Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψηφίζει νέους κανόνες για το οπτικοακουστικό υλικό στην ψηφιακή εποχή
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τους νέους κανόνες για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, που θα εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία για τα παιδιά και θα θέτουν 30% όριο ευρωπαϊκών έργων σε καταλόγους ηλεκτρονικών πλατφορμών. Η αναθεωρημένη νομοθεσία θα ισχύσει για τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, αλλά και για τις πλατφόρμες «video-on-demand»/βίντεο κατά παραγγελία…Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τους νέους κανόνες για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, που θα εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία για τα παιδιά και θα θέτουν 30% όριο ευρωπαϊκών έργων σε καταλόγους ηλεκτρονικών πλατφορμών.
Η αναθεωρημένη νομοθεσία θα ισχύσει για τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, αλλά και για τις πλατφόρμες «video-on-demand»/βίντεο κατά παραγγελία, τις πλατφόρμες κοινής χρήσης όπως το Netflix, το YouTube ή το Facebook, καθώς και για πλατφόρμες κοινής χρήσης βίντεο με απευθείας μετάδοση («live streaming»).
Οι νέοι κανόνες, σχεδιασμένοι για να προστατεύουν τα παιδιά, υποχρεώνουν τώρα τις διαδικτυακές πλατφόρμες να αναλάβουν δράση κατά περιεχομένου που έχει επισημανθεί ότι υποκινεί τη βία, το μίσος και την τρομοκρατία και είναι αυστηρότεροι όσον αφορά τη διαφήμιση και την τοποθέτηση προϊόντων σε παιδικά προγράμματα.
Καθορίζονται επίσης νέοι γενικοί κανόνες για τη διαφήμιση. Η διαφήμιση μπορεί να αντιστοιχεί μόνο στο 20% επί του συνόλου της ημερήσιας περιόδου εκπομπής, δηλαδή μεταξύ 6πμ και 6μμ, αφήνοντας χώρο για τις ώρες υψηλής τηλεθέασης, δηλαδή από τις 6μμ μέχρι τα μεσάνυχτα.