Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 199
TM 721
sec162
satpraxis 2022
AC25
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

30 Μαΐου 2014 15:45

Forthnet: Αποτελέσματα 1ου Τριμήνου 2014

f57c907a496d684eba6863ee8477c7a0 XL 334a97f3

· Αύξηση των εσόδων λιανικής στο 1ο τρίμηνο του 2014 για πρώτη φορά μετά από 8 τρίμηνα.
· Διατήρηση της δυναμικής απήχησης των υπηρεσιών Nova 3Play στο 1ο τρίμηνο του 2014, με τις συνολικές συνδρομές στα τέλη Μαρτίου να φτάνουν τις 1.145.948, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό.
· Στο 1ο τρίμηνο του 2014, το μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές LLU ανήλθε στο 83,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς σε συνδρομητές LLU…

Σημαντικά Σημεία

· Αύξηση των εσόδων λιανικής στο 1ο τρίμηνο του 2014 για πρώτη φορά μετά από 8 τρίμηνα.
· Διατήρηση της δυναμικής απήχησης των υπηρεσιών Nova 3Play στο 1ο τρίμηνο του 2014, με τις συνολικές συνδρομές στα τέλη Μαρτίου να φτάνουν τις 1.145.948, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό.
· Στο 1ο τρίμηνο του 2014, το μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές LLU ανήλθε στο 83,9%, ενώ το μερίδιο αγοράς σε συνδρομητές LLU ανήλθε στο 32,3% (+2,7 π.μ. σε σχέση με 1ο τρίμηνο του 2013).
· Στο τέλος Μαρτίου σημειώθηκε νέο ιστορικό υψηλό σε συνδρομητές PayTV (482 χιλιάδες).

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνολικές συνδρομές

1.145.948

946.870

21,0%

Μοναδικά νοικοκυριά

822.402

761.390

8,0%

Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play

323.546

185.480

74,4%

Συνδρομητές Broadband

663.515

573.249

15,7%

Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα

482.433

373.621

29,1%

Συνολικά έσοδα

96.804

97.514

-0,7%

Προσαρμοσμένα EBITDA (.000€)

15.973

17.901

-10,8%

Δημοσιευμένα EBITDA (.000€)

15.973

15.133

5,5%

Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:

«Ο αντίκτυπος της σημαντικής αύξησης της συνδρομητικής μας βάσης σταδιακά αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα, βελτιώνοντας αρχικά τα έσοδα λιανικής της εταιρείας, ενώ παράλληλα ενισχύει τα μερίδια αγοράς μας».

Λειτουργικά Αποτελέσματα

Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play

Στο τέλος του Μαρτίου του 2014, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova 3Play της Forthnet, ανήλθαν στους 323,5 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 74,4%, σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Στο 1ο τρίμηνο του 2014, οι νέοι συνδρομητές Nova 3Play ανήλθαν σε 38,2 χιλιάδες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση συγκρινόμενοι με τους 23,2 χιλιάδες της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες

323.546

185.480

74,4%

Ποσοστό νοικοκυριών με συνδυαστικές υπηρεσίες

39,3%

24,4%

+15,0π.μ.

Νέα νοικοκυριά με συνδυαστικές υπηρεσίες

38.231

23.238

64,5%

Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

Στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2014, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 15,7% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 663,5 χιλιάδες. Στο σύνολο της αγοράς LLU, το 1ο τρίμηνο του 2014 προστέθηκαν 36 χιλιάδες γραμμές, εκ των οποίων οι 30,2 χιλιάδες αφορούν νέους συνδρομητές της Forthnet. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε νέους συνδρομητές LLU έφτασε το 83,9%, επαληθεύοντας τη δυναμική απήχηση του Nova 3Play.

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνδρομητές Broadband[1]

663.515

573.249

15,7%

Νέοι συνδρομητές

31.162

8.267

276,9%

Ενεργοί συνδρομητές LLU

627.170

541.376

15,8%

Ποσοστό LLU

94,5%

94,4%

+0,1π.μ.

Νέοι συνδρομητές LLU

30.192

28.036

7,7%

Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές

83,9%

85,7%

-1,8π.μ.

Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU

32,3%

29,6%

+2,7 π.μ.

Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 2,7 ποσοστιαίες μονάδες.

