Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 195
TM 647
SECURITY REPORT 158
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

27 Μάρτιος 2018 13:45

Netflix: Όι τηλεθεατές έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν ό,τι θέλουν όποτε θέλουν, και το τηλεοπτικό πρόγραμμα αλλάζει ριζικά.

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fb45ebc6e22a6b5535c2641af319e0321 XL

Το Netflix μπορεί να έσπασε τους κανόνες, λανσάροντας το 2013 όλα τα επεισόδια του House Of Cards την ίδια ημέρα, ωστόσο εκείνοι που καθορίζουν τη φύση του τηλεοπτικού μέσου είναι οι ίδιοι οι θεατές. Και δεν μιλάμε μόνο για τη συνήθεια του “binge-watching”. Από το με ποιους χαρακτήρες επιλέγουμε να ξυπνάμε, μέχρι το τι μας αρέσει να βλέπουμε πριν πάμε για ύπνο, όταν οι τηλεθεατές έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν οι ίδιοι το πρόγραμμα της ημέρας …

Το Netflix μπορεί να έσπασε τους κανόνες, λανσάροντας το 2013 όλα τα επεισόδια του House Of Cards την ίδια ημέρα, ωστόσο εκείνοι που καθορίζουν τη φύση του τηλεοπτικού μέσου είναι οι ίδιοι οι θεατές. Και δεν μιλάμε μόνο για τη συνήθεια του “binge-watching”. Από το με ποιους χαρακτήρες επιλέγουμε να ξυπνάμε, μέχρι το τι μας αρέσει να βλέπουμε πριν πάμε για ύπνο, όταν οι τηλεθεατές έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν οι ίδιοι το πρόγραμμα της ημέρας, οι τηλεοπτικές συνήθειες αλλάζουν ριζικά.

«Για χρόνια ρυθμίζαμε την καθημερινότητά μας σύμφωνα με το πρόγραμμα της τηλεόρασης, πλέον συμβαίνει το αντίστροφο», δηλώνει η Cindy Holland, Αντιπρόεδρος Πρωτότυπου Περιεχομένου στη Netflix. «Από τότε που δώσαμε τον έλεγχο στους καταναλωτές, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε τα μοντέλα συμπεριφοράς που προκύπτουν όταν οι τηλεθεατές δεν περιορίζονται από έναν συγκεκριμένο προγραμματισμό. Και ακόμα περισσότερο, έχει ενδιαφέρον να συνειδητοποιήσουμε πως αυτές οι συνήθειες υιοθετούνται από εκατομμύρια χρήστες σε όλον τον κόσμο

Κωμωδίες για πρωινό – οι τηλεθεατές αισθάνονται άνετα να ξεκινήσουν την ημέρα τους με… Mια Πιο Τρελή Οικογένεια. Η οικογένεια Tanner μπορεί να προβλήθηκε αρχικά στις 8μ.μ., αλλά η οικογένεια Fuller «τρώγεται» μαζί με το πρωινό, στις 8π.μ. Ενδεχομένως να μην περίμενε κανείς πως μια τέτοιου είδους κωμωδία θα είχε απήχηση τόσο νωρίς το πρωί, ωστόσο γύρω στις 6 π.μ. οι συνδρομητές έχουν 34% περισσότερες πιθανότητες να δουν κωμωδία σε σχέση με τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας. Οι φανατικοί αυτής της νέας «πρωινής ζώνης» έχει αδυναμία, μεταξύ άλλων, στον Michael Scott (The Office), την Kimmy Schmidt (Unbreakable Kimmy Schmidt) και τον Chandler Bing (Τα Φιλαράκια).

