Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
22 Νοεμβρίου 2024 10:50
22 Νοεμβρίου 2024 10:22
22 Νοεμβρίου 2024 10:14
22 Νοεμβρίου 2024 10:10
22 Νοεμβρίου 2024 10:07
22 Νοεμβρίου 2024 09:49
22 Νοεμβρίου 2024 09:48
6 Ιανουαρίου 2011 02:00
H Moody’s θεωρεί .. «ασφαλή» την παραδοσιακή τηλεόραση για τα επόμενα 10 χρόνια…
Γράφει: Γιάννης-Φίλιππος Δημητριάδης
Ο γνωστός για τις…επώδυνες προφητείες του σε βάρος μας οίκος Moody’s διαθέτει και το ερευνητικό του σκέλος Moody’s Investors Service. Η συγκεκριμένη υπηρεσία μελέτησε τον ανταγωνισμό μεταξύ παραδοσιακής τηλεόρασης (broadcast TV) και των διαφόρων μορφών ιντερνετ βίντεο στις ΗΠΑ και αποφάνθηκε ότι παρά την συνεχή αύξηση του χρόνου που καταναλώνεται στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα βίντεο, η παραδοσιακή τηλεόραση θα είναι…ασφαλής για τα επόμενα 10 χρόνια!
«Έστω κι αν ο ανταγωνισμός του ιντερνετ είναι ήδη ορατός, οι πάροχοι που επενδύουν σε αποκλειστικά δικαιώματα δημοφιλών προγραμμάτων θα επιτυγχάνουν και υψηλά μερίδια τηλεθέασης ια τα επόμενα 10 χρόνια», ανέφερε ο κος VP Neil Begley στην αναφορά του με τίτλο «Βλέμμα στο 2020: US Telecom, Media and Technology»
Το σημερινό μοντέλο που βασίζεται στην μεγάλης εμβέλειας τηλεοπτική διαφήμιση και στον συγκεκριμένο τρόπο μετάδοσης είναι πολύ ισχυρό και δεν θα είναι εύκολο σε κάποιο νέο μοντέλο online τηλεόρασης να το εκτοπίσει και αυτό θα βοηθήσει την βιομηχανία του θεάματος να διατηρήσει τα κέρδη της για τα επόμενα 10 χρόνια, αναφέρει ο κος Begley.
Το άμεσο φόβητρο είναι η Google ή η Apple που επιζητούν τρόπους για να έρθουν σε άμεσο ανταγωνισμό με τα τηλεοπτικά δίκτυα, είτε για αθλητικά δικαιώματα, είτε επενδύοντας σε παραγωγές για το ίντερνετ.. Όμως για να το πετύχουν θα πρέπει να δαπανήσουν τεράστια ποσά σε δικαιώματα και έτσι κι αλλιώς βρίσκονται σε τομείς έξω από το αντικείμενο και την εμπειρία τους. Σε τοπικό επίπεδο λοιπόν και παρόλο που τα παραδοσιακά κανάλια θα χάνουν συνεχώς μερίδιο αγοράς, σε επίπεδο διαφήμισης θα διατηρούν την μερίδα του λέοντος, ενώ θα αναπτύσσουν και νέες πλατφόρμες μετάδοσης για τα κανάλια τους.
Πηγή: advanced-television.tv/
Ο γνωστός για τις…επώδυνες προφητείες του σε βάρος μας οίκος Moody’s διαθέτει και το ερευνητικό του σκέλος Moody’s Investors Service. Η συγκεκριμένη υπηρεσία μελέτησε τον ανταγωνισμό μεταξύ παραδοσιακής τηλεόρασης (broadcast TV) και των διαφόρων μορφών ιντερνετ βίντεο στις ΗΠΑ και αποφάνθηκε ότι παρά την συνεχή αύξηση του χρόνου που καταναλώνεται στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα βίντεο, η παραδοσιακή τηλεόραση θα είναι…ασφαλής για τα επόμενα 10 χρόνια!
«Έστω κι αν ο ανταγωνισμός του ιντερνετ είναι ήδη ορατός, οι πάροχοι που επενδύουν σε αποκλειστικά δικαιώματα δημοφιλών προγραμμάτων θα επιτυγχάνουν και υψηλά μερίδια τηλεθέασης ια τα επόμενα 10 χρόνια», ανέφερε ο κος VP Neil Begley στην αναφορά του με τίτλο «Βλέμμα στο 2020: US Telecom, Media and Technology»
Το σημερινό μοντέλο που βασίζεται στην μεγάλης εμβέλειας τηλεοπτική διαφήμιση και στον συγκεκριμένο τρόπο μετάδοσης είναι πολύ ισχυρό και δεν θα είναι εύκολο σε κάποιο νέο μοντέλο online τηλεόρασης να το εκτοπίσει και αυτό θα βοηθήσει την βιομηχανία του θεάματος να διατηρήσει τα κέρδη της για τα επόμενα 10 χρόνια, αναφέρει ο κος Begley.
Το άμεσο φόβητρο είναι η Google ή η Apple που επιζητούν τρόπους για να έρθουν σε άμεσο ανταγωνισμό με τα τηλεοπτικά δίκτυα, είτε για αθλητικά δικαιώματα, είτε επενδύοντας σε παραγωγές για το ίντερνετ.. Όμως για να το πετύχουν θα πρέπει να δαπανήσουν τεράστια ποσά σε δικαιώματα και έτσι κι αλλιώς βρίσκονται σε τομείς έξω από το αντικείμενο και την εμπειρία τους. Σε τοπικό επίπεδο λοιπόν και παρόλο που τα παραδοσιακά κανάλια θα χάνουν συνεχώς μερίδιο αγοράς, σε επίπεδο διαφήμισης θα διατηρούν την μερίδα του λέοντος, ενώ θα αναπτύσσουν και νέες πλατφόρμες μετάδοσης για τα κανάλια τους.
Πηγή: advanced-television.tv/