Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι μισοί Ολλανδοί χρήστες internet παρακολουθούν πληρωμένο βίντεο online
Οι μισοί από τους ολλανδούς χρήστες του διαδικτύου άνω των 18 ετών παρακολουθούν περιεχόμενο βίντεο στο διαδίκτυο, είτε μέσω συνδρομών είτε μέσω a la carte αγορών. Οι νέοι ηλικίας 18-34 το κάνουν αυτό περισσότερο, κατά μέσο όρο τρεις ώρες και 40 λεπτά την ημέρα, που είναι τρεις ώρες περισσότερο από τις ηλικίες άνω των 55 ετών, σύμφωνα με έρευνα…
Οι μισοί από τους ολλανδούς χρήστες του διαδικτύου άνω των 18 ετών παρακολουθούν περιεχόμενο βίντεο στο διαδίκτυο, είτε μέσω συνδρομών είτε μέσω a la carte αγορών. Οι νέοι ηλικίας 18-34 το κάνουν αυτό περισσότερο, κατά μέσο όρο τρεις ώρες και 40 λεπτά την ημέρα, που είναι τρεις ώρες περισσότερο από τις ηλικίες άνω των 55 ετών, σύμφωνα με έρευνα της GfK ViewScape.
Η ηλικιακή ομάδα 18-34 δαπανά περίπου το ήμισυ του συνολικού χρόνου προβολής του βίντεο στις συνδρομές. Το περιεχόμενο που βλέπει εξαρτάται κυρίως από τις συστάσεις από τους φίλους και την οικογένεια, τις προσφορές και τα trailer. Η ομάδα των 55 και άνω βλέπει κυρίως περιεχόμενο από τηλεοπτικά κανάλια που παρακολουθεί ήδη τακτικά ή από τον ηλεκτρονικό οδηγό προγραμμάτων.
Η αυξανόμενη χρήση βίντεο στο διαδίκτυο αυξάνει τη συνολική κατανάλωση βίντεο. Αντικαθιστά μόνο εν μέρει την προβολή της γραμμικής τηλεόρασης. Η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμούν ακόμα να βλέπουν τη γραμμική τηλεόραση, ακόμη και εκείνοι που έχουν συνδρομή VoD. Μόνο το 22% των καταναλωτών με υπηρεσία VoD προτιμούν αυτό έναντι άλλων μορφών προβολής.
Η επιτυχία της Netflix άνοιξε την αγορά για άλλους τύπους υπηρεσιών. Συνολικά, το 69 τοις εκατό των Ολλανδών καταναλωτών έχει τουλάχιστον μία πληρωμένη συνδρομή VoD, το 14 τοις εκατό έχει τουλάχιστον δύο και 17 τοις εκατό τρεις ή περισσότερες. Σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) με πληρωμένη συνδρομή VoD έχουν μειώσει την συνδρομή τους σε γραμμικές τηλεοπτικές πλατφόρμες, σε σύγκριση με μόλις το 15% αυτών που δεν διαθέτουν SVoD.
https://www.telecompaper.com/news/half-dutch-internet-users-watch-paid-online-video–1199945