Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 197
TM 672
SECREP 159
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

5 Οκτωβρίου 2017 11:56

Vodafone: η νέα στρατηγική τοποθέτηση της εταιρίας

Γράφει: N.D
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fc6fab9d4083964dcc84c4954534791fa XL

Η Vodafone ανακοίνωσε σήμερα μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη νέα της εταιρική ταυτότητα, υπογραφή και στρατηγική τοποθέτηση, η οποία πλαισιώνει τη νέα εταιρική της παρουσία σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή ενός από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα παγκοσμίως, μετά από την καθιέρωση του κεντρικού μηνύματος «Power to you» το 2009.

 

Η Vodafone ανακοίνωσε σήμερα μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη νέα της εταιρική ταυτότητα, υπογραφή και στρατηγική τοποθέτηση, η οποία πλαισιώνει τη νέα εταιρική της παρουσία σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή ενός από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα παγκοσμίως, μετά από την καθιέρωση του κεντρικού μηνύματος «Power to you» το 2009.

Η στρατηγική, που θα εφαρμοστεί και στις 36 χώρες [1] στις οποίες έχει παρουσία η επωνυμία της Vodafone, αναδεικνύει την πεποίθηση της εταιρίας ότι, μέσα στα επόμενα χρόνια, οι νέες τεχνολογίες και οι ψηφιακές υπηρεσίες θα διαδραματίσουν θετικό ρόλο, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής των ανθρώπων στον κόσμο.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Vodafone εστιάζει στην αισιοδοξία για το μέλλον, η οποία εκφράζεται μέσα από το κεντρικό μήνυμα The future is exciting. Ready? Στην Ελλάδα το κεντρικό μήνυμα είναι: Το μέλλον συναρπάζει. Ready?

Σε επίπεδο εταιρικής παρουσίας, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο εμβληματικό «speech mark» της Vodafone, υιοθετώντας τη μεγαλύτερη αλλαγή που έχει γίνει, από τη δημιουργία του «speech mark» logo το 1998, σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα της Vodafone. Το «speech mark» θα εμφανίζεται στο εξής ως το βασικό επικοινωνιακό σύμβολο και θα κυριαρχεί σε όλες τις ενέργειες σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται επίσης με ένα νέο 2D σχεδιασμό αντί του προηγούμενου 3D περιγράμματος.

Η νέα εταιρική στρατηγική της Vodafone διαμορφώθηκε στη βάση εκτεταμένης έρευνας και δοκιμής concepts, καθώς αξιολογήθηκαν ευρήματα ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με τη συμμετοχή περισσότερων από 30.000 ανθρώπων, σε 17 χώρες.

Το βασικό τηλεοπτικό διαφημιστικό μήνυμα, μία ταινία 60 δευτερολέπτων, εστιάζει στο πώς η ανθρώπινη αλληλεπίδραση παραμένει σταθερή, ενώ οι τεχνολογίες εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, είναι παραγωγή της Ridley Scott Associates.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης, δήλωσε σχετικά: «Αποστολή μας στην Vodafone είναι, με τις τεχνολογίες και τις υπηρεσίες μας, να υποστηρίζουμε τους πελάτες και τις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε, προάγοντας μια καλύτερη ζωή σήμερα και στο μέλλον. Είμαστε αισιόδοξοι για τη θετική επίδραση της επιστήμης και της τεχνολογίας στη διαμόρφωση ενός συναρπαστικού μέλλοντος για όλους μας. Είμαστε έτοιμοι να σταθούμε δίπλα στους πελάτες μας σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι, με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για την ψηφιακή οικονομία, με στρατηγικές επενδύσεις στης ψηφιακές υποδομές της Ελλάδας, αλλά και με την ισχυρή μας δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη».

Λόγοι αισιοδοξίας για το μέλλον

Η Vodafone πραγματοποίησε έρευνα σε περίπου 13.000 άτομα από 14 χώρες[2] ώστε να καταγράψει τον βαθμό αισιοδοξίας στην κοινή γνώμη για τις προοπτικές που διαμορφώνονται στο μέλλον. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την YouGov, ανέδειξε τα εξής:

· η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, ανεξαρτήτως ηλικίας, θεωρεί ότι η τεχνολογική καινοτομία θα έχει την πιο σημαντική θετική επίδραση στο μέλλον, κατά τα επόμενα 20 χρόνια

· οι νέοι 18-24 ετών, σε ποσοστό 62%, θεωρούν ότι το βιοτικό επίπεδο θα είναι καλύτερο σε 20 χρόνια, σε σύγκριση με σήμερα

· η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, ανεξαρτήτως ηλικίας, θεωρεί ότι το δικό τους βιοτικό επίπεδο, καθώς και το επίπεδο διαβίωσης των παιδιών τους, θα βελτιωθεί σε 20 χρόνια από τώρα

Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, το 46% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ποιότητα ζωής στη χώρα θα έχει βελτιωθεί σε 20 χρόνια σε σχέση με σήμερα. Επίσης σημειώνεται ότι, όταν ερωτήθηκαν για τους τομείς που θα έχουν θετικό αντίκτυπο στη διαμόρφωση του μέλλοντος της Ελλάδας στα επόμενα 20 χρόνια, οι συμμετέχοντες ανέφεραν την επιχειρηματικότητα (δηλαδή τις επιτυχημένες ιδέες που αναπτύσσουν επιχειρηματίες), την τεχνολογική καινοτομία, καθώς και τις εξελίξεις στην ιατρική επιστήμη, ως τους τρεις σημαντικότερους από αυτούς.

