Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η πρώτη παγκόσμια καμπάνια της Formula 1
Στο λανσάρισμα της πρώτης παγκόσμιας καμπάνιας της, με τη νέα σεζόν να βρίσκεται προ των πυλών, προχώρησε η Formula 1. Ένα φιλμ διάρκειας 60 δευτερολέπτων, με τη δημιουργική υπογραφή της Wieden & Kennedy London, παρουσιάζει το νέο tagline “Engineered insanity” και κινείται μεταξύ της παρουσίασης στιγμιότυπων από τους αγώνες και clips από έξι F1 “superfans”, τα οποία γυρίστηκαν…
Στο λανσάρισμα της πρώτης παγκόσμιας καμπάνιας της, με τη νέα σεζόν να βρίσκεται προ των πυλών, προχώρησε η Formula 1.
Ένα φιλμ διάρκειας 60 δευτερολέπτων, με τη δημιουργική υπογραφή της Wieden & Kennedy London, παρουσιάζει το νέο tagline “Engineered insanity” και κινείται μεταξύ της παρουσίασης στιγμιότυπων από τους αγώνες και clips από έξι F1 “superfans”, τα οποία γυρίστηκαν μέσα σε ειδικά κατασκευασμένα τούνελ. Η επιλογή των συμμετεχόντων έγινε με βάση την αγάπη τους για το μηχανοκίνητο άθλημα και τη γεωγραφική τους προέλευση, ώστε να τονιστεί η ευρεία fan base που διαθέτει η Formula One.
“Στόχος της καμπάνιας είναι να προκαλέσει μια μετατόπιση απόψεων στον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος αντιλαμβάνεται την F1. Θέλουμε να εστιάσουμε στους λόγους που οι fans αγαπούν το άθλημα” επισήμανε η director of marketing της Formula One, Ellie Norman.
Το νέο film ξεκίνησε να προβάλλεται σε social κανάλια, ενόψει του πρώτου αγώνα της σεζόν, του Αυστραλιανού Grand Prix της Μελβούρνης, στις 25 Μαρτίου. Αργότερα μέσα στη χρονιά, η καμπάνια θα καλύψει κι άλλες αγορές, όπως αυτές των Κίνας, Γαλλίας, Γερμανίας και ΗΠΑ.