Skip to main content
DIABASTE DWREAN DIG 187
TM 501
SECURITY REPORT 149
satpraxis 2022
ImageTech Photovision 2024
now 33 2022

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

7 Δεκεμβρίου 2010 03:00

Μεγάλα ευρωπαϊκά κανάλια επενδύουν στο Διαδίκτυο

Γράφει: Νίκος Δρικάκης
7260cbfd914be30cb6f02a858ccb3f60 XL 0c5a6cf2

Στην ενίσχυση της παρουσίας τους στο Διαδίκτυο προχωρούν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί της Ευρώπης (πάροχοι περιεχομένου), επενδύοντας με πολλαπλές εφαρμογές και κανάλια στο webTV.

Ηδη τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της διαφήμισης στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από αισθητά -και υψηλότερα του αρχικά αναμενομένου-, ενώ την ίδια ώρα οι εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, γεγονός που αφήνει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς μεγαλύτερα περιθώρια για επενδύσεις σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές.

Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, ακόμα και στην περίοδο της κρίσεως για της αγορές της Δυτικής Ευρώπης, δεν σταμάτησαν οι επενδύσεις στον τομέα του Διαδικτύου, αφού οι όμιλοι των ΜΜΕ και, ειδικότερα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, είδαν το συγκεκριμένο δίαυλο ως ένα νέο πεδίο, με λιγότερους περιορισμούς και σημαντικές προοπτικές.

Την ίδια ώρα και στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο χώρο του webTV -κάνοντας ήδη το πρώτο βήμα μέσα στο 2010- ενώ στην πρώτη αναλαμπή εσόδων, σύμφωνα με τις αναφορές των στελεχών του χώρου, θα προχωρήσουν περαιτέρω.

Νέο πεδίο ανταγωνισμού

Παρά το ότι η διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα παραγωγής και λειτουργίας της τηλεοπτικής βιομηχανίας, τουλάχιστον επί του παρόντος, η επένδυση στο Διαδίκτυο μοιάζει να αποτελεί στρατηγική επιλογή όλων, κυρίως λόγω της υψηλής διείσδυσης του Διαδικτύου στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά.

Στους αγγλόφωνους τηλεοπτικούς οργανισμούς, αλλά και στους ισπανόφωνους, η κίνηση αυτή μεταφράζεται και σε αύξηση του απευθυνόμενου κοινού και ήδη έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανταγωνισμός μεταξύ των broadcasters στο Διαδίκτυο.

Το πεδίο της μάχης έχει μεταφερθεί από τις κεραίες στο YouTube, όπου οι μεγαλύτεροι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί έχουν παρουσία με δικά τους κανάλια.

Το BBC, το οποίο έχει και τη δική του πλατφόρμα Web TV, το iPlayer, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά στην τηλεθέαση των προγραμμάτων του μέσω του YouTube, με 5.669 θεάσεις, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα προγράμματα ενός άλλου τομέα της ίδιας εταιρείας, του BBC Worldwide με 4.041 θεάσεις. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η ισπανική πλατφόρμα Cuatro με 3.544, ενώ στην τέταρτη το επίσης ισπανικό rtve με 3.163. Τη λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά ο Antenna3 (Ισπανία) με 3,094, η RAI (Ιταλία) με 1.626, το Direct 8 (Γαλλία) με 1.418, το ARD (Γερμανία) με 1.093 και το 4 (Ην. Βασίλειο) με 1.044.

Στάση αναμονής

Οι δύο μεγαλύτεροι (από πλευράς πωλήσεων) τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, το Mega και ο ΑΝΤ1, προχώρησαν, μέσα στο 2010, σε επενδύσεις στον τομέα της διαδικτυακής τηλεόρασης.

Ο δεύτερος μάλιστα παρέχει και παραγωγή αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου. Η επέκταση στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια και των άλλων καναλιών, η κρίση ωστόσο που πλήττει την ελληνική τηλεοπτική αγορά και πολύ μεγάλη κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη, έχουν οδηγήσει στο «πάγωμα» των όποιων κινήσεων.

Ανάλογη στάση έχει κρατήσει και η ΕΡΤ η οποία, στο πρώτο εξάμηνο του 2010, είχε εξαγγείλει τη δημιουργία του iERT, μιας πρωτοβουλίας στα πρότυπα του BBC, η κίνηση «πάγωσε» ωστόσο, λόγω των δραστικών περικοπών και της έλλειψης κονδυλίων.

Πηγή :Η Ναυτεμπορική

Στην ενίσχυση της παρουσίας τους στο Διαδίκτυο προχωρούν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί της Ευρώπης (πάροχοι περιεχομένου), επενδύοντας με πολλαπλές εφαρμογές και κανάλια στο webTV.