Η Vodafone ανέθεσε επίσης στη εταιρία συμβούλων Futerra (https://www.wearefuterra.com/) να εντοπίσει 10 από τις πιο σημαντικές νέες τάσεις, που έχουν τη δυναμική να αλλάξουν ριζικά την καθημερινή μας ζωή, στο σπίτι ή στην εργασία. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, που αναδείχθηκαν από κορυφαίους οραματιστές του μέλλοντος από πέντε χώρες, είναι οι εξής:

· 3D και 4D εκτυπωμένα εξαρτήματα για την κατασκευή κατοικιών που εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, καθώς οι στεγαστικές απαιτήσεις των οικογενειών αλλάζουν.

· πενταπλάσια αύξηση της παγκόσμιας δυναμικής για την παραγωγή ενέργειας, καθώς ενισχύονται καθαρές μορφές ενέργειας, με φωτοβολταϊκά συστήματα να επεκτείνονται σε παράθυρα, επιφάνειες τοίχων, ακόμη και σε αυτοκινητοδρόμους.

· εξατομικευμένες ιατρικές επεμβάσεις όπως η 3D βιο-εκτύπωση οργάνων και μελών

· νέα συστήματα μαζικής μεταφοράς που συνδέουν πόλεις με τρένα που αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 960 χλμ/ώρα.

· μεγάλης κλίμακας έργα για τη συλλογή νερού, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής βροχοπτώσεων, της αναπλήρωσης υπογείων υδάτων και της βελτιωμένης αφαλάτωσης, που βελτιώνουν τις ζωές 1,2 δισ. ανθρώπων σε περιοχές με έλλειψη νερού, και

· τριπλασιασμός της χρήσης συνδεδεμένων αισθητήρων στη γεωργία με αποτέλεσμα αυξημένες αποδόσεις καλλιεργειών, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη νέων πηγών πρωτεϊνών που αντικαθιστούν όλο και περισσότερο το κρέας.

jk80mc

Σχετικά με τον Όμιλο Vodafone

Ο Όμιλος Vodafone αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και παρέχει μία σειρά υπηρεσιών φωνής, μηνυμάτων, δεδομένων και σταθερής επικοινωνίας. Ο Όμιλος Vodafone δραστηριοποιείται στην αγορά των κινητών τηλεπικοινωνιών σε 26 χώρες, συνεργάζεται με δίκτυα κινητής τηλεφωνίας σε άλλες 49, και παρέχει υπηρεσίες ευρυζωνικής σταθερής επικοινωνίας σε 19 αγορές. Στις 30 Ιουνίου 2017, ο Όμιλος Vodafone διέθετε 523,5 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας και 18,5 εκατομμύρια πελάτες σταθερής τηλεφωνίας, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς της Ινδίας και του συνόλου των κοινοπραξιών και των συνεργαζόμενων με την Vodafone εταιριών. Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση www.vodafone.com

Σχετικά με την Vodafone Ελλάδας

Η Vodafone, θυγατρική του Vodafone Group, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών επικοινωνίας, όπως κινητή, σταθερή, Internet και τηλεόραση, που απευθύνονται σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Με επενδύσεις που ξεπερνούν το 1,5 δισ. Ευρώ από το 2008 και ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 500 εκατ. Ευρώ μέχρι το 2020, που περιλαμβάνει την πρώτη μεγάλης κλίμακας υλοποίηση δικτύου οπτικών ινών έως το σπίτι (FTTH) στη χώρα, η Vodafone Ελλάδας οδηγεί την αγορά μπροστά με καινοτόμα προϊόντα και ψηφιακές υποδομές που αντέχουν στο μέλλον. Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση www.vodafone.gr

Το Brand της Vodafone

• Μια από τις πιο σημαντικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με αποδιδόμενη αξία 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (Brand Finance, 2017 – http://brandfinance.com/images/upload/global_500_2017_locked_website.pdf).

• Το αρχικό λογότυπο της Vodafone δημιουργήθηκε το 1985.

• Η εικόνα του «Πήγασου» προστέθηκε στο λογότυπο το 1993.

• Το λογότυπο της Vodafone δημιουργήθηκε το 1998.

• Στο λογότυπο ενσωματώθηκε μια κάρτα SIM από το 2001.

• To λογότυπο αποδόθηκε πρώτη φορά σε 3D περίγραμμα το 2005.

• Το «Power to you» έγινε κεντρικό μήνυμα της Vodafone το 2009.

• Η Vodafone συνεργάστηκε με τις εταιρείες του Ομίλου WPP, MEC, Santo, Brand Union και Kantar για να αναπτύξει τη στρατηγική της νέας της εταιρικής ταυτότητας.

