Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 193
616
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

13 Νοεμβρίου 2024 10:43
13 Οκτωβρίου 2017 12:28

Η Vodafone συμμετείχε με καινοτόμες δράσεις στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

be2979bd3e1e1fd0751d3eb057e9fe09 XL 382496c2

Με τρεις καινοτόμες δράσεις, που σηματοδοτούν την έμφαση της εταιρίας στο αύριο, τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας του ανθρώπινου δυναμικού και την πελατοκεντρική της προσέγγιση, γιόρτασε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών η Vodafone Ελλάδας. Η πρώτη δράση ήταν η Vodafone Futureland, ένα καινοτόμο γεγονός που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017 στο Κέντρο Πολιτισμού…Με τρεις καινοτόμες δράσεις, που σηματοδοτούν την έμφαση της εταιρίας στο αύριο, τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας του ανθρώπινου δυναμικού και την πελατοκεντρική της προσέγγιση, γιόρτασε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών η Vodafone Ελλάδας.

Η πρώτη δράση ήταν η Vodafone Futureland, ένα καινοτόμο γεγονός που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017 στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή τη νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου Vodafone.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 4.000 εργαζόμενοι της Vodafone και συνεργαζόμενων εταιριών, με έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, οι οποίοι πληροφορήθηκαν για τη νέα στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου και τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ενώ παρακολούθησαν ενδιαφέρουσες ομιλίες και εκδηλώσεις.

Η δεύτερη δράση ήταν το Vodafone’s 12, ένα καινοτόμο πρόγραμμα ηθικής αναγνώρισης και ανταμοιβής για τους εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους πελάτες της Vodafone.  Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει σε επαφή την διοίκηση της εταιρείας με τους εργαζόμενους που ξεχωρίζουν στην εξυπηρέτηση πελατών κάθε μήνα και να τους προσφέρει μία ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη εμπειρία, μέσα από ειδική εκδήλωση, ανταποδίδοντας και επιβραβεύοντας τις υπηρεσίες που προσφέρουν κάθε ημέρα στους πελάτες της Vodafone.

Η τρίτη δράση ήταν το πρόγραμμα CX@Frontline, στο πλαίσιο του οποίου κάθε μήνα υπεύθυνοι των τηλεφωνικών κέντρων της εταιρίας διερευνούν τις δυνατότητες βελτιστοποίησης των διαδικασιών, απόδοσης των συστημάτων και εκπαίδευσης των χρηστών, με στόχο τη βελτίωση τόσο της καθημερινότητας των εργαζομένων, όσο και της εμπειρίας του συνδρομητή.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) από τις 2  έως τις 7 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή εταιριών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς.

«Employee NPS μεταφράζεται σε Customer NPS. Employer Brand πάει χέρι – χέρι με το Customer Brand. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας γιατί με αυτό τον τρόπο επενδύουμε και στους πελάτες μας. Η εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών ήταν ακόμη μία ευκαιρία να επενδύσουμε στα τρία μεγαλύτερα κεφάλαια της Vodafone: τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τη μάρκα μας», δήλωσε ο διευθυντής εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.

«Το πάθος, η καινοτομία, ο ενθουσιασμός και ο επαγγελματισμός αποτελούν στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους της Vodafone Ελλάδας. Η ηθική αναγνώριση, η ικανοποίηση και η επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων αποτελούν στρατηγικό στόχο για την εταιρία μας. Με την Vodafone Futureland καινοτομήσαμε, ανοίξαμε έναν νέο δρόμο για την επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και δηλώσαμε την ετοιμότητά μας για να παράσχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον», δήλωσε η διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού της Vodafone Ελλάδας, Φραγκίσκη Μελίσσα.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Γιατί τα πεδιόμετρα Promax Ranger αποτελούν «ελβετικό σουγιά» των μετρήσεων
Ποιος δεν θυμάται τον ατρόμητο Angus MacGyver, ο οποίος, με μεγάλη πείρα και δεξιότητες, κουβαλούσε πάντα μαζί του τον ελβετικό σουγιά του στρατού για να σώσει την κατάσταση σε αμέτρητα σενάρια. Μ...
Grandstream GSC3574/3575
Η Grandstream συνεχίζει να ενδυναμώνει τη σειρά των συστημάτων ελέγχου εγκαταστάσεων και θυροτηλεοράσεών της, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων GSC3574 σε λευκό χρώμα και GSC3575 σε μαύρο. Η Par...
Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές
«Αξιοποίηση της λήψης 4G/5G data σε δύσκολες περιοχές». Το webinar επικεντρώθηκε στην περιγραφή της τεχνολογίας με την οποία μπορούμε να έχουμε internet σε απομακρυσμένα σημεία, όπου δεν έχουμε αξ...
Amiko NXH-CO1 & NXH-C02
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή των combiners NXH-CO1 και NXH-CO2 της Amiko. Πρόκειται για μίκτες διανομής δορυφορικού και επίγειου ψηφιακού σήματος, οι οποίοι λειτουργούν σε εύρος ζώ...
Οι επίσημοι εισαγωγείς – διανομείς της Ikusi σε Ελλάδα και Κύπρο
Η IDComs - Ikusi Hellas εκφράζοντας την πολιτική της Ikusi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, έχει εδώ και δεκαετίες δημιουργήσει στην κάθε περιοχή τις κατάλληλες δομές που της επιτρέπουν ...
Teletek UP01-SA & GUP04-SA
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει νέα παραλαβή πριζών διανομής σήματος της Teletek. Πρόκειται για την UP01-SA (τερματική) και την GUP04-SA (διελεύσεως), οι οποίες είναι εξοπλισμένες με 3 εξόδους TV-...
Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...