Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Μεγάλα ευρωπαϊκά κανάλια επενδύουν στο Διαδίκτυο
Στην ενίσχυση της παρουσίας τους στο Διαδίκτυο προχωρούν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί της Ευρώπης (πάροχοι περιεχομένου), επενδύοντας με πολλαπλές εφαρμογές και κανάλια στο webTV.
Ηδη τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της διαφήμισης στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από αισθητά -και υψηλότερα του αρχικά αναμενομένου-, ενώ την ίδια ώρα οι εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, γεγονός που αφήνει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς μεγαλύτερα περιθώρια για επενδύσεις σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές.
Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, ακόμα και στην περίοδο της κρίσεως για της αγορές της Δυτικής Ευρώπης, δεν σταμάτησαν οι επενδύσεις στον τομέα του Διαδικτύου, αφού οι όμιλοι των ΜΜΕ και, ειδικότερα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, είδαν το συγκεκριμένο δίαυλο ως ένα νέο πεδίο, με λιγότερους περιορισμούς και σημαντικές προοπτικές.
Την ίδια ώρα και στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο χώρο του webTV -κάνοντας ήδη το πρώτο βήμα μέσα στο 2010- ενώ στην πρώτη αναλαμπή εσόδων, σύμφωνα με τις αναφορές των στελεχών του χώρου, θα προχωρήσουν περαιτέρω.
Νέο πεδίο ανταγωνισμού
Παρά το ότι η διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα παραγωγής και λειτουργίας της τηλεοπτικής βιομηχανίας, τουλάχιστον επί του παρόντος, η επένδυση στο Διαδίκτυο μοιάζει να αποτελεί στρατηγική επιλογή όλων, κυρίως λόγω της υψηλής διείσδυσης του Διαδικτύου στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά.
Στους αγγλόφωνους τηλεοπτικούς οργανισμούς, αλλά και στους ισπανόφωνους, η κίνηση αυτή μεταφράζεται και σε αύξηση του απευθυνόμενου κοινού και ήδη έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανταγωνισμός μεταξύ των broadcasters στο Διαδίκτυο.
Το πεδίο της μάχης έχει μεταφερθεί από τις κεραίες στο YouTube, όπου οι μεγαλύτεροι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί έχουν παρουσία με δικά τους κανάλια.
Το BBC, το οποίο έχει και τη δική του πλατφόρμα Web TV, το iPlayer, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά στην τηλεθέαση των προγραμμάτων του μέσω του YouTube, με 5.669 θεάσεις, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα προγράμματα ενός άλλου τομέα της ίδιας εταιρείας, του BBC Worldwide με 4.041 θεάσεις. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η ισπανική πλατφόρμα Cuatro με 3.544, ενώ στην τέταρτη το επίσης ισπανικό rtve με 3.163. Τη λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά ο Antenna3 (Ισπανία) με 3,094, η RAI (Ιταλία) με 1.626, το Direct 8 (Γαλλία) με 1.418, το ARD (Γερμανία) με 1.093 και το 4 (Ην. Βασίλειο) με 1.044.
Στάση αναμονής
Οι δύο μεγαλύτεροι (από πλευράς πωλήσεων) τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, το Mega και ο ΑΝΤ1, προχώρησαν, μέσα στο 2010, σε επενδύσεις στον τομέα της διαδικτυακής τηλεόρασης.
Ο δεύτερος μάλιστα παρέχει και παραγωγή αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου. Η επέκταση στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια και των άλλων καναλιών, η κρίση ωστόσο που πλήττει την ελληνική τηλεοπτική αγορά και πολύ μεγάλη κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη, έχουν οδηγήσει στο «πάγωμα» των όποιων κινήσεων.
Ανάλογη στάση έχει κρατήσει και η ΕΡΤ η οποία, στο πρώτο εξάμηνο του 2010, είχε εξαγγείλει τη δημιουργία του iERT, μιας πρωτοβουλίας στα πρότυπα του BBC, η κίνηση «πάγωσε» ωστόσο, λόγω των δραστικών περικοπών και της έλλειψης κονδυλίων.
