Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η συνδρομητική τηλεόραση θα συνεχίζει να κυριαρχεί στην αγορά έως το 2022
Οι πάροχοι συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να συνεχίσουν να καταλαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος των καταναλωτικών δαπανών στην αρχή της επόμενης δεκαετίας, παρά την άνοδο των υπηρεσιών βίντεο ΟΤΤ (Over The Top), σύμφωνα με νέα πρόβλεψη της Strategy Analytics. Η εταιρία λέει ότι παρόμοιες…
Οι πάροχοι συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να συνεχίσουν να καταλαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος των καταναλωτικών δαπανών στην αρχή της επόμενης δεκαετίας, παρά την άνοδο των υπηρεσιών βίντεο ΟΤΤ (Over The Top), σύμφωνα με νέα πρόβλεψη της Strategy Analytics.
Η εταιρία λέει ότι παρόμοιες υπηρεσίες, όπως η AT&T DirecTV, η Comcast και η Dish, θα εξακολουθήσουν να αντλούν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από βίντεο και τηλεοπτικές εκπομπές έως το 2022, καταλαμβάνοντας πάνω από το 80% της συνολικής συνδρομητικής αγοράς βίντεο εκείνη την περίοδο.
Πάροχοι υπηρεσιών OTT, όπως η Netflix και η Amazon Prime, κατόρθωσαν να πάρουν το 8% της αγοράς το 2016, αλλά η ανάπτυξη δεν συμβαίνει τόσο γρήγορα όσο πιστεύουν κάποιοι. Μέχρι το 2022 οι αναδυόμενες υπηρεσίες, όπως αυτές, θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 18% της αγοράς και θα παραμείνουν κάτω από το όριο του 20% τα επόμενα χρόνια, υπολογίζει η εταιρεία.
“Προσοχή στους τίτλους που υποδηλώνουν ότι η Netflix είναι τώρα μεγαλύτερη από τη βιομηχανία της καλωδιακής τηλεόρασης”, γράφει ο αναλυτής της Strategy Analytics, David Mercer σε μια ανάρτηση του στο blog. “Οι παίκτες του OTT είχαν αξιοσημείωτο αντίκτυπο στο βίντεο και θα συνεχίσουν να ανακατεύουν την τράπουλα, αλλά υπάρχει πολύς δρόμος για να είναι δυνατή η ανακήρυξη των νικητών. Οι πάροχοι βίντεο θα βελτιώσουν τις πιθανότητες επιτυχίας σε αυτό το περίπλοκο νέο περιβάλλον εάν επικεντρωθούν στον εντοπισμό των καταναλωτικών αναγκών και των επιθυμητών εμπειριών, αξιολογώντας τα υπάρχοντα προϊόντα και τις προσφορές υπηρεσιών τους και παρακολουθώντας τις επιδόσεις τους στην αγορά.
Η εταιρεία υποδεικνύει ότι τα έσοδα από συνδρομές βίντεο και τηλεοπτικών εκπομπών από τις Η.Π.Α. θα κορυφωθούν το 2019 στα 130,3 δισ. δολάρια, ενώ θα μειωθούν στα 125,7 δισ. δολάρια μέχρι το 2022.