Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 192
611
SECURITY REPORT 152
satpraxis 2022
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

7 Νοεμβρίου 2024 10:59
25 Μαΐου 2016 13:09

Το Eurosport ενώνει τις δυνάμεις του με την Speedo για να κάνει την Ευρώπη “Speedo Fit”!

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F04%2Fec00df8c7a988c192b905a033c125b4a XL

Το Eurosport και η Speedo, η διεθνής εταιρεία ειδών ένδυσης και αξεσουάρ κολύμβησης, προχωρούν σε μία κανοτόμο συνεργασία με στόχο την αύξηση της συμμετοχής της κολύμβησης στο πρόγραμμα fitness της ευρωπαϊκής κοινότητας. Η Speedo θα αξιοποιήσει τη θέση του Eurosport ως το “Σπίτι της Ποδηλασίας”…

• Ανακοινώθηκε η πρώτη συμφωνία από τη δημιουργία του “One Discovery World”, την ομάδα διεθνών συνεργασιών του εμπορικού τμήματος της Discovery Communications, που προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες στον πελάτη.
• Η Speedo θα αξιοποιήσει την απαράμιλλη βάση φιλάθλων ποδηλασίας του Eurosport, ώστε να δημιουργήσει ένα νέο κοινό των φίλων του fitness και να τους ενθαρρύνει να χρησιμοποιήσουν την κολύμβηση ως βασικό στοιχείο του fitness.

Το Eurosport και η Speedo, η διεθνής εταιρεία ειδών ένδυσης και αξεσουάρ κολύμβησης, προχωρούν σε μία κανοτόμο συνεργασία με στόχο την αύξηση της συμμετοχής της κολύμβησης στο πρόγραμμα fitness της ευρωπαϊκής κοινότητας.

Η Speedo θα αξιοποιήσει τη θέση του Eurosport ως το “Σπίτι της Ποδηλασίας” προκειμένου να ωθήσει τους τηλεθεατές του Eurosport και τους χρήστες των ψηφιακών υπηρεσιών της πλατφόρμας του στην ενσωμάτωση της κολύμβησης στο προσωπικό τους πρόγραμμα φυσικής κατάστασης.

“Αυτή η συνεργασία με την Speedo αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση της ικανότητας του Eurosport να παραδώσει δημιουργικές και στρατηγικές λύσεις στους διαφημιστές και τους χορηγούς”, δήλωσε η Viviane Paxinos, αντιπρόεδρος του διαφημιστικού τμήματος και επικεφαλής του Discovery Networks International και της ομάδας εμπορικών διαφημίσεων του Eurosport στη Βόρεια Ευρώπη.

“Τα κορυφαία εμπορικά ονόματα στον κόσμο, όπως η Speedo, έχουν εξελιχθεί, πέραν των παραδοσιακών διαφημιστικών εκστρατειών κι αναζητούν νέες, καινοτόμες εμπειρίες με τις οποίες θα δημιουργήσουν νέες συζητήσεις με τους πελάτες τους. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε στη Speedo μία λύση, η οποία τροφοδοτεί το πάθος των φίλων του fitness σε όλες τις πλατφόρμες.”

Ο Jamie Cornforth, αντιπρόεδρος παραγωγής και μάρκετινγκ της Speedo International Ltd, πρόσθεσε: “Η ποιοτική κάλυψη της ποδηλασίας από το Eurosport είναι γνωστή σε εκατομμύρια τηλεθεατές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτούς τους ανθρώπους θέλουμε να προσεγγίσουμε στην προσπάθεια να κάνουμε την Ευρώπη, ‘Speedo Fit’. Το κοινό του Eurosport έχει στην καθημερινότητά του την καλή φυσική κατάσταση με την πλειοψηφία να συμμετέχει ενεργά, τουλάχιστον σε δύο αθλήματα, γεγονός που ταιριάζει απόλυτα στο δικό μας, target γκρουπ. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το Eurosport είναι ο ιδανικός συνεργάτης σε αυτή τη συναρπαστική καμπάνια.”

Η ευρωπαϊκή καμπάνια θα διαρκέσει από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο του 2016 και θα περιλαμβάνει ενημερωτικές ταμπέλες και χορηγίες “on-air” κατά τη διάρκεια του αγώνα Dauphiné Libéré για το διάστημα 5-12 Ιουνίου, αλλά και του Γύρου Γαλλίας (2-24 Ιουλίου). Και στους δύο αγώνες θα πάρει μέρος ο Αυστραλός επαγγελματίας ποδηλάτης, Richie Porte, ο οποίος τη φετινή σεζόν αγωνίζεται με τα χρώματα της BMC. Ο Richie έχει συνεργαστεί με τη Speedo σε μία σειρά προπονήσεων για ποδηλάτες, οι οποίοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν την πισίνα ώστε να βελτιώσουν τα επίπεδα φυσικής τους κατάστασης.

