Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η Netflix και η Amazon αυξάνουν τις επενδύσεις τους σε προγράμματα
Οι onlne πλατφόρμες βίντεο Netflix και Amazon αύξησαν τις επενδύσεις τους σε προγράμματα, ξοδεύοντας 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, περισσότερα από τα CBS, HBO, Turner, και από τις περισσότερες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Νότιας Κορέας και της Αυστραλίας. Από το 2013 έως το 2015 η Netflix και η Amazon υπερδιπλασίασαν τις ετήσιες δαπάνες τους…
Οι onlne πλατφόρμες βίντεο Netflix και Amazon αύξησαν τις επενδύσεις τους σε προγράμματα, ξοδεύοντας 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, περισσότερα από τα CBS, HBO, Turner, και από τις περισσότερες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Νότιας Κορέας και της Αυστραλίας.
Από το 2013 έως το 2015 η Netflix και η Amazon υπερδιπλασίασαν τις ετήσιες δαπάνες τους για προγράμματα. Το 2013 η Amazon δαπάνησε 1,22 δισεκατομμύρια δολάρια, που έφτασαν στα 2,67 δισεκατομμύρια το 2015. Την ίδια περίοδο οι δαπάνες της Netflix για προγράμματα αυξήθηκαν από τα 2,38 δισεκατομμύρια δολάρια στα 4,91.
Τα ευρήματα προέρχονται από την έρευνα World TV Production Report 2016, μία έρευνα της IHS Markit, που εξετάζει το κατά πόσο οι τηλεοπτικοί παραγωγοί προσαρμόζονται στην εποχή της internet TV.
“Τα επίπεδα επενδύσεων που βλέπουμε από τη Netflix και την Amazon, ξεπερνιούνται μόνο από την Disney (11,84 δισεκατομμύρια δολάρια) και το NBC (10,27 δισεκατομμύρια δολάρια)”, λέει ο Tim Westcott, βασικός αναλυτής της IHS Technology.
Αύξηση στις επενδύσεις για την παραγωγή πρωτότυπων προγραμμάτων και εξαγορών κάνουν επίσης και άλλες online πλατφόρμες, όπως η Hulu στις ΗΠΑ και οι Youku Tudοu, IQifyi, Tencent στην Κίνα.
Οι δαπάνες για την παγκόσμια τηλεοπτική παραγωγή έφτασαν στα 129,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015, σε σχέση με τα 128,7 δισεκατομμύρια ένα χρόνο πριν. Ετήσια αύξηση δαπανών καταγράφηκε στις 29 από τις 40 χώρες που καλύπτει η έρευνα.
Μετά τις ΗΠΑ, που αντιπροσωπεύουν το 33% των παγκόσμιων δαπανών ή 43 δισεκατομμύρια δολάρια, η περιοχή της Δυτικής Ευρώπης είναι η σημαντικότερη, με επενδύσεις που έφτασαν στα 38,6 δισεκατομμύρια δολάρια, ή λίγο κάτω από το ένα τρίτο του συνόλου. Στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού η μεγαλύτερη αγορά είναι η ιαπωνική, με 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Ακολουθεί η Κίνα με 8,4 δισεκατομμύρια και η Νότια Κορέα με επενδύσεις που έφτασαν στα 2,6 δισεκατομμύρια. Αμέσως μετά έρχεται η Αυστραλία και η Ινδία, με 2,4 δισεκατομμύρια κάθε μία από τις δύο. Στη Λατινική Αμερική προηγείται το Μεξικό με 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, και η Βραζιλία με 1,4. Ο Καναδάς επένδυσσε 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, ενώ η Ρωσία και η Τουρκία από 900 περίπου εκατομμύρια η κάθε μία.
http://www.broadbandtvnews.com/2016/10/17/netflix-amazon-outspend-cbs-hbo-turner-tv-programming/