Πηγή :Η Ναυτεμπορική
Στην ενίσχυση της παρουσίας τους στο Διαδίκτυο προχωρούν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί της Ευρώπης (πάροχοι περιεχομένου), επενδύοντας με πολλαπλές εφαρμογές και κανάλια στο webTV.
Ηδη τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της διαφήμισης στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από αισθητά -και υψηλότερα του αρχικά αναμενομένου-, ενώ την ίδια ώρα οι εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, γεγονός που αφήνει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς μεγαλύτερα περιθώρια για επενδύσεις σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές.
Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, ακόμα και στην περίοδο της κρίσεως για της αγορές της Δυτικής Ευρώπης, δεν σταμάτησαν οι επενδύσεις στον τομέα του Διαδικτύου, αφού οι όμιλοι των ΜΜΕ και, ειδικότερα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, είδαν το συγκεκριμένο δίαυλο ως ένα νέο πεδίο, με λιγότερους περιορισμούς και σημαντικές προοπτικές.
Την ίδια ώρα και στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο χώρο του webTV -κάνοντας ήδη το πρώτο βήμα μέσα στο 2010- ενώ στην πρώτη αναλαμπή εσόδων, σύμφωνα με τις αναφορές των στελεχών του χώρου, θα προχωρήσουν περαιτέρω.
Νέο πεδίο ανταγωνισμού
Παρά το ότι η διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα παραγωγής και λειτουργίας της τηλεοπτικής βιομηχανίας, τουλάχιστον επί του παρόντος, η επένδυση στο Διαδίκτυο μοιάζει να αποτελεί στρατηγική επιλογή όλων, κυρίως λόγω της υψηλής διείσδυσης του Διαδικτύου στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά.
Στους αγγλόφωνους τηλεοπτικούς οργανισμούς, αλλά και στους ισπανόφωνους, η κίνηση αυτή μεταφράζεται και σε αύξηση του απευθυνόμενου κοινού και ήδη έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανταγωνισμός μεταξύ των broadcasters στο Διαδίκτυο.
Το πεδίο της μάχης έχει μεταφερθεί από τις κεραίες στο YouTube, όπου οι μεγαλύτεροι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί έχουν παρουσία με δικά τους κανάλια.
Το BBC, το οποίο έχει και τη δική του πλατφόρμα Web TV, το iPlayer, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά στην τηλεθέαση των προγραμμάτων του μέσω του YouTube, με 5.669 θεάσεις, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα προγράμματα ενός άλλου τομέα της ίδιας εταιρείας, του BBC Worldwide με 4.041 θεάσεις. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η ισπανική πλατφόρμα Cuatro με 3.544, ενώ στην τέταρτη το επίσης ισπανικό rtve με 3.163. Τη λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά ο Antenna3 (Ισπανία) με 3,094, η RAI (Ιταλία) με 1.626, το Direct 8 (Γαλλία) με 1.418, το ARD (Γερμανία) με 1.093 και το 4 (Ην. Βασίλειο) με 1.044.
Στάση αναμονής
Οι δύο μεγαλύτεροι (από πλευράς πωλήσεων) τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, το Mega και ο ΑΝΤ1, προχώρησαν, μέσα στο 2010, σε επενδύσεις στον τομέα της διαδικτυακής τηλεόρασης.
Ο δεύτερος μάλιστα παρέχει και παραγωγή αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου. Η επέκταση στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια και των άλλων καναλιών, η κρίση ωστόσο που πλήττει την ελληνική τηλεοπτική αγορά και πολύ μεγάλη κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη, έχουν οδηγήσει στο «πάγωμα» των όποιων κινήσεων.
Ανάλογη στάση έχει κρατήσει και η ΕΡΤ η οποία, στο πρώτο εξάμηνο του 2010, είχε εξαγγείλει τη δημιουργία του iERT, μιας πρωτοβουλίας στα πρότυπα του BBC, η κίνηση «πάγωσε» ωστόσο, λόγω των δραστικών περικοπών και της έλλειψης κονδυλίων.
Πηγή :Η Ναυτεμπορική