343j5gz


[1] Οι χώρες όπου δραστηριοποιείται η Vodafone είναι οι εξής: Αλβανία, Αίγυπτος, Αυστραλία, Γερμανία, Γκάνα, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Κατάρ, Κένυα, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, Λεσόθο, Μάλτα, Μοζαμβίκη, Νέα Ζηλανδία, Νότια Αφρική, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Τανζανία, Τουρκία και Τσεχία.

Οι παρακάτω συνεργαζόμενες εταιρίες λειτουργούν επίσης χρησιμοποιώντας την εμπορική επωνυμία της Vodafone: Βραζιλία, Γαλλική Πολυνησία, Ζάμπια, Ισλανδία, Καμερούν, Κύπρος, Νήσοι της Μάγχης, Ουγκάντα, Ουκρανία, Παπούα Νέα Γουινέα και Φίτζι.

[2] Η έρευνα της YouGov διεξήχθη διαδικτυακά μεταξύ 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2017. Συμμετείχαν σ’ αυτή συνολικά 12.766 άτομα ηλικίας 18-55 + από την Αυστραλία, τη Γερμανία, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ινδία, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Νότια Αφρική, την Ουγγαρία, την Τουρκία και την Τσεχία.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Infomir MAG555
Πρόκειται για μια ευέλικτη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε τηλεόραση σε κόμβο ψυχαγωγίας. Με υποστήριξη για 4K HDR στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο και ήχο Dolby Digital 8 καναλιών, προσφέρει ένα απα…
TP-Link Omada EAP650-Desktop
Η TP-Link παρουσιάζει το νέο EAP650-Desktop, ένα επιτραπέζιο Access Point για συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας με ευέλικτη ανάπτυξη. Προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες Wi-Fi 6 και είναι ιδανικό γ…
Audien BT-525TB & BT-525TW
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή των νέων ηχείων BT-525TB (μαύρου χρώματος) και BT-525TW (λευκού χρώματος) της Audien. Πρόκειται για αδιάβροχα πλαστικά ηχεία 2 δρόμων ισχύος 50W m…
Ekselans ODU LTE 4G router
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολυάριθμα μικρά ξενοδοχεία, αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια για τις περιόδους των διακοπών και όχι μόνο. Μία ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία που πρέπει να παρέχει κάθε μικρό ξενοδο…
Ruijie-Reyee AI Heatmap
Για την υλοποίηση μίας εξαιρετικής δικτυακής υποδομής σε εταιρικό περιβάλλον, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά, όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες συνοδεύονται από μεγάλο κόστο…
Τηλεχειριστήρια αντικατάστασης από την STAM Electronics
Για όσους χρειάζονται να αντικαταστήσουν το παλιό τους τηλεχειριστήριο, η εταιρεία STAM Electronics έχει τη λύση! Διαθέτει τεράστια γκάμα τηλεχειριστηρίων HUAYU, τα οποία είναι συμβατά με τα περισσό…
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένοι ενισχυτές κεραίας
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, οι οπ…
TP-Link Omada EAP723
Το EAP723 είναι ένα επαγγελματικό, BE3600 Access Point οροφής της TP-Link, με θύρα Ethernet 2,5 Gigabit και compact σχεδιασμό, το οποίο προσφέρει αξιοσημείωτη απόδοση πολλαπλών Gigabit για μεγαλύτερ…
Audien SM-5115A6
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου ηχείου Audien SM-5115A6. Πρόκειται για ένα φορητό ενεργό ηχείο ισχύος 360W RMS, με woofer 15”, tweeter 44 χιλ., δύο ασύρματα μικρόφωνα χε…
Ο νέος τιμοκατάλογος της Promax για το 2025
Είναι πλέον διαθέσιμος ο νέος τιμοκατάλογος για τα προϊόντα της Promax, π.χ. τα κορυφαία πεδιόμετρα της σειράς Ranger Neo και HD Ranger, της ναυαρχίδας ATLaS NG και φυσικά, όλων των άλλων οργάνων μέ…
Grandstream GWN7820
Η σειρά GWN7820 από την Grandstream εισάγει μια νέα εποχή για τα επιχειρηματικά δίκτυα. Αποτελεί Layer 3 managed network switches, περιλαμβάνοντας μοντέλα με PoE, που επιτρέπουν σε μεσαίες και μεγάλ…
ANGA Master
Η εταιρεία STAM Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της σειράς ενισχυτών Master της ANGA, που μπορούν να καλύψουν διάφορες ανάγκες διανομής επίγειου τηλεοπτικού σήματος. Όλοι οι ενισχυτές έχουν ενσ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Φεβρουαρίου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το…
Managed vs Unmanaged Switch
Οι μεταγωγείς δικτύου, που είναι γνωστοί διεθνώς ως Network ή Ethernet Switch, αποτελούν σημαντικά στοιχεία της υποδομής δικτύου επειδή συνδέουν συσκευές (στις οποίες μπορεί να περιλαμβάνονται και τ…