Ηδη τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της διαφήμισης στην Ευρώπη είναι κάτι παραπάνω από αισθητά -και υψηλότερα του αρχικά αναμενομένου-, ενώ την ίδια ώρα οι εκτιμήσεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, γεγονός που αφήνει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς μεγαλύτερα περιθώρια για επενδύσεις σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές.

Αξίζει πάντως να επισημανθεί ότι, ακόμα και στην περίοδο της κρίσεως για της αγορές της Δυτικής Ευρώπης, δεν σταμάτησαν οι επενδύσεις στον τομέα του Διαδικτύου, αφού οι όμιλοι των ΜΜΕ και, ειδικότερα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, είδαν το συγκεκριμένο δίαυλο ως ένα νέο πεδίο, με λιγότερους περιορισμούς και σημαντικές προοπτικές.

Την ίδια ώρα και στην Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, οι τηλεοπτικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο χώρο του webTV -κάνοντας ήδη το πρώτο βήμα μέσα στο 2010- ενώ στην πρώτη αναλαμπή εσόδων, σύμφωνα με τις αναφορές των στελεχών του χώρου, θα προχωρήσουν περαιτέρω.

Νέο πεδίο ανταγωνισμού

Παρά το ότι η διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα παραγωγής και λειτουργίας της τηλεοπτικής βιομηχανίας, τουλάχιστον επί του παρόντος, η επένδυση στο Διαδίκτυο μοιάζει να αποτελεί στρατηγική επιλογή όλων, κυρίως λόγω της υψηλής διείσδυσης του Διαδικτύου στα ευρωπαϊκά νοικοκυριά.

Στους αγγλόφωνους τηλεοπτικούς οργανισμούς, αλλά και στους ισπανόφωνους, η κίνηση αυτή μεταφράζεται και σε αύξηση του απευθυνόμενου κοινού και ήδη έχει αρχίσει να διαμορφώνεται ανταγωνισμός μεταξύ των broadcasters στο Διαδίκτυο.

Το πεδίο της μάχης έχει μεταφερθεί από τις κεραίες στο YouTube, όπου οι μεγαλύτεροι ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί έχουν παρουσία με δικά τους κανάλια.

Το BBC, το οποίο έχει και τη δική του πλατφόρμα Web TV, το iPlayer, κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά στην τηλεθέαση των προγραμμάτων του μέσω του YouTube, με 5.669 θεάσεις, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα προγράμματα ενός άλλου τομέα της ίδιας εταιρείας, του BBC Worldwide με 4.041 θεάσεις. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η ισπανική πλατφόρμα Cuatro με 3.544, ενώ στην τέταρτη το επίσης ισπανικό rtve με 3.163. Τη λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά ο Antenna3 (Ισπανία) με 3,094, η RAI (Ιταλία) με 1.626, το Direct 8 (Γαλλία) με 1.418, το ARD (Γερμανία) με 1.093 και το 4 (Ην. Βασίλειο) με 1.044.

Στάση αναμονής

Οι δύο μεγαλύτεροι (από πλευράς πωλήσεων) τηλεοπτικοί σταθμοί της χώρας, το Mega και ο ΑΝΤ1, προχώρησαν, μέσα στο 2010, σε επενδύσεις στον τομέα της διαδικτυακής τηλεόρασης.

Ο δεύτερος μάλιστα παρέχει και παραγωγή αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου. Η επέκταση στο Διαδίκτυο συμπεριλαμβάνεται στα σχέδια και των άλλων καναλιών, η κρίση ωστόσο που πλήττει την ελληνική τηλεοπτική αγορά και πολύ μεγάλη κάμψη στη διαφημιστική δαπάνη, έχουν οδηγήσει στο «πάγωμα» των όποιων κινήσεων.

Ανάλογη στάση έχει κρατήσει και η ΕΡΤ η οποία, στο πρώτο εξάμηνο του 2010, είχε εξαγγείλει τη δημιουργία του iERT, μιας πρωτοβουλίας στα πρότυπα του BBC, η κίνηση «πάγωσε» ωστόσο, λόγω των δραστικών περικοπών και της έλλειψης κονδυλίων.

Πηγή :Η Ναυτεμπορική

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ

  • Η AVM στην MWC 2024

    Η AVM στην MWC 2024

    Στη φετινή MWC που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, η AVM παρουσίασε πρωτοποριακές καινοτομίες και νέα προϊόντα FRITZ! για πανίσχυρες συνδέσεις. Το FRITZ!Box 5690 Pro, που υποστηρίζει συνδέσεις οπτ...
  • DiGiVIEW DV-512

    DiGiVIEW DV-512

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου DiGiVIEW DV-512. Πρόκειται για ένα σετ που περιλαμβάνει ενισχυτή κεραίας ιστού για αναλογικά και ψηφιακά κανάλια VHF/UHF, καθώς και τρο...
  • Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Promax Ranger – Ολοκληρώθηκαν τα εκπαιδευτικά video