Η καμπάνια θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και αποκλειστικές συνεντεύξεις του Richie Porte αλλά κι ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων για την τηλεόραση. Όλα αυτά σε παραγωγή της βραβευμένης ομάδας του Eurosport και προγραμματισμένα να προβληθούν σε στρατηγικής σημασίας σημεία της τηλεοπτικής κάλυψης του Γύρου Γαλλίας, τον οποίο παρακολουθούν μέχρι και 54 εκατομμύρια διαφορετικοί τηλεθεατές σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Θα υπάρξει και ψηφιακή προσέγγιση με μπάνερ και pre-rolls στο Eurosport.com, τον δημοφιλέστερο αθλητικό ιστότοπο της Ευρώπης, με 14 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κατά μέσο όρο το μήνα, μέσα στο 2015. Παράλληλα, το Eurosport.com θα φιλοξενήσει συνεντεύξεις του Richie Porte, ενόψει του Γύρου Γαλλίας με τον Αυστραλό να αναλύει τις διαδρομές και να εξηγεί την ευεργετική χρήση της κολύμβησης στο πρόγραμμα βελτίωσης της φυσικής κατάστασης.

Η συμφωνία με την Speedo έρχεται ως συνέχεια της προ ενός μηνός ανακοίνωσης του “One Discovery World”, ένα νέο τμήμα διαφημίσεων διεθνών πωλήσεων που δημιουργήθηκε προκειμένου να προσελκύσει τα διάσημα εμπορικά ονόματα, ώστε να διαφημιστούν μέσω καινοτόμων και εξατομικευμένων λύσεων από το διεθνές δίκτυο του Discovery.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Redline S150 HD
Η εταιρεία AstraSat ανακοινώνει την παραλαβή του Redline S150 HD. Πρόκειται για έναν οικονομικό δορυφορικό δέκτη με ανάλυση Full HD και λειτουργία τυφλής αναζήτησης υπηρεσιών. Χάρη στην υποστήριξη...
TP-Link EAP772
Το EAP772 είναι ένα επαγγελματικό Access Point Wi-Fi 7 τριών ζωνών της TP-Link, με εξαιρετικά λεπτή σχεδίαση που εξασφαλίζει κορυφαία σύνδεση με συνολική απόδοση έως και 9,3Gbps. Η συνολική απόδοσ...
GJ-1600
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της GJ-1600, μιας τροχήλατης βάσης δαπέδου που είναι ιδανική για τηλεοράσεις με μέγεθος οθόνης από 32 έως 65 ίντσες. Είναι σχεδιασμένη για ευκολ...
Μετρήσεις δικτύων κινητής τηλεφωνίας 4G και 5G με τον Atlas NG της Promax
Ο Atlas NG της Promax είναι ο καθολικός αναλυτής εκπομπής που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της αλυσίδας μετάδοσης, από το στούντιο έως τα τελικά σημεία. Η νέα επιλογή μέτρησης δικτύων...
Supervoice SVC-WBT41
Το Supervoice SVC-WBT41 είναι ένα επαγγελματικό, ασύρματο μονοφωνικό ακουστικό κεφαλής Bluetooth V5.2, με προηγμένη τεχνολογία Ai dual-mic noise cancelling και πολυτελές design, με εξαιρετικά ελαφ...
Redline RL-SP8624G
Το RL-SP8624G είναι ένα Ethernet PoE Switch της Redline, που χρησιμοποιείται για την επέκταση ενός ενσύρματου δικτύου. Εκεί που οι θύρες του router δεν επαρκούν για τις ενσύρματες συνδέσεις όλων τ...
Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Θωρακισμένος ενισχυτής κεραίας U24F-5G
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, σε αυτό το τεύχος, θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Ενισχυτές με ακροδέκτες ...
TP-Link EAP625-Outdoor HD
Μεγιστοποιήστε τη συνδεσιμότητά σας με το Access Point EAP625-Outdoor HD AX1800 Wi-Fi 6 της TP-Link, το οποίο έχει κατασκευαστεί τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς χώρους. Απολαύστε εκπλ...
DiGiView DV-713/5G
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του DiGiView DV-713. Πρόκειται για έναν κεντρικό ενισχυτή κεραίας με 3 εισόδους και 1 έξοδο, ο οποίος είναι κατάλληλος για εγκατάσταση σε μικρές...
Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G
Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερων συχνο...
FT LOR 7000 Smart
Η εταιρεία FT Electronics ανακοινώνει νέα παραλαβή του LOR 7000, που είναι το πιο εξελιγμένο μοντέλο της. Πρόκειται για ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο, ιδανικό για την αντικατάσταση του παλ...
Promax ATLaS NG
Ο ATLaS NG είναι ο πρώτος αναλυτής τηλεοπτικού σήματος, του οποίου τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες τον καθιστούν κατάλληλο για την εξυπηρέτηση όλων των τομέων της αλυσίδας μετάδοσης: Στούντιο...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Νοέμβριος 2024
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Νοεμβρίου 2024 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το ...
Επανάσταση στην οικιακή δικτύωση
Η αύξηση του αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών στο σύγχρονο σπίτι, οι αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και η αλματώδης ανάπτυξη στις τεχνολογίες ευρυζωνικής πρόσ...
Uniguest’s Digital Signage X MaxHub
Η Uniguest, κορυφαία δύναμη στις τεχνολογίες people engagement, ειδικεύεται στη σύνδεση και επικοινωνία των οργανισμών με το κοινό τους μέσω καινοτόμων ψηφιακών καναλιών. Η Uniguest δρα γύρω από τ...
Sat & Zap, Νοέμβριος 2024
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε αθλητικά κανάλια ελεύθερης μετάδοσης ασιατικών χωρών, αλλά και στο πολύ αξιόλογο κανάλι κλασικής μουσικής Stingray HD στις 23.5 ανατολικά. Σημαντικό και το ελεύθερο...