Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Θα εξεγερθούν οι θεατές στις επικείμενες αλλαγές στις υπηρεσίες ροής βίντεο;
Θα μπορούσε η αύξηση του ανταγωνισμού από την Warner Media και τη Disney να φέρουν κάποιες δυσάρεστες αλλαγές στον τομέα των υπηρεσιών ροής βίντεο; Και αν ναι, θα μπορούσαν οι αλλαγές αυτές να οδηγήσουν σε αύξηση των θεατών που στρέφονται σε πειρατικές “υπηρεσίες”;
Θα μπορούσε η αύξηση του ανταγωνισμού από την Warner Media και τη Disney να φέρουν κάποιες δυσάρεστες αλλαγές στον τομέα των υπηρεσιών ροής βίντεο; Και αν ναι, θα μπορούσαν οι αλλαγές αυτές να οδηγήσουν σε αύξηση των θεατών που στρέφονται σε πειρατικές “υπηρεσίες”;
Αν και η σκέψη μοιάζει να είναι φαινομενικά ένα υπερβολικό άλμα λογικής, ας εξετάσουμε τις πιθανές συνέπειες εάν οι συνδρομητικές υπηρεσίες ροής αυξήσουν τη διαφήμιση, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα συνδρομητών που έχουν στη διάθεση τους. Εξάλλου, οι νεοεισερχόμενοι προσδοκούν κάποιο κέρδος που η Netflix, ηγέτης στην αγορά, έχει χάσει με την υψηλή κεφαλαιοποίηση αγοράς και το τεράστιο χρέος της (πάνω από 8 δισεκατομμύρια δολάρια).
Οι νεοσύστατοι vMVPDs πωλούν τις υπηρεσίες τους με απώλειες για να κερδίσουν συνδρομητές. Τώρα προσπαθούν να αυξήσουν το κόστος της συνδρομής, και να υιοθετήσουν πιο επιθετικές διαφημιστικές πρακτικές. Τα σημάδια από παίκτες όπως οι Warner Media και Hulu της AT & T δείχνουν ότι περισσότερη διαφήμιση είναι κοντά. Η Netflix έχει επίσης αυξήσει το κόστος της συνδρομής και πειραματίζεται επίσης με διαφημίσεις.
Αλλά γιατί οι εξελίξεις αυτές θα έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένες “συνδρομές” στις πειρατικές υπηρεσίες; Οι παράνομες υπηρεσίες παρέχουν ήδη άφθονα προγράμματα on-demand, εύκολη πρόσβαση, χαμηλό κόστος και χωρίς διαφημίσεις, σε πακέτα που μιμούνται τις νόμιμες υπηρεσίες ροής. Οι καταναλωτές ρισκάρουν όμως την διακοπή της παράνομης υπηρεσίας, η οποία συνήθως συμβαίνει ακριβώς την στιγμή που η ομάδα τους πρόκειται να σκοράρει ή να κερδίσει ένα πρωτάθλημα!
Περισσότεροι θεατές ενδέχεται να είναι ανοικτοί στο να αναλάβουν αυτόν τον κίνδυνο αν οι νόμιμες υπηρεσίες προσθέσουν μια ενόχληση με περισσότερη διαφήμιση, χορηγίες προεπισκόπησης και άλλες δράσεις που δημιουργούν έσοδα. Οι πρώτες προσπάθειες μπορεί να είναι αποδεκτές για τους περισσότερους θεατές, καθώς οι πάροχοι υπηρεσιών θα εισαγάγουν προσεκτικά τις αλλαγές. Και είναι αλήθεια ότι η σταδιακή εμφάνιση της διαφήμισης έχει μακρά ιστορία αποδοχής. Εξάλλου, όλο και περισσότερα ραδιοφωνικά σποτ ανά ώρα, μεγαλύτερες και πιο συχνές τηλεοπτικές διαφημίσεις, διαφήμιση σε κινηματογράφους και άλλες διαφημιστικές προσπάθειες έχουν γίνει ανεκτές με την πάροδο του χρόνου.
Αλλά κατά το παρελθόν η παράνομη απόκτηση υπηρεσιών ήταν δύσκολη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, επικίνδυνη (όπως για παράδειγμα η αναρρίχηση σε στύλο για την εκμετάλλευση ενός σήματος σήμα καλωδιακής τηλεόρασης). Επιπλέον, οι παράνομες υπηρεσίες πρόσφεραν κακή ποιότητα. Έτσι, οι περισσότεροι άνθρωποι αποδεχόντουσαν την ενόχληση της διαφήμισης αντί να μπουν στον κόπο να ψάξουν αλλού το περιεχόμενο. Στη συνέχεια ήρθε το DVR και οι θεατές συνήθισαν το fast-forward στη διάρκεια των διαφημιστικών μηνυμάτων. Και στη συνέχεια ήρθαν οι δημοφιλείς υπηρεσίες ροής χωρίς διαφήμιση.
Έτσι, ναι, μερικά πράγματα έχουν αλλάξει. Και, όπως σημειώνει ο αναλυτής Greg Scoblete της DTC, η κατακερματισμένη πλέον αγορά διανομής δυσκολεύει την εύρεση του συνόλου του επιθυμητού περιεχομένου σε ένα σημείο. Αυτό μπορεί να είναι μία ευκαιρία για τους one-stop shop παρόχους παράνομων υπηρεσιών. Σε αντίθεση με το παρελθόν, τα εμπόδια για τους καταναλωτές δεν είναι πλέον τόσο μεγάλα, αν δεν τους ενοχλεί να καταναλώνουν παρανόμως αποκτημένο υλικό.
Η επίπτωση είναι ότι οι καταναλωτές έχουν τώρα μια πιο αποδεκτή επιλογή μαύρης αγοράς. Εξάλλου, αρκετοί έχουν υιοθετήσει τις νέες δυνατότητες ροής, λόγω των χαμηλότερων τιμών και της on-demand ευκολίας.
Μία μικρή δόση διαφημιστικών και προωθητικών μηνυμάτων κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μεταφέρει τους συνδρομητές των υπηρεσιών συνεχούς ροής στη μαύρη αγορά, αλλά εάν η γενική εμπειρία από το διαδίκτυο (χωρίς λογισμικό ad-blocking για τον αποκλεισμό των διαφημίσεων ή την βελτιστοποίηση των προγραμμάτων περιήγησης) δίνει κάποια εικόνα, μπορεί να δούμε μια εξέγερση.
Οι πάροχοι υπηρεσιών ροής εξακολουθούν να πειραματίζονται με τα επιχειρηματικά μοντέλα και τη δομή των τιμών. Το εγγύς μέλλον θα φέρει υψηλότερο κόστος συνδρομής, ενδεχομένως λιγότερο περιεχόμενο και νέες δράσεις δημιουργίας εσόδων. Οι θεατές θα επαναστατήσουν; Μείνετε συντονισμένοι!
http://www.dtcreports.com/weeklyriff/2018/12/27/will-viewers-rebel-against-video-streaming-changes/