Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 187
TM 507
SECURITY REPORT 149
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

28 Ιουνίου 2017 15:41

Θα βρεθεί αμοιβαία επωφελής σχέση συνεργασίας για Superleague και Nova;

Γράφει: N.D
5c09feb78747114a036f8edb8cb045bc XL 8feb320e

“It takes two to tango”. Σε ελεύθερη μετάφραση “χρειάζονται δύο για να χορέψουν τανγκό”. Κάτι που αντανακλά στην κοινή προσπάθεια της Superleague και της Nova να συνεχίσουν να πορεύονται μαζί στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ακόμα και οι οργανωμένοι οπαδικοί στρατοί έχουν πάψει να χαίρονται όπως παλιά τις επιτυχίες των ομάδων τους, όταν αυτές δεν προκύπτουν από τον ορθό ανταγωνισμό.

“It takes two to tango”. Σε ελεύθερη μετάφραση “χρειάζονται δύο για να χορέψουν τανγκό”. Κάτι που αντανακλά στην κοινή προσπάθεια της Superleague και της Nova να συνεχίσουν να πορεύονται μαζί στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Μακάρι βεβαίως το ποδόσφαιρό μας να κινείτο τόσο αρμονικά όσο ο περίφημος χορός από την Αργεντινή και οι… χορευτές να κέρδιζαν τον θαυμασμό, αποσπώντας το χειροκρότημα του κόσμου.
Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει
τα τελευταία χρόνια στο βαθμό που πρέπει να γίνεται στο ποδόσφαιρο. Ακόμα και οι οργανωμένοι οπαδικοί στρατοί έχουν πάψει να χαίρονται όπως παλιά τις επιτυχίες των ομάδων τους, όταν αυτές δεν προκύπτουν από τον ορθό ανταγωνισμό.
Γιατί; Μα γιατί κατάντησε να γίνεται όλο και πιο συχνά και να κουράζει. Επίσης χάνει εντελώς το νόημά της μια νίκη, μια επιτυχία απέναντι σε οποιονδήποτε αντίπαλο δεν έχει στην εξέδρα την υποστήριξη των δικών του οπαδών. Αλλά ουδείς κάνει κάτι για να επιδιώξει και πάλι τη κοινή συνεύρεσή τους.
Στον τελικό του κυπέλλου στο Βόλο χάθηκε και η τελευταία ευκαιρία για να αποκατασταθεί η όποια ισορροπία στην εξέδρα.
Οι ομάδες (ΠΑΕ) βλέπουν τα γήπεδά τους να αδειάζουν σεζόν με τη σεζόν (μείωση εισιτηρίων κατά 48% την περίοδο 2009-2016 σύμφωνα με την έρευνα των Deloite & PwC) και δεν κάνουν τίποτα γι αυτό!
Οι δύο τελευταίες σεζόν ολοκληρώθηκαν χωρίς το πρωτάθλημα να έχει κεντρικό χορηγό, με τη μείωση των εσόδων να έχει αγγίξει το 84% για την εξαετία 2010-2016 (πάντα σύμφωνα με την έρευνα Deloite & PwC).
Η ανταγωνιστικότητα του πρωταθλήματος βρίσκεται στην 14η θέση της ΟΥΕΦΑ (κατάταξη περιόδου 2015-2016).
Ο συνεταιρισμός κάθε φορά που τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά προχωρά σε έρευνες, αλλά τα αποτελέσματά τους μένουν στα συρτάρια γιατί οι δύσκολες αποφάσεις έχουν κόστος για τα μέλη του.
Οι Deloite & PwC ανέδειξαν την εμπορική απαξίωση του προϊόντος της Λίγκας. Τι συνέβη; Η Λίγκα απέρριψε την προ 18 μηνών πρόταση της Nova για μείωση του αριθμού των ομάδων (αρχικά σε 14 και μετά σε 12) και απλά προχώρησε σε μια απόφαση (πλειοψηφίας) για μείωση σε 14 από την περίοδο 2017-2018.
Στο μεταξύ η αιμοραγία των συνδρομητών από το κακής ποιότητας πρωτάθλημα ήταν η μεγαλύτερη από καταβολής της συνεργασίας των δύο πλευρών. Σαφώς και ο φόρος που επιβλήβηθηκε στη συνδρομητική τηλεόραση έπαιξε ένα ρόλο, αλλά όχι τον σημαντικότερο.

