Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οι άγγλοι φίλαθλοι επιλέγουν τον καναπέ
Λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, το 95% των βρετανών φιλάθλων που απάντησαν στην έρευνα της MMR Research Worldwide (MMR) λένε ότι θα παρακολουθήσουν τους αγώνες από την άνεση του σπιτιού τους. Το 33% θα παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα παιχνίδι σε μία πάμπ ή ένα μπαρ, το 25% σε φιλικό σπίτι, και το 9% στην…
Λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, το 95% των βρετανών φιλάθλων που απάντησαν στην έρευνα της MMR Research Worldwide (MMR) λένε ότι θα παρακολουθήσουν τους αγώνες από την άνεση του σπιτιού τους.
Το 33% θα παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα παιχνίδι σε μία πάμπ ή ένα μπαρ, το 25% σε φιλικό σπίτι, και το 9% στην εργασία του. Η νεώτερη γενιά, ειδικά οι ηλικίες από τα 16 έως τα 34, θεωρεί πιθανότερη τη παρακολούθηση των αγώνων σε μία πάμπ ή ένα μπαρ ή ένα φιλικό σπίτι.
Οι εναλλακτικές πλατφόρμες, όπως τα smartphone και τα tablet, είναι σήμερα περισσότερο δημοφιλή από ποτέ, αλλά το 95% όσων απάντησαν σχεδιάζουν ν παρακολουθήσουν τις ζωντανές μεταδόσεις στη τηλεόραση του σαλονιού τους. Σύμφωνα με την έρευνα, οι ηλικίες από τα 16 έως τα 34, είναι πιθανότερο να παρακολουθήσουν ζωντανές μεταδόσεις στα smartphone, tablet, στους υπολογιστές τους, ή σε διασυνδεμένες τηλεοράσεις, παρά οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα, όμως η πλειοψηφία προτιμά να παρακολουθήσει τα παιχνίδια στην τηλεόραση.
«Παρά τη διάδοση των smartphone και των tablet, και τις μεγάλες επενδύσεις του Sky και άλλων τηλεοπτικών φορέων σε υπηρεσίες ‘on the go’, τα στοιχεία δείχνουν καθαρά ότι οι συνήθειες τηλεθέασης των φίλων του ποδοσφαίρου ελάχιστα έχουν αλλάξει από το 1966, όταν η Αγγλία κέρδισε το Παγκόσμιο Κύπελλο. Το γεγονός αυτό έχει τεράστιες επιπτώσεις στους χορηγούς και στους διαφημιστές, με ενδεχόμενη έκθεση σε μία τεράστια αγορά».
Πηγή: advanced-television.com