Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η φθηνή συνδρομητική τονώνει τον τηλεοπτικό τομέα της Ανατολικής Ευρώπης
Μία σειρά νέων συνδρομητικών υπηρεσιών χαμηλού κόστους τονώνει τον τηλεοπτικό τομέα της Ανατολικής Ευρώπης σε τέτοια έκταση, όπου πάνω τα μισά νοικοκυριά της περιοχής έχουν εγγραφεί σε συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες. Καθώς οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις της περιοχής μπαίνουν σε μία νέα δυναμική…
Μία σειρά νέων συνδρομητικών υπηρεσιών χαμηλού κόστους τονώνει τον τηλεοπτικό τομέα της Ανατολικής Ευρώπης σε τέτοια έκταση, όπου πάνω τα μισά νοικοκυριά της περιοχής έχουν εγγραφεί σε συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες.
Καθώς οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις της περιοχής μπαίνουν σε μία νέα δυναμική φάση ανάπτυξης, η εταιρεία Ovum προβλέπει ότι τα ετήσια έσοδα από συνδρομητικές υπηρεσίες στην περιοχή θα φτάσουν σχεδόν τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.
Η περιοχή έχει ένα σύνθετο μείγμα αγορών, σε διάφορα στάδια ανάπτυξης. Η Ovum ανέπτυξε για την έρευνα ένα «δείκτη ωριμότητας» για να αναλύσει που βρίσκεται κάθε αγορά σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη της. Ο δείκτης αυτός ανέδειξε μία ευρεία κλίμακα θέσεων, που ξεκινάνε από τις ώριμες αγορές, όπως αυτές της Πολωνίας και της Τσεχίας, και φτάνουν έως τις ταχέα αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Ρωσία και η Σερβία.
Σύμφωνα με τον Adam Thomas, αναλυτή της Ovum, ακόμα και σε περιοχές όπως η Ουκρανία και η Σλοβακία, όπου η ανάπτυξη της συνδρομητικής βάσης των τηλεοπτικών συνδρομητικών υπηρεσιών είναι περιορισμένη, η έρευνα βρήκε ότι υπάρχει αξιοσημείωτη αύξηση των εσόδων. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί σε όλη την περιοχή, από τους τηλεοπτικές πλατφόρμες που εργάζονται δημιουργικά για να αυξήσουν σταδιακά τα έσοδα τους από τους υφιστάμενους πελάτες, βελτιώνοντας το περιεχόμενο και τη διανομή των υπηρεσιών.
Ο Oletksiy Danilin της Ovum, που παρακολουθεί τις αγορές μίντια της Ανατολικής Ευρώπης, πρόσθεσε: «Η ρωσική υπηρεσία Tricolor είναι ένα λαμπρό παράδειγμα αυτής της τάσης. Καθώς θα μειώνεται ο ρυθμός αύξησης της συνδρομητικής βάσης, η εταιρεία αυτή θα διατηρήσει την αύξηση των εσόδων της προσφέροντας premium υπηρεσίες στους συνδρομητές, όπως πακέτα κινηματογραφικών και HD καναλιών, που θα μπορέσουν να διατηρήσουν μία υγιή αύξηση των εσόδων ανά συνδρομητή (ARPU) για τα επόμενα λίγα χρόνια».
Η εμπειρία της Tricolor είναι ενδεικτική μίας ευρύτερης τάσης που παρουσιάζει ο συνδρομητικός τηλεοπτικός τομέας της περιοχής. Τα χρόνια του ξεκινήματος πολυάριθμων υπηρεσιών χαμηλού κόστους, πέρασαν και με την ωρίμανση της αγοράς η Ovum προβλέπει ότι τα επίπεδα εσόδων ανά συνδρομητή, που ήταν σε συνεχή μείωση, θα έχουν σταθερή αύξηση σε όλη την περίοδο της πρόβλεψης, από τα 9,07 δολάρια μέσο όρο το 2013, στα 9,90 δολάρια το 2019.
http://www.broadbandtvnews.com/