθερα κανάλια. Al Shams...