Skip to main content
4 Ιανουαρίου 2019 13:16

Θα εξεγερθούν οι θεατές στις επικείμενες αλλαγές στις υπηρεσίες ροής βίντεο;

Γράφει: Σ.Χ.
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2F40a3d3c0a8c35652b1fb7e405bb6cb0d XL

Θα μπορούσε η αύξηση του ανταγωνισμού από την Warner Media και τη Disney να φέρουν κάποιες δυσάρεστες αλλαγές στον τομέα των υπηρεσιών ροής βίντεο; Και αν ναι, θα μπορούσαν οι αλλαγές αυτές να οδηγήσουν σε αύξηση των θεατών που στρέφονται σε πειρατικές “υπηρεσίες”;

Θα μπορούσε η αύξηση του ανταγωνισμού από την Warner Media και τη Disney να φέρουν κάποιες δυσάρεστες αλλαγές στον τομέα των υπηρεσιών ροής βίντεο; Και αν ναι, θα μπορούσαν οι αλλαγές αυτές να οδηγήσουν σε αύξηση των θεατών που στρέφονται σε πειρατικές “υπηρεσίες”;

Αν και η σκέψη μοιάζει να είναι φαινομενικά ένα υπερβολικό άλμα λογικής, ας εξετάσουμε τις πιθανές συνέπειες εάν οι συνδρομητικές υπηρεσίες ροής αυξήσουν τη διαφήμιση, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα συνδρομητών που έχουν στη διάθεση τους. Εξάλλου, οι νεοεισερχόμενοι προσδοκούν κάποιο κέρδος που η Netflix, ηγέτης στην αγορά, έχει χάσει με την υψηλή κεφαλαιοποίηση αγοράς και το τεράστιο χρέος της (πάνω από 8 δισεκατομμύρια δολάρια).

Οι νεοσύστατοι vMVPDs πωλούν τις υπηρεσίες τους με απώλειες για να κερδίσουν συνδρομητές. Τώρα προσπαθούν να αυξήσουν το κόστος της συνδρομής, και να υιοθετήσουν πιο επιθετικές διαφημιστικές πρακτικές. Τα σημάδια από παίκτες όπως οι Warner Media και Hulu της AT & T δείχνουν ότι περισσότερη διαφήμιση είναι κοντά. Η Netflix έχει επίσης αυξήσει το κόστος της συνδρομής και πειραματίζεται επίσης με διαφημίσεις.

Αλλά γιατί οι εξελίξεις αυτές θα έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένες “συνδρομές” στις πειρατικές υπηρεσίες; Οι παράνομες υπηρεσίες παρέχουν ήδη άφθονα προγράμματα on-demand, εύκολη πρόσβαση, χαμηλό κόστος και χωρίς διαφημίσεις, σε πακέτα που μιμούνται τις νόμιμες υπηρεσίες ροής. Οι καταναλωτές ρισκάρουν όμως την διακοπή της παράνομης υπηρεσίας, η οποία συνήθως συμβαίνει ακριβώς την στιγμή που η ομάδα τους πρόκειται να σκοράρει ή να κερδίσει ένα πρωτάθλημα!

Περισσότεροι θεατές ενδέχεται να είναι ανοικτοί στο να αναλάβουν αυτόν τον κίνδυνο αν οι νόμιμες υπηρεσίες προσθέσουν μια ενόχληση με περισσότερη διαφήμιση, χορηγίες προεπισκόπησης και άλλες δράσεις που δημιουργούν έσοδα. Οι πρώτες προσπάθειες μπορεί να είναι αποδεκτές για τους περισσότερους θεατές, καθώς οι πάροχοι υπηρεσιών θα εισαγάγουν προσεκτικά τις αλλαγές. Και είναι αλήθεια ότι η σταδιακή εμφάνιση της διαφήμισης έχει μακρά ιστορία αποδοχής. Εξάλλου, όλο και περισσότερα ραδιοφωνικά σποτ ανά ώρα, μεγαλύτερες και πιο συχνές τηλεοπτικές διαφημίσεις, διαφήμιση σε κινηματογράφους και άλλες διαφημιστικές προσπάθειες έχουν γίνει ανεκτές με την πάροδο του χρόνου.

Αλλά κατά το παρελθόν η παράνομη απόκτηση υπηρεσιών ήταν δύσκολη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, επικίνδυνη (όπως για παράδειγμα η αναρρίχηση σε στύλο για την εκμετάλλευση ενός σήματος σήμα καλωδιακής τηλεόρασης). Επιπλέον, οι παράνομες υπηρεσίες πρόσφεραν κακή ποιότητα. Έτσι, οι περισσότεροι άνθρωποι αποδεχόντουσαν την ενόχληση της διαφήμισης αντί να μπουν στον κόπο να ψάξουν αλλού το περιεχόμενο. Στη συνέχεια ήρθε το DVR και οι θεατές συνήθισαν το fast-forward στη διάρκεια των διαφημιστικών μηνυμάτων. Και στη συνέχεια ήρθαν οι δημοφιλείς υπηρεσίες ροής χωρίς διαφήμιση.

Έτσι, ναι, μερικά πράγματα έχουν αλλάξει. Και, όπως σημειώνει ο αναλυτής Greg Scoblete της DTC, η κατακερματισμένη πλέον αγορά διανομής δυσκολεύει την εύρεση του συνόλου του επιθυμητού περιεχομένου σε ένα σημείο. Αυτό μπορεί να είναι μία ευκαιρία για τους one-stop shop παρόχους παράνομων υπηρεσιών. Σε αντίθεση με το παρελθόν, τα εμπόδια για τους καταναλωτές δεν είναι πλέον τόσο μεγάλα, αν δεν τους ενοχλεί να καταναλώνουν παρανόμως αποκτημένο υλικό.

