Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Γκραν Πρι της Γαλλίας στην ΕΡΤ2 και στο ert.gr
Το Γκραν Πρι της Γαλλίας θα μεταδοθεί ζωντανά την Κυριακή 24 Ιουνίου 2018 στις 17:10 από τη συχνότητα της ΕΡΤ2, καθώς και από το ert.gr. Τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου θα μεταδοθούν μαγνητοσκοπημένα στις 16:00. Στα μικρόφωνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου. Καλεσμένοι στο στούντιο, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος…
Το Γκραν Πρι της Γαλλίας θα μεταδοθεί ζωντανά την Κυριακή 24 Ιουνίου 2018 στις 17:10 από τη συχνότητα της ΕΡΤ2, καθώς και από το ert.gr. Τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου θα μεταδοθούν μαγνητοσκοπημένα στις 16:00.
Στα μικρόφωνα, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου. Καλεσμένοι στο στούντιο, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, γνωστός και ως «Ιαβέρης jr», καθώς και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.
Έπειτα από απουσία δέκα ετών, το Γκραν Πρι της Γαλλίας επιστρέφει στο καλεντάρι της Formula 1 και μάλιστα, στο ιστορικό Πολ Ρικάρ, μια πίστα, η οποία την τελευταία φορά που φιλοξένησε αγώνα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ήταν το μακρινό 1990 (από το 1991 έως το 2008 το γαλλικό Γκραν Πρι γινόταν στην πίστα του Μανί-Κουρ στη Νεβέρ).
Σαν να μην έφτανε λοιπόν που οι προβλέψεις των φετινών αγώνων είναι αρκετά δύσκολες -με τις Ferrari, Mercedes και Red Bull να έχουν από 3, 2 και 2 νίκες αντίστοιχα στα επτά Γκραν Πρι που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί- έχουμε και την επανεμφάνιση μιας πίστας, τα δεδομένα της οποίας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προγνωστικά, αφού είναι τόσο παλιά. Το Πολ Ρικάρ έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σποραδικά στο παρελθόν για δοκιμές ελαστικών, ενώ υπάρχουν οδηγοί, όπως ο Λιούις Χάμιλτον και ο Μαξ Φερστάπεν, οι οποίοι δεν έχουν τρέξει ποτέ σ’ αυτήν την πίστα.
Αυτό που μπορεί να προβλεφθεί, είναι ότι οι μεγάλες ευθείες θα ανταμείψουν τις ομάδες με τους ισχυρότερους κινητήρες (Mercedes, Ferrari), ενώ οι μακριές, τεχνικές στροφές θα ευνοήσουν τα μονοθέσια με την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση (Red Bull). Από την άλλη όμως, σε μια πίστα-δυναμόμετρο, όπως αυτή του Καναδά, όπου έγινε το προηγούμενο Γκραν Πρι, είδαμε τον Φερστάπεν με Red Bull να είναι ταχύτερος όλων στις ελεύθερες δοκιμές και να τερματίζει τρίτος στον αγώνα, μόλις 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Σεμπάστιαν Φέτελ… Κάτι που τελικά, κάνει την οποιαδήποτε πρόγνωση σχεδόν αδύνατη και την έκβαση του αγώνα ανοιχτή σε όλα τα ενδεχόμενα.