Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το Eurosport ενώνει τις δυνάμεις του με την Speedo για να κάνει την Ευρώπη “Speedo Fit”!
Το Eurosport και η Speedo, η διεθνής εταιρεία ειδών ένδυσης και αξεσουάρ κολύμβησης, προχωρούν σε μία κανοτόμο συνεργασία με στόχο την αύξηση της συμμετοχής της κολύμβησης στο πρόγραμμα fitness της ευρωπαϊκής κοινότητας. Η Speedo θα αξιοποιήσει τη θέση του Eurosport ως το “Σπίτι της Ποδηλασίας”…
• Ανακοινώθηκε η πρώτη συμφωνία από τη δημιουργία του “One Discovery World”, την ομάδα διεθνών συνεργασιών του εμπορικού τμήματος της Discovery Communications, που προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες στον πελάτη.
• Η Speedo θα αξιοποιήσει την απαράμιλλη βάση φιλάθλων ποδηλασίας του Eurosport, ώστε να δημιουργήσει ένα νέο κοινό των φίλων του fitness και να τους ενθαρρύνει να χρησιμοποιήσουν την κολύμβηση ως βασικό στοιχείο του fitness.
Το Eurosport και η Speedo, η διεθνής εταιρεία ειδών ένδυσης και αξεσουάρ κολύμβησης, προχωρούν σε μία κανοτόμο συνεργασία με στόχο την αύξηση της συμμετοχής της κολύμβησης στο πρόγραμμα fitness της ευρωπαϊκής κοινότητας.
Η Speedo θα αξιοποιήσει τη θέση του Eurosport ως το “Σπίτι της Ποδηλασίας” προκειμένου να ωθήσει τους τηλεθεατές του Eurosport και τους χρήστες των ψηφιακών υπηρεσιών της πλατφόρμας του στην ενσωμάτωση της κολύμβησης στο προσωπικό τους πρόγραμμα φυσικής κατάστασης.
“Αυτή η συνεργασία με την Speedo αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση της ικανότητας του Eurosport να παραδώσει δημιουργικές και στρατηγικές λύσεις στους διαφημιστές και τους χορηγούς”, δήλωσε η Viviane Paxinos, αντιπρόεδρος του διαφημιστικού τμήματος και επικεφαλής του Discovery Networks International και της ομάδας εμπορικών διαφημίσεων του Eurosport στη Βόρεια Ευρώπη.
“Τα κορυφαία εμπορικά ονόματα στον κόσμο, όπως η Speedo, έχουν εξελιχθεί, πέραν των παραδοσιακών διαφημιστικών εκστρατειών κι αναζητούν νέες, καινοτόμες εμπειρίες με τις οποίες θα δημιουργήσουν νέες συζητήσεις με τους πελάτες τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε στη Speedo μία λύση, η οποία τροφοδοτεί το πάθος των φίλων του fitness σε όλες τις πλατφόρμες.”
Ο Jamie Cornforth, αντιπρόεδρος παραγωγής και μάρκετινγκ της Speedo International Ltd, πρόσθεσε: “Η ποιοτική κάλυψη της ποδηλασίας από το Eurosport είναι γνωστή σε εκατομμύρια τηλεθεατές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτούς τους ανθρώπους θέλουμε να προσεγγίσουμε στην προσπάθεια να κάνουμε την Ευρώπη, ‘Speedo Fit’. Το κοινό του Eurosport έχει στην καθημερινότητά του την καλή φυσική κατάσταση με την πλειοψηφία να συμμετέχει ενεργά, τουλάχιστον σε δύο αθλήματα, γεγονός που ταιριάζει απόλυτα στο δικό μας, target γκρουπ. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το Eurosport είναι ο ιδανικός συνεργάτης σε αυτή τη συναρπαστική καμπάνια.”
Η ευρωπαϊκή καμπάνια θα διαρκέσει από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο του 2016 και θα περιλαμβάνει ενημερωτικές ταμπέλες και χορηγίες “on-air” κατά τη διάρκεια του αγώνα Dauphiné Libéré για το διάστημα 5-12 Ιουνίου, αλλά και του Γύρου Γαλλίας (2-24 Ιουλίου). Και στους δύο αγώνες θα πάρει μέρος ο Αυστραλός επαγγελματίας ποδηλάτης, Richie Porte, ο οποίος τη φετινή σεζόν αγωνίζεται με τα χρώματα της BMC. Ο Richie έχει συνεργαστεί με τη Speedo σε μία σειρά προπονήσεων για ποδηλάτες, οι οποίοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν την πισίνα ώστε να βελτιώσουν τα επίπεδα φυσικής τους κατάστασης.
Η καμπάνια θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και αποκλειστικές συνεντεύξεις του Richie Porte αλλά κι ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων για την τηλεόραση. Όλα αυτά σε παραγωγή της βραβευμένης ομάδας του Eurosport και προγραμματισμένα να προβληθούν σε στρατηγικής σημασίας σημεία της τηλεοπτικής κάλυψης του Γύρου Γαλλίας, τον οποίο παρακολουθούν μέχρι και 54 εκατομμύρια διαφορετικοί τηλεθεατές σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Θα υπάρξει και ψηφιακή προσέγγιση με μπάνερ και pre-rolls στο Eurosport.com, τον δημοφιλέστερο αθλητικό ιστότοπο της Ευρώπης, με 14 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κατά μέσο όρο το μήνα, μέσα στο 2015. Παράλληλα, το Eurosport.com θα φιλοξενήσει συνεντεύξεις του Richie Porte, ενόψει του Γύρου Γαλλίας με τον Αυστραλό να αναλύει τις διαδρομές και να εξηγεί την ευεργετική χρήση της κολύμβησης στο πρόγραμμα βελτίωσης της φυσικής κατάστασης.
Η συμφωνία με την Speedo έρχεται ως συνέχεια της προ ενός μηνός ανακοίνωσης του “One Discovery World”, ένα νέο τμήμα διαφημίσεων διεθνών πωλήσεων που δημιουργήθηκε προκειμένου να προσελκύσει τα διάσημα εμπορικά ονόματα, ώστε να διαφημιστούν μέσω καινοτόμων και εξατομικευμένων λύσεων από το διεθνές δίκτυο του Discovery.