Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Το iOS ξεπερνά το Android ως πλατφόρμα βίντεο για mobile συσκευές
Η έρευνα Global Video Index της Ooyala για το πρώτο τρίμηνο του 2014, δείχνει ότι το λειτουργικό iOS ξεπερνά το Android, ως πλατφόρμα βίντεο για smartphone, παρά το μικρότερο μερίδιο που έχει στην αγορά. Η θέαση μέσω κινητών συσκευών (smartphone και tablet) αντιπροσωπεύει ένα μερίδιο μεγαλύτερο από το 21%…
Η έρευνα Global Video Index της Ooyala για το πρώτο τρίμηνο του 2014, δείχνει ότι το λειτουργικό iOS ξεπερνά το Android, ως πλατφόρμα βίντεο για smartphone, παρά το μικρότερο μερίδιο που έχει στην αγορά.
Η θέαση μέσω κινητών συσκευών (smartphone και tablet) αντιπροσωπεύει ένα μερίδιο μεγαλύτερο από το 21% για όλες τις πλατφόρμες αναπαραγωγής βίντεο online για το πρώτο τρίμηνο του 2014, από το μόλις λίγο περισσότερο από 3,4% του πρώτου τριμήνου του 2012 και του 9% για το πρώτο τρίμηνο του 2013. Με ετήσια αύξηση που φτάνει συνολικά το 532% από το 2012, η κατανάλωση βίντεο από συσκευές mobile, γίνεται ολοφάνερα υποχρεωτική για κάθε επιχείρηση στον τομέα του βίντεο, λέει η Ooyala.
Η έρευνα δείχνει ότι η τάση αυτή είναι ακόμα μεγαλύτερη έξω από τις ΗΠΑ. Τα στοιχεία της Ooyala δείχνουν ότι η αναπαραγωγή βίντεο σε συσκευές mobile στην Ευρώπη και στη Λατινική Αμερική είναι μεγαλύτερη από αυτή στη Βόρεια Αμερική, ως ποσοστό για όλες τις μορφές online αναπαραγωγής βίντεο. Η αύξηση αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη για τους τηλεοπτικούς φορείς και τους εκδότες να δοθεί προτεραιότητα στις στρατηγικές mobile, και επιδεικνύει την όλο και μεγαλύτερη ευκαιρία για τους διαφημιστές να φτάσουν σε συγκεκριμένο κοινό οπουδήποτε, και σε μαζική κλίμακα.
Το λειτουργικό iOS της Apple ιστορικά κυριαρχεί στην αγορά της αναπαραγωγής βίντεο online, αν και το Android πλησιάζει. Σύμφωνα με την IDC οι αποστολές συσκευών Android για το τέταρτο τρίμηνο του 2013 έφτασαν τις 226 εκατομμύρια μονάδες, σε σύγκριση με τις 51 εκατομμύρια συσκευές iOS. Με το αυξανόμενο βάρος του Android, και με καλύτερα εργαλεία που υποστηρίζουν την αναπαραγωγή βίντεο στο οικοσύστημα του Android, το Android αποκτά δυναμική ως συσκευή αναπαραγωγής βίντεο. Σε ορισμένες περιοχές υπερέχει του iOS, σε ό,τι αφορά τον αριθμό των βίντεο που ‘στριμάρονται’ σε κάθε πλατφόρμα.
Τα στοιχεία της Ooyala, που συγκρίνουν τη κατανάλωση βίντεο σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές, δείχνουν ότι η περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού είναι συντριπτικά Apple-κεντρική, με 82% των θεάσεων βίντεο να γίνεται σε συσκευές iOS. Στη Βόρεια Αμερική οι συσκευές iOS κυριαρχούν στον τομέα θέασης βίντεο με 60%. Στην Ευρώπη οι καταναλωτές έχουν ελαφρά προτίμηση στο iOS, με 55% σε σχέση με 45% του Android. Το Android ξεπερνά το iOS στη Λατινική στον αριθμό θεάσεων βίντεο online, αντιπροσωπεύοντας το 53%. Ανάμεσα στις χώρες που το Android έχει μεγαλύτερα ποσοστά από το iOS βρίσκεται η Μαλαισία (64%), η Ινδία (79%) και το Πακιστάν (81%), καθώς και η Ισπανία και η Γαλλία, όπου το Android καταλαμβάνει το 69% και το 59% αντίστοιχα, της συνολικής θέασης βίντεο σε συσκευές mobile.