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

Στο πρώτο τρίμηνο του 2014, η συνδρομητική βάση αυξήθηκε κατά 29,1% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 482,4 χιλιάδων συνδρομητών παρά την περιορισμένη αγοραστική δύναμη. Η απήχηση των συνδυαστικών υπηρεσιών/3play της Forthnet συνεχίστηκε δυναμικά και στο 1ο τρίμηνο του 2014. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

 

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνδρομητές PayTV Ελλάδα

482.433

373.621

29,1%

Οικονομικά Αποτελέσματα

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο τρίμηνο του 2014, ανήλθε στα €96,8εκ., παρουσιάζοντας πτώση σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά €0,6 εκατ..

Ανάλυση εσόδων(€ ‘000)

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Λιανική

75.997

75.593

0,5%

Λιανική -Telco

43.291

40.379

7,2%

Λιανική – PayTV

32.706

35.214

-7,1%

Εταιρικοί πελάτες

14.491

14.925

-2,9%

Εταιρικοί πελάτες -Telco

9.425

10.537

-10,6%

Εταιρικοί πελάτες – Pay TV

5.067

4.387

15,5%

Διαφήμιση

3.639

2.730

33,3%

Λοιπά έσοδα

2.677

4.267

-37,3%

Συνολικά έσοδα

96.804

97.514

-0,7%

Παρότι τα έσοδα το 1ο τρίμηνο του 2014 μειώθηκαν σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, η μείωση σταδιακά περιορίζεται. Η μείωση των εσόδων ήταν μόλις 0,7%, όταν το 1ο τρίμηνο του 2013 ήταν 5,5%. Η τάση βελτίωσης των εσόδων είναι πιο εμφανής στα έσοδα λιανικής εξαιτίας της εμπορικής επιτυχίας του Nova 3Play. Η αυξανόμενη συνδρομητική βάση βελτιώνει τα έσοδα λιανικής, με το 1ο τρίμηνο να εμφανίζει αύξηση για πρώτη φορά μετά από 8 αρνητικά τρίμηνα.

Έσοδα λιανικής

Q1 2014

Q4 2013

Q3 2013

Q2 2013

Q1 2013

Συνολικά έσοδα λιανικής

(y-o-y μεταβολή)

+0,5%

-0,4%

-3,6%

-7,3%

-8,9%

 

 

 

 

 

Η επίπτωση της αύξησης σε νέους συνδρομητές που συντελέστηκε το 1ο τρίμηνο, δεν αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου τριμήνου του 2014 ανήλθαν στα €15,97 εκατ. έναντι €17,90 εκατ. το 1ο τρίμηνο του 2013, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών, της αυξημένης εισροής συνδρομητών και της μείωσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή.

Ανάλυση EBITDA(€ ‘000)

Q1 2014

Q1 2013

Δ

Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων)

96.804

97.514

-0,7%

Δημοσιευμένα EBITDA

15.973

15.133

5,5%

Προσαρμοσμένα EBITDA[2]

15.973

17.901

-10,8%

Περιθώριο προσαρμοσμένων EBITDA

16,5%

18,4%

-1,9π.μ.

Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός το Μάρτιο του 2014 ανέρχεται σε €325 εκ.

Πρόσφατες Εξελίξεις

· Η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα της υπηρεσίας Nova GO. Με τη νέα αυτή καινοτόμα υπηρεσία, οι συνδρομητές των αθλητικών καναλιών Novasports και των κινηματογραφικών καναλιών Novacinema, έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης LIVE καναλιών, On-Demand προγραμμάτων, καθώς και προγραμμάτων catchup, όπου και αν βρίσκονται, όποια συσκευή και αν διαθέτουν. Η υπηρεσία εμφανίζει σημαντική αποδοχή και διατίθεται ήδη σε περισσότερους από 56.000 συνδρομητές.

· Η εταιρεία προχώρησε στη διάθεση της νέας υπηρεσίας Nova 3Play SAT, παρέχοντας ποιοτική ψυχαγωγία και αξιόπιστη επικοινωνία, αποκλειστικά μέσω δορυφόρου, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Η υπηρεσία Nova 3Play SAT δύναται να εμπλουτιστεί ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε οικογένειας, με όλες τις πρόσθετες υπηρεσίες του Nova 3Play.

· Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014, ολοκληρώθηκε η Α’ φάση αναδιάρθρωσης του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα αυξήθηκε η παραγωγικότητα του τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώθηκε η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, την ίδια στιγμή που η πελατειακή βάση αυξάνεται, αγγίζοντας ιστορικά υψηλά.


[1]Ενεργοί & υπό ενεργοποίηση συνδρομητές

[2]Προσαρμοσμένα EBITDA από μη ταμειακές και άλλες προσαρμογές

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής L269
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
TP-Link Omada EAP772-Outdoor
Το νέο σημείο πρόσβασης EAP772-Outdoor από τη σειρά Omada της TP-Link παρέχει μια λύση δικτύου Wi-Fi που είναι ευέλικτη, στιβαρή, εύκολη στην ανάπτυξη και διαχειρίσιμη. Είναι σχεδιασμένο για εγκατάσ…
IKUSI by FAGOR IPolo TIT 402/422
Η σειρά IPolo TIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα TER to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή επίγειων ψηφιακών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μον…
Prolink PLT-288B
Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή της νέας σειράς καλωδίων PLT-288B της Prolink. Πρόκειται για νέας γενιάς ενεργά οπτικά καλώδια HDMI σε HDMI με βύσματα 24 επίχρυσων επαφών, τα οπο…
IKUSI by FAGOR STT 8000
Η IKUSI by FAGOR έχει παρουσιάσει 4 ιδιαίτερα ενδιαφέροντα μοντέλα Transmodulators της σειράς STT 8000, για αλλαγή διαμόρφωσης από DVB-S/S2 QPSK/8PSK σε DVB-T COFDM στην μπάντα 47-862 MHz. Τα μοντέλ…
IKUSI by FAGOR IPolo SIT 402/422
Η σειρά IPolo SIT της IKUSI by FAGOR περιλαμβάνει 2 μοντέλα SAT to IP Streamers για rack 19”, προκειμένου να επιτυγχάνεται διανομή δορυφορικών καναλιών σε δίκτυο Ethernet. Πρόκειται για τα μοντέλα S…
Τα νέα της Mistral: Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής γραμμής Mini Line
Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, μετά τους ενισχυτές κεραίας θα γίνει περιγραφή των ενισχυτών γραμμής. Οι ενισχυτές γραμμής διατίθενται σε τέσσερις κατηγορίες. Ο καθένας έχει τα…
Akubela HyPanel Lux Knob
Η τελευταία καινοτομία της Akubela, το HyPanel Lux Knob συνδυάζει κορυφαία τεχνολογία με εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, προσφέροντας μια νέα διάσταση στην εμπειρία του έξυπνου κτιρίου. Σε μια εποχή όπου η…
Ekselans ODU LTE 4G router
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολυάριθμα μικρά ξενοδοχεία, αλλά και ενοικιαζόμενα δωμάτια για τις περιόδους των διακοπών και όχι μόνο. Μία ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία που πρέπει να παρέχει κάθε μικρό ξενοδο…
Grandstream GRP2610(P)
Η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, και όλες οι επιχειρήσεις που βασίζονται στην επικοινωνία αναζητούν λύσεις που θα βοηθήσουν στο να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ένα από τα π…
Promax MD-200C
Η Promax – εκτός από κορυφαία πεδιόμετρα – παράγει μία ευρεία γκάμα οργάνων μέτρησης για όλες τις εφαρμογές. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ψηφιακό επιτραπέζιο πολύμετρο MD-200C, το οποίο φέ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2025
Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2025 του περιοδικού “Ψηφιακή Τηλεόραση” μαζί με το “Security Report”. Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό «…
Salonica Electronix 2025
Σάββατο 15 και Κυριακή 16 Μαρίου 2025, στο Porto Palace Hotel Thessaloniki διεξήχθη το μεγαλύτερο event της αγοράς συστημάτων ασφαλείας, τηλεόρασης, δικτύων και τεχνολογίας ξενοδοχείων για το 2025…
Sat & Zap, Μάιος 2025
Ο ισχυρός Astra 1P στις 19.2 ανατολικά έχει ήδη αντικαταστήσει πλήρως τον παλιό 1ΚR και μερικώς τον 1Μ. Αρκετά εύκολη και η λήψη των ρωσικών καναλιών στις 80 ανατολικά. 3 Sat HD Astra 1P – 19…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.