    Είναι πλέον διαθέσιμη η τέταρτη και τελευταία ομάδα εκπαιδευτικών video με ελληνική περιγραφή για τα πεδιόμετρα Promax Ranger. Τα συγκεκριμένα video έχουν προστεθεί στην Playlist Πεδιόμετρα RANGER...
  • Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Meliconi Slimstyle Plus 400 ST

    Η Meliconi, ηγέτης στην κατηγορία των επιτοίχιων και επιτραπέζιων βάσεων TV, παρουσιάζει τη σειρά Slimstyle, με την εγγύηση της εξ ολοκλήρου ιταλικής κατασκευής. Αλλάξτε, λοιπόν, τον τρόπο που «βλ...
  • Bridge Cable KL017

    Bridge Cable KL017

    Η εταιρεία KAL Electronics ανακοινώνει την παραλαβή του νέου καλωδίου Bridge Cable KL017. Πρόκειται για καλώδιο LAN κατηγορίας CAT6, το οποίο είναι τύπου S/FTP. Διαθέτει τη μέγιστη δυνατή θωράκιση...
  • Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Ikusi FlasHD HDTF-C48V & HDTF-C48G

    Οι πιο ισχυρές επίγειες κεραίες της Ikusi είναι τα μοντέλα FlasHD και συγκεκριμένα, τα HDTF-C48V & HDTF-C48G σε πράσινο και γκρι χρώμα. Με αξιόλογα χαρακτηριστικά και ισχυρή απόρριψη υψηλότερω...
  • Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Τα νέα της Mistral – Οδηγίες για μια καλή εγκατάσταση: Ενισχυτής κεραίας U20

    Συνεχίζοντας την περιγραφή των προϊόντων της Mistral, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας προχωράμε σε περιγραφή των ενισχυτών κεραίας. Οι ενισχυτές κεραίας χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1) Οι...
  • Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Φωτοβολταϊκό πάνελ & ηλεκτρική γεννήτρια Patona

    Η εταιρεία AstraSat προσφέρει νέες λύσεις που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες για παροχή ρεύματος, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης δικτύου από πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας. Συγκεκριμένα, διατίθενται τα εξ...
  • D-Link DWA-X1850

    D-Link DWA-X1850

    Το Wi-Fi 6 είναι το μέλλον του Wi-Fi! Αναβαθμίστε το δίκτυό σας με την τελευταία λέξη της ασύρματης τεχνολογίας, χάρη στον αντάπτορα USB AX1800 Wi-Fi 6. Απλώς συνδέστε τον στον υπολογιστή σας και ...
  • Ikusi FTD-420

    Ikusi FTD-420

    Οι λύσεις οπτικών ινών – μεταξύ άλλων – είναι ιδανικές για διανομή ραδιοτηλεοπτικών σημάτων σε κεντρικές εγκαταστάσεις, από μία πολυκατοικία έως και ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα. Το πιο σημα...
  • Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024

    Η συμμετοχή της IDComs στην Athens Electronix 2024 στέφτηκε από μεγάλη επιτυχία, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου 2 & 3 Μαρτίου. Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, πλήθος επισκεπτών κατέφθασε...
  • devolo Magic 2 WiFi next

    devolo Magic 2 WiFi next

    Το Magic 2 WiFi next της Devolo «ανεβάζει» το Internet στο σπίτι σας σε νέα επίπεδα. Χάρη στην εξαιρετική τεχνολογία Powerline, η πλήρης απόδοση της σύνδεσής σας στο Internet μεταφέρεται με ταχύτη...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Ψηφιακή Τηλεόραση, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος Μαΐου 2024 του περιοδικού "Ψηφιακή Τηλεόραση" μαζί με το "Security Report" Το νέο τεύχος Μαΐου του περιοδικού «Ψηφιακή Τηλεόραση» κυκλοφορεί πάντα μαζί με το περιοδικό ...
  • Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Cosmote, Nova, Vodafone – Όλα τα πακέτα για streaming και υπερυψηλές ταχύτητες internet μέσω οπτικής ίνας

    Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι είναι πάντα περιζήτητοι! Εκτός από τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και υψηλής ταχύτητας internet που παρέχουν, έχουν εμπλουτίσει το πορτφόλιό τους και με πλατφόρμες συνδρομητ...
  • Kathrein UFOpro

    Kathrein UFOpro

    Το UFOpro αποτελεί την πρόσφατη πλατφόρμα Headend της γερμανικής Kathrein, που προσφέρει ηγετική σχέση απόδοσης - τιμής στην αγορά! Είναι κατασκευασμένο για εφαρμογές τηλεόρασης επόμενης γενιάς σε...
  • Sat & Zap, Μάιος 2024

    Sat & Zap, Μάιος 2024

    Ελάχιστο το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον στη γεωστατική τροχιά όπου το streaming έχει υπερκεράσει τους δορυφόρους. Αντίθετα, σε Ασία και Αφρική κάθε μήνα εμφανίζονται νέα ελεύθερα κανάλια. Al Shams...