Οι καλοί ξένοι ποδοσφαιριστές (βλέπε το πρόσφατο παράδειγμα του Μπεργκ) εγκαταλείπουν την Ελλάδα και ακόμα και ο πρωταθλητής Ολυμπιακός, που διαθέτει (λιγότερο από άλλες φορές είναι η αλήθεια) το δέλεαρ του Champions League δυσκολεύεται να τους πείσει να έρθουν στη χώρα μας.
Οι 16 συνέταιροι δυσκολεύονται ακόμα και στο μίνιμουμ της συνεννόησης. Κατά την περασμένη σεζόν ξεπέρασαν κάθε ρεκόρ αντεγκλήσεων, ανακοινώσεων, ποσταρισμάτων στα social media και… ξεκατινιάσματος μεταξύ τους.
Ούτε καν η… μνημονιακή επιτροπία της ΦΙΦΑ στην ΕΠΟ τους συγκίνησε.
Ολόκληρο το οικοδόμημα του προϊόντος που προσφέρουν στηρίζεται για το 90% των ΠΑΕ στο τηλεοπτικό συμβόλαιο με τη Nova αντί για το 50% το πολύ, όπως συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Οι ίδιοι γνωρίζουν, καλύτερα από τον καθένα, ότι χωρίς το τηλεοπτικό συμβόλαιο των 45 εκ το χρόνο (μαζί με τον ΦΠΑ) δύσκολα το ποδόσφαιρο θα παραμείνει επαγγελματικό.
Επίσης γνωρίζουν (επιχειρηματίες γαρ) την εικόνα της αγοράς που είναι άθλια. Στις περιπτώσεις μονοπωλιακών καταστάσεων δε η αγορά κλείνει μάτια και αυτιά και πατάει… κεφάλια.
Μόνο οι συνεργασίες έχουν πάντα δούναι και λαβείν. Με τον ένα χορευτή του τανγκό να… ξενυχιάζεται μονίμως, δουλειά δεν γίνεται!

www.novasports.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Ekselans EK CAST

    Ekselans EK CAST

    Το EK CAST βελτιώνει την εμπειρία πολυμέσων των φιλοξενούμενων στα δωμάτια του ξενοδοχείου (ή/και νοσοκομείου, γηροκομείου κ.λπ.), επιτρέποντάς τους να απολαμβάνουν τόσο το δικό τους περιεχόμενο π...
  • Huayu 0143

    Huayu 0143

    Αν χάλασε το τηλεχειριστήριο του αποκωδικοποιητή σας MAG, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, καθώς η KAL Electronics έχει τη λύση! Διαθέτει το Huayu 0143, που είναι ένα οικονομικό τηλεχειριστήριο αντικ...
  • Tesla XT850

    Tesla XT850

    Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του νέου Tesla MediaBox XT850. Πρόκειται για ένα Android TV Box που είναι ταυτόχρονα και DVB-T2 HEVC (H.265) δέκτης, συμβατός με το νέο πρότυπο επίγεια...
  • D-Link DMS-106XT

    D-Link DMS-106XT

    Απολαύστε αξιόπιστο ενσύρματο Ethernet 10 Gigabit, με πέντε θύρες 2.5 Gigabit, λειτουργία Turbo για ιεράρχηση QoS βάσει θυρών, καθώς και πολύχρωμο φωτισμό LED, που σας επιτρέπουν να εξαλείψετε τα ...
  • Digitalbox 8200 HD FTA

