Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Στις 19 Οκτωβρίου οι δεσμευτικές προσφορές για τη Forthnet
Με καταληκτική ημερομηνία, εκτός εάν προκύψει νέα παράταση, κάτι που έχει συμβεί πολλάκις στην πορεία της διαδικασίας, την 19η Οκτωβρίου για την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών στο πλαίσιο του διαγωνισμού πώλησης των συμμετοχών και των δανείων που κατέχουν οι τράπεζες στη Forthnet, εντείνονται οι διεργασίες μεταξύ των ενδιαφερόμενων πλευρών.
Με καταληκτική ημερομηνία, εκτός εάν προκύψει νέα παράταση, κάτι που έχει συμβεί πολλάκις στην πορεία της διαδικασίας, την 19η Οκτωβρίου για την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών στο πλαίσιο του διαγωνισμού πώλησης των συμμετοχών και των δανείων που κατέχουν οι τράπεζες στη Forthnet, εντείνονται οι διεργασίες μεταξύ των ενδιαφερόμενων πλευρών.
Οι επενδυτές που έχουν περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που υλοποιεί η Nomura International για λογαριασμό των πιστωτριών τραπεζών έχουν ολοκληρώσει την έρευνα δέουσας επιμέλειας (due diligence) και προετοιμάζονται για την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών. Όσο πλησιάζει η προθεσμία, τόσο εντείνονται οι διεργασίες γύρω από την πιθανή κατάληξη του διαγωνισμού. Ποιοι τελικά θα καταθέσουν προσφορές και τι αυτές θα περιλαμβάνουν αποτελεί το ζητούμενο για το εγχείρημα που ξεκίνησε στα τέλη του 2017, μετρά όμως και άλλες προσπάθειες στο παρελθόν.
Το ενδιαφέρον εστιάζεται τις αποφάσεις που θα λάβουν η κοινοπραξία των Wind-Vodafone και o όμιλος Antenna, σε συνδυασμό με το εύρος των ρυθμίσεων στα δάνεια της Forthnet που είναι διατεθειμένες να δεχθούν οι τράπεζες. Στην εξίσωση υπάρχουν πολλές μεταβλητές και το όποιο αποτέλεσμα δεν μπορεί ν προδικαστεί καθώς οι τράπεζες θα κληθούν να συναινέσουν ή όχι σε δύσκολες αποφάσεις, ενώ και οι δύο υποψήφιοι επενδυτές εισέρχονται στην τελική ευθεία με διαφορετική προσέγγιση.
Πηγές με άποψη των διεργασιών που εξελίσσονται θεωρούν πως το Antenna Group δύσκολα θα ενδιαφερθεί για το κομμάτι της τηλεφωνίας και ίντερνετ της Forthnet, κάτι που ενισχύει τις πληροφορίες για ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με έτερο διεκδικητή που προδήλως έχει εστιάσει την προσοχή του στη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Ταυτόχρονα, και στο εσωτερικό της σύμπραξης Wind και Vodafone εμφανίζονται να καταγράφονται διαφορετικοί βαθμοί ενδιαφέροντος αλλά και ευελιξίας για τη Forthnet, με τη σύμπραξη, ωστόσο, να διατηρείται μέχρι νεοτέρας ακέραιη.
Στις δεσμευτικές προσφορές για τη Forthnet θα προσμετρηθούν τόσο το σημαντικό μερίδιο αγοράς και η συνδρομητική βάση που διαθέτει, όσο και το σύνολο του δανεισμού της. Στο τέλος του περασμένου Ιουνίου, ο όμιλος αριθμούσε 952 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, 672 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 556 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 396 χιλιάδες συνδρομητές Pay-TV λιανικής, καθώς η στρατηγική απόφαση της διοίκησης για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, άρχισε να αποδίδει καρπούς.
Η Nova κατάφερε να διατηρήσει την αποκλειστικότητα του 75%-80% της εμπορικής αξίας του ελληνικού πρωταθλήματος και τις 3 κορυφαίες εμπορικά ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό (ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό) και από την άλλη πλευρά πέτυχε σημαντική μείωση του κόστους της κατά περίπου 25% για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.
Τον Ιούνιο του 2018 ο συνολικός δανεισμός της εταιρείας (εξαιρουμένου του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου) ανήλθε σε 257,5 εκατ. ευρώ. Παρά την υπερφορολόγηση που πλήττει τις αγορές συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεφωνίας και την συνεχιζόμενη πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών, στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ο όμιλος Forthnet εμφάνισε αύξηση του EBITDA κατά 11,4% (στα 17,9 εκατ. ευρώ), ενώ τα συνολικά έσοδα της περιόδου ανήλθαν στα 144,4 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο ομίλου τα έσοδα εταιρικών πελατών ενισχύθηκαν κατά 4,6% και τα έσοδα από διαφήμιση κατά 6,1%.