Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Wind Vision: ανακατεύει την τράπουλα της συνδρομητικής αγοράς
Μπορεί να μπήκε τέταρτη στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης η Wind με την Wind Vision, ωστόσο αυτό έγινε ιδιαίτερα δυναμικά, με μια πολύ μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία. Με ένα έξυπνο τηλεοπτικό σποτ που «μένει» στο κοινό και με έντονη παρουσία σε ποικίλα μέσα προβολής (στάσεις λεωφορείων, μετρό, τύπος, κοκ) έχει καταφέρει να προσεγγίσει μεγάλες μερίδες του κοινού και το όνομα Wind Vision να συζητιέται ολοένα και περισσότερο …
Μπορεί να μπήκε τέταρτη στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης η Wind με την Wind Vision, ωστόσο αυτό έγινε ιδιαίτερα δυναμικά, με μια πολύ μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία. Με ένα έξυπνο τηλεοπτικό σποτ που «μένει» στο κοινό και με έντονη παρουσία σε ποικίλα μέσα προβολής (στάσεις λεωφορείων, μετρό, τύπος, κοκ) έχει καταφέρει να προσεγγίσει μεγάλες μερίδες του κοινού και το όνομα Wind Vision να συζητιέται ολοένα και περισσότερο σε παρέες και κοινωνικές συναθροίσεις. Σύμφωνα με στελέχη της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας η ανταπόκριση του κοινού για την τηλεοπτική πρόταση της Wind έχει ξεπεράσει αυτή τη στιγμή και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
Η έντονη κινητικότητα της WIND για την τηλεοπτική της πρόταση φαίνεται πως κινητοποίησε κάπως και την Vodafone TV, την άλλη IPTV συνδρομητική πλατφόρμα, η οποία εδώ και αρκετούς μήνες από την έναρξη της υπηρεσίας της, είχε σταματήσει να επενδύει στο τηλεοπτικό της παρακλάδι. Πλέον βλέπουμε να έχει ξεκινήσει και αυτή με τη σειρά της ένα νέο κύκλο διαφημιστικής εκστρατείας σε τηλεόραση, ραδιόφωνα και τύπο, μικρότερης κλίμακας βέβαια.
Μια ακόμη διαφορά μεταξύ των δυο IPTV πλατφορμών εντοπίζεται και στην επικοινωνία. Στο τηλεοπτικό διαφημιστικό της Wind Vision οι τεχνολογικές καινοτομίες και δυνατότητες του Android box, Netflix, apps, έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ στην αντίστοιχη καμπάνια της Vodafone TV δίνεται βάρος κυρίως στο περιεχόμενο, όπως σειρές, ταινίες αθλητικά κοκ.
Όμως και η COSMOTE TV παρακολουθεί τις εξελίξεις στην αγορά και προετοιμάζει τις δικές της κινήσεις, επενδύοντας σε αυτόνομες υπηρεσίες, νέα κανάλια ακολουθώντας τις νέες τεχνολογικές τάσεις.