Μεσημέρι, ας ζήσουμε ένα δράμα – οι συνδρομητές, την ώρα του μεσημεριανού, πάνε για επίσκεψη στο Κρατητήριο Litchfield. Όταν το πλάνο της ημέρας το φτιάχνουν οι χρήστες και όχι οι προγραμματιστές, η ώρα του μεσημεριανού είναι ιδανική για binge-watching. Παγκοσμίως, μεταξύ 12μ.μ. και 2μ.μ. από τις σειρές που παρακολουθούν οι χρήστες συνολικά, σχεδόν οι μισές (47%) είναι δραματικές (αύξηση 5% σε σχέση με τις συνήθειες θέασης της υπόλοιπης ημέρας). Το μεσημεριανό streaming είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στη Βραζιλία, όπου οι χρήστες έχουν 25% περισσότερες πιθανότητες να δουν κάτι στο Netflix εκείνη την ώρα, σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες -ποιος είπε πως σειρές όπως το Shameless, το Grey’s Anatomy ή το Orange Is The New Black είναι βραδινή υπόθεση;

Τα αντίθετα (είδη περιεχομένου) έλκονται όταν το binge-watching γίνεται στο κρεβάτι – οι συνδρομητές περιφρονούν τον Demongorgon για λίγο Dave Chappelle. Το γεγονός ότι θρίλερ όπως το The Walking Dead, το Stranger Things και το Breaking Bad έχουν περισσότερη απήχηση το βράδυ, δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση -παγκοσμίως, το είδος αυτό έχει 27% αύξηση από τις 9μ.μ. και μετά. Ωστόσο, οι χρήστες ευχαρίστως θα διώξουν απ’το κρεβάτι τον Rick Grimes, το Upside Down και τον Walter White και θα προτιμήσουν τη συντροφιά της Leslie Knope (Parks and Recreation), του Dev Shah (Master of None) και του Bojack Horseman πριν πέσουν για ύπνο -από ό,τι φαίνεται, σε όλον τον κόσμο, οι άνθρωποι θέλουν να ξυπνούν και να κοιμούνται… με γέλια.

Οι ξενύχτηδες διψούν για γνώση – όταν έρχεται η ώρα για ένα βραδινό σνακ οι θεατές θα το αναζητήσουν Στο Τραπέζι του Σεφ (Chef’s Table). Το 15% του streaming παγκοσμίως συμβαίνει μεταξύ 12 τα μεσάνυχτα και 6 το πρωί, σημειώνοντας μάλιστα μια αύξηση της τάξεως του 21% στην Ιαπωνία και την Νότια Κορέα -και τα νυχτοπούλια δεν βλέπουν ό,τι νομίζετε πως βλέπουν. Στα ντοκιμαντέρ παρατηρείται αύξηση 24% εκείνες τις ώρες, με τους χρήστες να βλέπουν σειρές όπως το Abstract, το Making a Murderer και το Planet Earth. Η δίψα για υψηλή ποιότητα (και γνώση) δεν σβήνει όταν σβήνουν τα φώτα.

Σε τελική ανάλυση, κάθε ώρα είναι ώρα για Netflix. Όταν οι θεατές προσαρμόζουν την παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών στο καθημερινό τους πρόγραμμα -και όχι το αντίστροφο- τα πιο υψηλά ποσοστά streaming παρατηρούνται σε διαφορετικές ζώνες της ημέρας: στην Ινδία για παράδειγμα, το “peak” έρχεται νωρίς, στις 5μ.μ., ενώ στην Αργεντινή και τη Σιγκαπούρη, συμβαίνει αργά, στις 10 μ.μ.

Όσον αφορά τους νέους «κανόνες» τηλεθέασης, κανείς δεν θα μπορούσε να το πει καλύτερα από τον Frank Underwood: «Αν δεν σου αρέσει το πώς είναι στρωμένο το τραπέζι, γύρισε το ανάποδα.»

*ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Για τις ανάγκες της έρευνας, αναλύθηκαν τα streams του Netflix σε διάρκεια έξι μηνών -αριθμός που αντιστοιχεί σε περίπου 77 εκατομμύρια λογαριασμούς το μήνα- προκειμένου να αντληθούν πληροφορίες για τις τηλεοπτικές συνήθειες κατά τη διάρκεια της ημέρας στις παρακάτω χώρες: Αργεντινή, Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδά, Κολομβία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Αγγλία, Ινδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Νότιο Κορέα, Μεξικό, Μαλαισία, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Φιλιππίνες, Πολωνία, Πορτογαλία, Σιγκαπούρη και ΗΠΑ. Οι ώρες κορύφωσης της τηλεθέασης ορίστηκαν βάσει των συνηθειών των χρηστών τις καθημερινές, καθώς και σύμφωνα με τις ώρες που ορισμένα είδη περιεχομένου παρουσίαζαν κορύφωση σε σχέση με το μερίδιό τους στην πίτα της συνολικής ημερήσιας τηλεθέασης. Όπου κρίθηκε απαραίτητο, τα δεδομένα προσαρμόστηκαν στην εκάστοτε τοπική ζώνη ώρας. Οι τίτλοι που περιλαμβάνονται στο Δελτίο Τύπου είναι ενδεικτικοί και δεν σχετίζονται με ποσοστά τηλεθέασης ή δημοτικότητα.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση – Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι οπο...
TP-Link SX3032F
Η TP-Link παρουσιάζει το SX3032F, ένα διαχειριζόμενο switch με συνολική χωρητικότητα 640Gbps, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων δικτυακών περιβαλλόντων. ...
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50 ...
Arli Keystone-14718
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή πριζών Keystone-14718 της Arli. Πρόκειται για universal πρίζες δικτύου που ενσωματώνουν μία υποδοχή για θύρα CAT 8.1 RJ45. Διαθέτει πλαίσιο λευκού χρώμ...
Engel AC0565E
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή της νέας βάσης Engel AC0565. Πρόκειται για μια πολύ καλής ποιότητας επιτραπέζια βάση για τηλεοράσεις 32 έως 65 ιντσών, με μέγιστο βάρος 40 κιλών. Είναι...
Brateck LDT66-T02V / LDT03-23MA / LDT66-T024
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει την παραλαβή νέων βάσεων της Brateck, που είναι κατάλληλες για TV, PC και monitor. Αναλυτικά, περιλαμβάνονται τα εξής μοντέλα: LDT66-T02V: Βάση γραφείου ...
Καμπάνια για τα όργανα της PROMAX μέχρι τέλος Δεκεμβρίου
Μία ειδική καμπάνια για τα όργανα της PROMAX – με την ευκαιρία της συμμετοχής της IDComs στην Creta Electronix 2024 – έχει ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου, με διάρκεια μέχρι τέλος Δεκεμβρίου και αφορά ...
V-Tech Z2025 T2 H265
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου επίγειου ψηφιακού δέκτη V-Tech Z2025 T2 H265. Πρόκειται για έναν οικονομικό δέκτη MPEG-4 με ανάλυση Full HD (1080p), ελληνικό και εύκολο στη χ...
Νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR από την IDComs
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος κατάλογος προϊόντων IKUSI by FAGOR μετά τη συγχώνευση των δύο εταιρειών. Ο κατάλογος περιέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό τα προϊόντα της IKUSI που γνωρίζουν οι περισσότερ...
Anga Free TV 1, 2 & 4 Combo
Η εταιρεία Stam Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή τηλεχειριστηρίων μάρκας Anga της σειράς Free TV. Πρόκειται για πολύ ποιοτικά και εργονομικά σχεδιασμένα τηλεχειριστήρια που προγραμματίζονται μ...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
Redline CPE-800
εξωτερική κεραία Wi-Fi, που ουσιαστικά λειτουργεί σαν ασύρματο Access Point για μετάδοση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει απολαβή 23dBi και ισχύ ασύρματης μετάδοσης 26dBm, παρέχοντας έναν...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Ιανουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το...
HDMI Modulators
Η διανομή τηλεοπτικού προγράμματος μιας οπτικοακουστικής πηγής σε πολλαπλές τηλεοράσεις είναι ένα σενάριο που σήμερα εφαρμόζεται ευρύτατα τόσο στο σπίτι, όσο και στα ξενοδοχεία ή ακόμα και σε διάφ...
XENIA 2024
Η Ψηφιακή Τηλεόραση περιηγήθηκε στην XENIA 2024, που διοργανώθηκε Σάββατο 23 με Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo. Πρόκειται για την ετήσια έκθεση, που είναι πλήρως αφιερωμένη στην τουρισ...
Sat & Zap Ιανουαρίου 2025
Πληθώρα ιρανικών καναλιών ως συνήθως (που εκπέμπονται από τις ΗΠΑ), αλλά και μερικά αγγλόφωνα από διάφορες χώρες. Η μεγαλύτερη κινητικότητα στους δορυφόρους κοντά στις 52 ανατολικά. AFV Ame...