Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Έρευνα αναδεικνύει τη Netflix ως δημοφιλέστερη τηλεοπτική πλατφόρμα στις ΗΠΑ
Έρευνα της εταιρείας Cowen & Co σε 2500 αμερικανούς ενήλικες που είχε ως ερώτημα ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν για να παρακολουθήσουν τηλεοπτικές εκπομπές και βίντεο, έθεσε την Netflix ως την κορυφαία επιλογή (27% των ερωτηθέντων), ξεπερνώντας εύκολα τις βασικές καλωδιακές υπηρεσίες (20%), τις κλασικές τηλεοπτικές…
Έρευνα της εταιρείας Cowen & Co σε 2500 αμερικανούς ενήλικες που είχε ως ερώτημα ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν για να παρακολουθήσουν τηλεοπτικές εκπομπές και βίντεο, έθεσε τη Netflix ως την κορυφαία επιλογή (27% των ερωτηθέντων), ξεπερνώντας εύκολα τις βασικές καλωδιακές υπηρεσίες (20%), τις κλασικές τηλεοπτικές εκπομπές (18%), το YouTube (11%) και το Amazon Prime Video (3,4%).
Εμβαθύνοντας στα βασικά δημογραφικά στοιχεία για τους “millenials”, τα ποσοστά είναι 40% για τη Netflix, ακολουθεί το YouTube (17%), οι καλωδιακές υπηρεσίες (12,6%), το Hulu (7,6%) και η τηλεόραση (7,5%). Για όσους είναι συνδρομητές σε μια παραδοσιακή τηλεοπτική υπηρεσία (αποκλείοντας όσους έχουν διακόψει την συνδρομή), τα στοιχεία είναι καλύτερα για τις παραδοσιακές προσφορές, με τις καλωδιακές υπηρεσίες να βρίσκονται στην κορυφή (26%), αλλά με τη Netflix να ακολουθεί μόλις δύο ποσοστιαίες μονάδες πίσω. Η τηλεόραση επιλέχθηκε μόνο από το 19%.