Η επίπτωση είναι ότι οι καταναλωτές έχουν τώρα μια πιο αποδεκτή επιλογή μαύρης αγοράς. Εξάλλου, αρκετοί έχουν υιοθετήσει τις νέες δυνατότητες ροής, λόγω των χαμηλότερων τιμών και της on-demand ευκολίας.

Μία μικρή δόση διαφημιστικών και προωθητικών μηνυμάτων κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μεταφέρει τους συνδρομητές των υπηρεσιών συνεχούς ροής στη μαύρη αγορά, αλλά εάν η γενική εμπειρία από το διαδίκτυο (χωρίς λογισμικό ad-blocking για τον αποκλεισμό των διαφημίσεων ή την βελτιστοποίηση των προγραμμάτων περιήγησης) δίνει κάποια εικόνα, μπορεί να δούμε μια εξέγερση.

Οι πάροχοι υπηρεσιών ροής εξακολουθούν να πειραματίζονται με τα επιχειρηματικά μοντέλα και τη δομή των τιμών. Το εγγύς μέλλον θα φέρει υψηλότερο κόστος συνδρομής, ενδεχομένως λιγότερο περιεχόμενο και νέες δράσεις δημιουργίας εσόδων. Οι θεατές θα επαναστατήσουν; Μείνετε συντονισμένοι!

http://www.dtcreports.com/weeklyriff/2018/12/27/will-viewers-rebel-against-video-streaming-changes/

 

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τεχνολογία Cast για ξενοδοχεία από την IDComs
Η διαδικασία casting μέσα στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι μια τεχνολογία που βρίσκει ευρύτατη εφαρμογή σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και αφορά στη δυνατότητα των επισκεπτών ενός καταλύματος να δ...
Fracarro UX-WB LTE
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου LNB της οικογένειας UX της ιταλικής Fracarro. Πρόκειται για το UX-WB LTE, ένα wideband LNB με 2 ξεχωριστές εξόδους, που η μία μεταφέρει όλα τα...
Ο αντίκτυπος της μετάβασης από DVB-T σε DVB-T2 και από HD σε UHD-4K στους αναλυτές φάσματος τηλεόρασης
Μία σημαντική τεχνολογική αλλαγή στη μετάδοση ψηφιακής τηλεόρασης θα είναι η μετάβαση από DVB-T σε DVB-T2. Η Promax επισημαίνει τον βασικό αντίκτυπο που θα έχει μία τέτοια αλλαγή στους αναλυτές φά...
Amiko A11 LINK
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Amiko A11 Link, μιας συσκευής που έρχεται σε μορφή HDMI TV stick και κρύβεται πίσω από την τηλεόραση, καθώς τοποθετείται απευθείας σε θύρα HDMI. Βα...
Συνέντευξη της IDComs στα πλαίσια της έκθεσης Creta Electronix 2024
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Creta Electronix 2024, στην οποία συμμετείχε η IDComs, στο διάστημα μεταξύ 2-3 Νοεμβρίου, ο Θανάσης Κυριακόπουλος, Managing Director, και ο Στάνισλαβ Ερμιζίδης, Networ...
Arli F Adaptors
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή βυσμάτων, η οποία περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία F adaptors που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ομοαξονικών ζεύξεων. Πιο αναλυτικά, διατίθενται οι παρακάτω τύ...
Multiswitches Stand Alone & Cascade της Ikusi by Fagor
Μία εξαιρετική σειρά πολυδιακοπτών από την Ikusi by Fagor περιλαμβάνει μοντέλα Stand Alone και Cascade multiswitch για διανομή Sat-IF+Ter σε εγκαταστάσεις κάθε μεγέθους, με δυνατότητα επεκτάσεων α...
Fracarro MBJ3rFM+3UU 700
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Fracarro MBJ3rFM+3UU 700. Πρόκειται για ένα μοντέλο ενισχυτή τηλεόρασης πολλαπλών ζωνών εσωτερικού χώρου, με 3 εισόδους (FM+III+DAB, UHF), με ενίσχ...
MaxHub Pivot & MTR Certified Console
Η MaxHub εισάγει νέες τεχνολογίες που ολοκληρώνουν δυναμικά το Q4 του 2024, ανακοινώνοντας δύο μεγάλες εξελίξεις, το MaxHub Pivot και την κονσόλα MTR Certified. Η MaxHub καινοτομεί, συνεχίζοντας ν...
TP-Link ER706W-4G
Το ER706W-4G είναι ένα ασύρματο router της TP-Link, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο internet μέσω των κεραιών της κινητής τηλεφωνίας, με δυνατότητα υποστήριξης 4G+ Cat6. Η συσκευή διαθέτει μία ...
Διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα Ikusi by Fagor
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα Ikusi by Fagor. Ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνει τα γνωστά προϊόντα της Ikusi που είναι ακόμα σε παραγωγή και προϊόντα της Fagor, τα οποία σ...
Fracarro LP45F 700 5G & LP45 MINI 5G
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή των νέων κεραιών LP45F 700 5G και LP45 MINI 5G της Fracarro. Πρόκειται για λογαριθμικές προσυναρμολογημένες κεραίες για τη ζώνη των UHF, που χαρακτηρίζ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Φεβρουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με ...
Managed vs Unmanaged Switch
Οι μεταγωγείς δικτύου, που είναι γνωστοί διεθνώς ως Network ή Ethernet Switch, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της υποδομής δικτύου επειδή συνδέουν συσκευές (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται και...