    Digitalbox 8200 HD FTA

    Ένας νέος δέκτης κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά από την Ψηφιακή Τεχνολογία Α.Ε.Β.Ε. Πρόκειται για τον Digitalbox 8200 HD FTA, έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με DVB-S2 tuner που έχει σχεδιαστεί γ...
  • Η Panel TV μαγνήτισε τους επαγγελματίες στην Athens Electronix 2024

    Η Panel TV μαγνήτισε τους επαγγελματίες στην Athens Electronix 2024

    Νέο παράθυρο στην πληροφόρηση των επαγγελματιών ψηφιακών λύσεων άνοιξε η Panel TV με τη συμμετοχή της και την παρουσίαση νέων καινοτόμων ψηφιακών τεχνολογιών στη μεγαλύτερη κλαδική έκθεση συστημάτ...
  • Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U30

    Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U30

    Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι ενισχυτές με ακροδέκτες χωρίς θωράκιση, ...
  • Αποκλειστική αντιπροσώπευση της Ekselans από την IDComs

    Αποκλειστική αντιπροσώπευση της Ekselans από την IDComs

    Οριστικοποιήθηκε η συμφωνία της IDComs για την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Ekselans στην Ελλάδα. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της IDComs, ο σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να εμπλουτίσει τη γ...
  • Octagon Spirit PRO

    Octagon Spirit PRO

    Έφτασε στην Tronix ο νέος Octagon Spirit PRO, ένας IP δέκτης που συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία με την κορυφαία σχεδίαση και προσφέρει τις πιο πρόσφατες δυνατότητες για μια απαράμιλλη εμπειρία...
  • Η AVM στην MWC 2024

    Η AVM στην MWC 2024

    Στη φετινή MWC στη Βαρκελώνη, η AVM παρουσίασε πρωτοποριακές καινοτομίες και νέα προϊόντα FRITZ! για ισχυρές συνδέσεις. Το FRITZ!Box 5690 Pro για οπτικές ίνες υποστηρίζει επιπλέον σύνδεση DSL κ...
  • TP-Link SG6428X & SG6654X

    TP-Link SG6428X & SG6654X

    Τα SG6428X και SG6654X είναι δύο υψηλής απόδοσης επαγγελματικά switches επιπέδου L3 της TP-Link, τα οποία διαθέτουν πλεονάζουσες μονάδες τροφοδοσίας και προσφέρουν γρήγορες ενσύρματες ταχύτητες 10...
  • devolo Magic 2 WiFi next

    devolo Magic 2 WiFi next

    Το Magic 2 WiFi next της Devolo «ανεβάζει» το Internet στο σπίτι σας σε νέα επίπεδα. Χάρη στην εξαιρετική τεχνολογία Powerline, η πλήρης απόδοση της σύνδεσής σας στο Internet μεταφέρεται με ταχύτη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό ...
  • Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι πάντα περιζήτητοι! Εκτός από τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και υψηλής ταχύτητας internet που παρέχουν, έχουν εμπλουτίσει το πορτφόλιό τους και με πλατφόρμες συνδρομητ...
  • Kathrein UFOpro

    Kathrein UFOpro

    Το UFOpro αποτελεί την πρόσφατη πλατφόρμα Headend της γερμανικής Kathrein, που προσφέρει ηγετική σχέση απόδοσης - τιμής στην αγορά! Είναι κατασκευασμένο για εφαρμογές τηλεόρασης επόμενης γενιάς σε...
  • Sat & Zap, Μάιος 2024

    Sat & Zap, Μάιος 2024

    Ελάχιστο το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον στη γεωστατική τροχιά όπου το streaming έχει υπερκεράσει τους δορυφόρους. Αντίθετα, σε Ασία και Αφρική κάθε μήνα εμφανίζονται νέα ελεύθερα κανάλια. Al Shams...